Silniczek krokowy eavc
Silniczek krokowy eavc
Witam. Czy jest ktoś wstanie wyjaśnić mi jak dokładnie działa zawór eavc. Co robi to wiem ale właśnie się dowiedziałem że jego działanie jest związane z układem chłodzenia. Jeśli to prawda i np uszkodzony jest termostat to o ile w falowanie obrotów spowodowane tym i nie trzymanie wolnych obrotów jestem wstanie uwierzyć to może od tego wypadac zapłon? D13b2
Silniczek krokowy eavc
Krokowy jest sterowany komputerem, który sygnał bierze m.in. z czujnika temperatury (są dwa, bodajże pod aparatem zapłonowym, jedno pinowy jest do zegarów, ten drugi czujnik do ECU). Ogólnie zaopatrz się w ten anglojęzyczny manual, wszystkie tego typu podzespoły są dość szczegółowo opisane.
I raczej termostat nie będzie miał tutaj nic do rzeczy (jeśli chłodzenie nie jest zapowietrzone).
I raczej termostat nie będzie miał tutaj nic do rzeczy (jeśli chłodzenie nie jest zapowietrzone).
Silniczek krokowy eavc
No tak właśnie mi się też wydaje po namyśle że to nie termostat a czujnik temp do ecu bo przy podpiętym map sensorze podciśnienie kierowało do dolotu cały czas ciepłe powietrze z kolektora wydechowego odcinajac zimne nawet jak silnik byl nagrzany