Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Cześć. Mam pytanko, czy posiadacie jakiś schemat części zawieszenia przód, tył w civic v coupe, nie chodzi mi o sprężyny i amortyzatory, tylko wszystkie gumy, sworznie, końcówki drążków itd. Co jeszcze tam siedzi i ile tego zamówić, bo chce wymienić kompletne i zobaczyć ile to wyjdzie kapuchy, chyba że ktoś już to robił i powie jak to cenowo + robocizna wyjdzie. Rozmyślam na tych poliuretanowych, tylko wszystkiego w poliuretanie nie ma i jest drogo, chyba że o czymś nie wiem? Z góry dzięki za pomoc.
Szczęśliwy posiadacz Civic V Coupe
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
https://poliuretany.olkusz.pl/
Zdaje się, że mają komplet przód + tył albo osobno.
Koszt gratów licz ok. 1500-1700 zł jeśli masz z tyłu staba , a robocizna nie wiem. Robiłem samemu. No i jeśli zamowisz to na pewno musisz sprawdzić czy wszystkie tuleje się zgadzają. U mnie zamówieniu były dwie wtopy.
Duże / małe cukierki oem, reszta w poli włącznie z poduszkami amortyzatorow. Sworzenie 555, końcówki ctr.
Zdaje się, że mają komplet przód + tył albo osobno.
Koszt gratów licz ok. 1500-1700 zł jeśli masz z tyłu staba , a robocizna nie wiem. Robiłem samemu. No i jeśli zamowisz to na pewno musisz sprawdzić czy wszystkie tuleje się zgadzają. U mnie zamówieniu były dwie wtopy.
Duże / małe cukierki oem, reszta w poli włącznie z poduszkami amortyzatorow. Sworzenie 555, końcówki ctr.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Podobnież strongflex, czy tam bikopur lepsiejszy jest, jeno takie sluchy mnie doszły.
Moj ziomek za wymiane jednej tulei bierze srednio 35zl, za te od stabów 15.
Moj ziomek za wymiane jednej tulei bierze srednio 35zl, za te od stabów 15.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Pierwsze słyszę o takim porównaniuRumpelstiltskin pisze:Podobnież strongflex, czy tam bikopur lepsiejszy jest, jeno takie sluchy mnie doszły.
Moj ziomek za wymiane jednej tulei bierze srednio 35zl, za te od stabów 15.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Mechanik twierdzi ze sa lepiej zrobione. Ot co
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Tzn. chodzi mi o stwierdzenie "cena wymiany tulejki za sztukę"
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
No tak jakos wyszlo ze ma to sprecyzowane, podobno na to cennik mówią
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Poczekajmy, zobaczymy. Pojawi się nasz prywaciarz , mechanik złodziej to może powie jak on np. liczy.
U mnie w Kraśniku czy nawet w Lublinie to liczą sobie od godziny. W Kraśniku znajomy kasuje 50-60zl/h , a nie za sztukę tulejki
U mnie w Kraśniku czy nawet w Lublinie to liczą sobie od godziny. W Kraśniku znajomy kasuje 50-60zl/h , a nie za sztukę tulejki
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Moj ma nieregularne podejscie do czasu pracy wiec...
Jak bym mu za godziny placil to by mnie wstawienie tulejki z 3 stowy kosztowalo
Jak bym mu za godziny placil to by mnie wstawienie tulejki z 3 stowy kosztowalo
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Olkusz mogę polecić, wszystko jest w porządku. Sama instalacja prosta, większym problemem jest wydobycie starych. Myślę, że możesz całe zawieszenie zrobić w poliuretanie łącznie z cukierkami. Sworznie zamawiaj konkretne, bo będziesz robił co chwilę (górne sworznie są kierunkowe!), 555 to chyba najlepsze co można kupić.
Robocizna... różnie. Generalnie podchodzę do tematu tak, że wymiana pierwszej tulei w danym wahaczu kosztuje X (bo wahacz trzeba zdemontować), kolejnej w tym samym X-50%. Ale to tylko teoria, zależy od kompleksowości usługi, stanu auta itd. Są jeszcze przypadki "niestandardowe" typu Srenault Sregane (nie będę używał słów powszechnie uważanych za obraźliwe, bo nieletni mogą to czytać, albo osoby wrażliwe i pójdę siedzieć za hejt, nie będę zarabiał, ZUS mnie dojedzie i finał sprawy).
Stawki u myślących ludzi i tak wynikają finalnie z roboczogodziny. Tutaj też można się przejechać, bo zdarzają się urwane gwinty w nadwoziu, naprawa do której trzeba podejść od strony wnętrza, wywalenie dywanu, cięcie, spawanie... Kosztuje.
Jeśli masz bęben z tyłu to dojdzie jeszcze rozłączenie ukł. hamulcowego i jego późniejsze odpowietrzenie- a to dodatkowa czynność. Później jeszcze porządne ustawienie geometrii.
Wymianę wszystkich tulei i sworzni (-odpowietrzenie i geometria), bez urywania śrub i gwintów wyceniłbym na 1000 brutto.
Robocizna... różnie. Generalnie podchodzę do tematu tak, że wymiana pierwszej tulei w danym wahaczu kosztuje X (bo wahacz trzeba zdemontować), kolejnej w tym samym X-50%. Ale to tylko teoria, zależy od kompleksowości usługi, stanu auta itd. Są jeszcze przypadki "niestandardowe" typu Srenault Sregane (nie będę używał słów powszechnie uważanych za obraźliwe, bo nieletni mogą to czytać, albo osoby wrażliwe i pójdę siedzieć za hejt, nie będę zarabiał, ZUS mnie dojedzie i finał sprawy).
Stawki u myślących ludzi i tak wynikają finalnie z roboczogodziny. Tutaj też można się przejechać, bo zdarzają się urwane gwinty w nadwoziu, naprawa do której trzeba podejść od strony wnętrza, wywalenie dywanu, cięcie, spawanie... Kosztuje.
Jeśli masz bęben z tyłu to dojdzie jeszcze rozłączenie ukł. hamulcowego i jego późniejsze odpowietrzenie- a to dodatkowa czynność. Później jeszcze porządne ustawienie geometrii.
Wymianę wszystkich tulei i sworzni (-odpowietrzenie i geometria), bez urywania śrub i gwintów wyceniłbym na 1000 brutto.
Ostatnio zmieniony czw 20 lut 2020, 22:37:15 przez Grzesieek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
To powiem Ci Grzesiek, że w sumie niedrogo policzyleś
Ostatnio zmieniony czw 20 lut 2020, 23:12:51 przez Drix, łącznie zmieniany 1 raz.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
odpowietrzenie czego?Grzesieek pisze:Wymianę wszystkich tulei i sworzni (-odpowietrzenie i geometria), bez urywania śrub i gwintów wyceniłbym na 1000 brutto.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Rozpietych hampli?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
A ok, nie doczytałem o tym bębnieRumpelstiltskin pisze:Rozpietych hampli?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Dzisiaj możemy Ci to wybaczyćLaskosz pisze:A ok, nie doczytałem o tym bębnieRumpelstiltskin pisze:Rozpietych hampli?
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Wymiana kompletnego zawieszenia przód tył
Dupa tam, może dam mu ostrzeżenie. Może nie. Niech pożyje w niepewności.
Ostatnio zmieniony pt 21 lut 2020, 19:40:58 przez Grzesieek, łącznie zmieniany 1 raz.