Strona 1 z 1

Swap d13b2 --> d16z6 problem z lampami

: pt 05 maja 2017, 18:02:11
autor: methot
Witam, zacznę od poczatku. Jajko eg3 przelozylem z ej1 całą wiązkę silnikowa, silnik i wiązkę kabinowa. Została stara wiązka ( z eg3 ) kabinowa od lamp z tylu, łączy się w połowie auta z lewej strony. Po odpaleniu ( gdy światła są zgaszone ) działają kierunki z lewej i z prawej strony ( mijają 5 x szybciej niż powinny ) po zapaleniu świateł na desce rozdzielczej zapala się lewy kierunkowskaz , po włączeniu kierunków na zapalonych światłach działa tylko prawy tak samo szybko jak poprzednio. Natomiast co do lamp z tyłu , nie świecą ani mijania ani kierunki ani postojowki . Jeśli ktoś miał podobny problem lub jest na forum elektryk co może wiedzieć co się dzieje bardzo proszę o pomoc .

Re: Swap d13b2 --> d16z6 problem z lampami

: śr 16 sie 2017, 15:15:31
autor: pit
Wiązki ciąłeś i lutowałeś ?
Jeśli nie a łączysz tylko i wyłącznie w OEM miejscach to na bank nie przykręciłeś gdzieś masy ( lub punktu masowego - kilka pojedyńczych czarnych kabelków zebrane w jedno miejsce - przykręcane pod śrubkę M6 ).
To że miga szybciej to normalne w przypadku nie podłączonej lampy lub spalonej żarówki).
Jeżeli nie działa nic z tyłu samochodu ( nic z podświetlenia ) to na bank coś jest nie podłączone.
Ale pytanie czy ciąłeś i lutowałeś wiązki ?

Re: Swap d13b2 --> d16z6 problem z lampami

: śr 16 sie 2017, 20:49:50
autor: RaDar
Problem jest taki że w pinach z eg3 przy łączeniu na tylnym kielichu jest inaczej niż w wiązkach z coupe, miałem ten problem i trzeba sprawdzić schematy potem przekładać chyba trzy piny...

Re: Swap d13b2 --> d16z6 problem z lampami

: wt 10 paź 2017, 19:28:55
autor: TypeR
Przerabiałem temat i jest dokładnie tak jak Radar pisze. Z tym że jak bez zastanawiania się rozprułem starą wiązkę i wyciągnąłem wszystkie kable które idą od końca kostki do bezpieczników, przełączników itp.