Od czego tu zacząć?
Od czego tu zacząć?
Wczoraj miałem kolizje na parkingu. Szanowny kierowca passerati, zapomniał do czego są lusterka i cofając skasował mi przód. Sprawa z ubezpieczycielem załatwiona w tygodniu przyjedzie rzeczoznawca. Co prawda maskę i ten zderzak na trytytki sam sobie załatwiłem i już miałem we wtorek jechać to wszystko ogarniać... Wyszło jak wyszło. Aktualnie samochód wygląda jak na zdjęciach. Od czego zacząć naprawy aby to jakoś wyglądało? Maskę już mam. Lakier jest nie oryginalny, także ciężko dobrać części zamienne w kolorze. Hajsem też nie sram, jakieś 2-3 stówki już miałem przygotowane wcześniej. Nie wiem na ile mi wycenią szkodę.
Ostatnio zmieniony czw 25 lut 2016, 11:59:41 przez halsoon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Tylna ćwiartka pewnie koło 300-400 policzą za robote.
Podpory zderzaka przedniego za dwie sztuki zpałaciłem 80 zl
Co do zderzaka to taniej będzie go pospawać. Majster za spawanie skasuje ok. 40-50 zl + malowanie ok. 200 zl
Błotnik przedni kupowałem za 100 w ideolo stanie i znów malowanie ok. 200 zl jeśli masz dwa to x2
No i za maskę też Ci walna 200-300 zl
Podpory zderzaka przedniego za dwie sztuki zpałaciłem 80 zl
Co do zderzaka to taniej będzie go pospawać. Majster za spawanie skasuje ok. 40-50 zl + malowanie ok. 200 zl
Błotnik przedni kupowałem za 100 w ideolo stanie i znów malowanie ok. 200 zl jeśli masz dwa to x2
No i za maskę też Ci walna 200-300 zl
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Ale znajdź lakiernika co pomaluje zderzak za 200zł Za element w akrylu biorą 300, a za metalik 350-400zł. Tu chyba jest lakier metalik więc tanio nie będzieDrix pisze:Tylna ćwiartka pewnie koło 300-400 policzą za robote.
Podpory zderzaka przedniego za dwie sztuki zpałaciłem 80 zl
Co do zderzaka to taniej będzie go pospawać. Majster za spawanie skasuje ok. 40-50 zl + malowanie ok. 200 zl
Błotnik przedni kupowałem za 100 w ideolo stanie i znów malowanie ok. 200 zl jeśli masz dwa to x2
No i za maskę też Ci walna 200-300 zl
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Racja. Jak malowałem zderzak i 2 błotniki to mi w sumie znajomy powiedział po stówce + materiał
Natomiast wśród lakierników u nas wołają gudłaje 300-400 zl / element , bez znaczenia czy metalik czy akryl czy baza+bezbarwny.
Natomiast wśród lakierników u nas wołają gudłaje 300-400 zl / element , bez znaczenia czy metalik czy akryl czy baza+bezbarwny.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
A weź mnie nie stresuj takimi cenami Ja na poprawkę nadkola mam odłożone 1000 zł Rdzy nie ma, tylko szpachla pynkła i brzydko to wygląda, ale jak wyjdzie czarny rusek z nadkola to muszę być przygotowany finansowoGrzesieek pisze:Ale ceny... pomyśleć, że kiedyś za jakieś 300zł pomalowałem całe auto. Ostatnio chyba wyszło z 500. Tylko lakiernikiem zostać
Grzesieek ile byś zawołał za poprawkę, mam dwa takie pęknięcia po 1,5 cm
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583
- Kaliś
- Podwójny As
- Posty: 248
- Rejestracja: pn 13 paź 2014, 00:51:56
- Lokalizacja: Chojnice || Gdańsk
- Wiek: 31
- Kontakt:
Przede wszystkim zdejmuj trytytki przed rzeczoznawcą bo Ci policzy 50% za zderzak i 50% za lakierowanie elementu jak nie mniej.
[ Dodano: Wto 09 Lut, 2016 19:59 ]
Bo dostałeś w przód tak? To dostaniesz zderzak jako element + malowanie jako element. Lama 1szt, kierunek 1szt. Sprawdź czy masz pas przedni skrzywiony, jak nie to kopnij i wgnieć jakoś element pasa przy lampie to zawsze coś więcej. Do tego błotnik - element + lakierowanie (chyba, żę policzą jako klepanie a nie powinni). No i maska z tego co widzę - element + element do lakierowania.
[ Dodano: Wto 09 Lut, 2016 19:59 ]
Bo dostałeś w przód tak? To dostaniesz zderzak jako element + malowanie jako element. Lama 1szt, kierunek 1szt. Sprawdź czy masz pas przedni skrzywiony, jak nie to kopnij i wgnieć jakoś element pasa przy lampie to zawsze coś więcej. Do tego błotnik - element + lakierowanie (chyba, żę policzą jako klepanie a nie powinni). No i maska z tego co widzę - element + element do lakierowania.
Jest Coupeta jest okejka. :p
viewtopic.php?t=25146
viewtopic.php?t=25146
Zdjąłem wszystkie trytytki. Zderzak się trzyma na 3 śrubkach. Pas mam cofnięty na dolnej belce + ta wgniotka pod lampą . Zderzak, ślizg i lampa to jest pewniak. Mam nadzieję, że błotnik też weźmie pod uwagę. Jak się dzisiaj przyglądałem to jest wgnieciony i lakier pękł. No i maska. Myślę, że przód zrobię za flotę z ubezpieczenia. Chyba, że mnie naprawdę obficie obdarzą to albo zrobię sobie cały samochód, albo sprzedam na części i kupię inną hondę
A i ten, klakson mi rozjebał jeszcze.
A i ten, klakson mi rozjebał jeszcze.
- Kaliś
- Podwójny As
- Posty: 248
- Rejestracja: pn 13 paź 2014, 00:51:56
- Lokalizacja: Chojnice || Gdańsk
- Wiek: 31
- Kontakt:
To wszystko przedstaw rzeczoznawcy - dadzą za mało, odwołaj się.
Jest Coupeta jest okejka. :p
viewtopic.php?t=25146
viewtopic.php?t=25146
Właśnie rzeczoznawca wycenił mi szkody na 1000PLN. Nie wiem co o tym myśleć. Zderzak wziął za 50% a ślizg zaznaczył, że się wyprostuje...
[ Dodano: Czw 25 Lut, 2016 11:57 ]
Żeby nie robić syfu na forum napiszę tutaj, ponieważ nawiązuje do tematu. Na dniach dostane hajs z ubezpieczenia, trochę z wypłaty mam też odłożone i zwrot podatku. Także mam 2.000PLN. Jak wygląda samochód możecie zobaczyć w pierwszy poscie. Obecnie zmieniłem maskę, ślizg naciągnąłem, w błotnikach wywierciłem po 2 otwory na stronę żeby złapać trytytkami zderzak. Nie było mi żal błotników, gdyż jeden już był pęknięty na mocowaniu, a drugi rdzewiał. Taki trochę japoński gruz
nevermind
Rozkminiam nad 3 opcjami (jak się uda edytować temat to dodam ankietę)
1. mini-me
-d15b2, pali ok. 0,2l - 1000km oleju. Trzeba go uszczelnić (wał od strony skrzyni, pokrywa zaworów, aparat zapłonowy, pompa wspomagania), wyregulować zawory i zmienić olej, wiec przy okazji wpadłem na pomysł dlaczego by nie podnieść mocy. Trochę z tym pieprzenia jest, bo to d15b2, także trzeba wymienić całą wiązkę wraz z kompem, ssak, przepustnice, aparat, głowice, rozrząd, pompę wody, olej, filtr.
Na olx znalazłem gościa z okolic Łodzi, który podkreślone części + kolektor wydechowy i uszczelkę pod głowicą d16y8 puści za 700PLN.
2. blacharka
-Do wymiany kwalifikuje się pas przedni (150PLN), reflektory (150PLN-450PLN), błotniki (160PLN) , zderzak(150PLN), ślizgi (80PLN), burta (100PLN-350PLN), tylne lewe nadkole wgniecione i chyba z 4 pryszcze z rudej.
Za same elementu z najniższego przedziału wychodzi 890PLN. Jak wymieniać to już porządnie, a chętnie przytuliłbym reflektory clear black oraz burtę z laminatu.
Ale wtedy koszta wzrastają do 1340PLN, a gdzie tu malowanie, usuwanie rudej i klepanie tylnego nadkola.
3. sprzedaż
-Pytałem się kilku gości za ile by wzięli syfika za żyletki. Proponowali max 1000PLN tak jak stoi.
Jest to EG4 z 93'
*silnik seria z w/w wadami, 268.000km przebiegu, pełen przelot z oem końcówką
*elektryczne lusterka, szyberdach, szyby, ustawianie świateł
*fotel kierowcy i pasażera sztywna hybryda dół z ej2, oparcie i obicie z prelude V
*caraudio clarnion cz202er + 4 głośniki przód + sub na wzmacniaczu
*nowe opony zimowe po +7mm bieżnika
*zegary z customowym oświetleniem, czerwone pole przy 7200rpm, działający wskaźnik paliwa, brak rezerwy
*nowa pompa sprzęgła
*hamulce lubią piszczeć i łapią trochę późno
*zawieszenie w miarę ok, czasami przy małej prędkości jak się mocno skręca, rozchodzi się rozdzierający dźwięk z tylnego zawieszenia
*ręczny słaby
*w/w wady blacharskie z tego progi, podłoga i nadkola zdrowe. Poprzedni właściciel robiła blacharkę i malował nie udolnie auto 2 lata temu.
*Oc i przegląd do sierpnia 2016r
Może wcisne jakiemuś żydowi za 2000PLN
Czekam na wasze sugestie co zrobić z tym autem.
Peace
[ Dodano: Czw 25 Lut, 2016 11:57 ]
Żeby nie robić syfu na forum napiszę tutaj, ponieważ nawiązuje do tematu. Na dniach dostane hajs z ubezpieczenia, trochę z wypłaty mam też odłożone i zwrot podatku. Także mam 2.000PLN. Jak wygląda samochód możecie zobaczyć w pierwszy poscie. Obecnie zmieniłem maskę, ślizg naciągnąłem, w błotnikach wywierciłem po 2 otwory na stronę żeby złapać trytytkami zderzak. Nie było mi żal błotników, gdyż jeden już był pęknięty na mocowaniu, a drugi rdzewiał. Taki trochę japoński gruz
nevermind
Rozkminiam nad 3 opcjami (jak się uda edytować temat to dodam ankietę)
1. mini-me
-d15b2, pali ok. 0,2l - 1000km oleju. Trzeba go uszczelnić (wał od strony skrzyni, pokrywa zaworów, aparat zapłonowy, pompa wspomagania), wyregulować zawory i zmienić olej, wiec przy okazji wpadłem na pomysł dlaczego by nie podnieść mocy. Trochę z tym pieprzenia jest, bo to d15b2, także trzeba wymienić całą wiązkę wraz z kompem, ssak, przepustnice, aparat, głowice, rozrząd, pompę wody, olej, filtr.
Na olx znalazłem gościa z okolic Łodzi, który podkreślone części + kolektor wydechowy i uszczelkę pod głowicą d16y8 puści za 700PLN.
2. blacharka
-Do wymiany kwalifikuje się pas przedni (150PLN), reflektory (150PLN-450PLN), błotniki (160PLN) , zderzak(150PLN), ślizgi (80PLN), burta (100PLN-350PLN), tylne lewe nadkole wgniecione i chyba z 4 pryszcze z rudej.
Za same elementu z najniższego przedziału wychodzi 890PLN. Jak wymieniać to już porządnie, a chętnie przytuliłbym reflektory clear black oraz burtę z laminatu.
Ale wtedy koszta wzrastają do 1340PLN, a gdzie tu malowanie, usuwanie rudej i klepanie tylnego nadkola.
3. sprzedaż
-Pytałem się kilku gości za ile by wzięli syfika za żyletki. Proponowali max 1000PLN tak jak stoi.
Jest to EG4 z 93'
*silnik seria z w/w wadami, 268.000km przebiegu, pełen przelot z oem końcówką
*elektryczne lusterka, szyberdach, szyby, ustawianie świateł
*fotel kierowcy i pasażera sztywna hybryda dół z ej2, oparcie i obicie z prelude V
*caraudio clarnion cz202er + 4 głośniki przód + sub na wzmacniaczu
*nowe opony zimowe po +7mm bieżnika
*zegary z customowym oświetleniem, czerwone pole przy 7200rpm, działający wskaźnik paliwa, brak rezerwy
*nowa pompa sprzęgła
*hamulce lubią piszczeć i łapią trochę późno
*zawieszenie w miarę ok, czasami przy małej prędkości jak się mocno skręca, rozchodzi się rozdzierający dźwięk z tylnego zawieszenia
*ręczny słaby
*w/w wady blacharskie z tego progi, podłoga i nadkola zdrowe. Poprzedni właściciel robiła blacharkę i malował nie udolnie auto 2 lata temu.
*Oc i przegląd do sierpnia 2016r
Może wcisne jakiemuś żydowi za 2000PLN
Czekam na wasze sugestie co zrobić z tym autem.
Peace
Ostatnio zmieniony czw 25 lut 2016, 14:01:55 przez halsoon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaliś
- Podwójny As
- Posty: 248
- Rejestracja: pn 13 paź 2014, 00:51:56
- Lokalizacja: Chojnice || Gdańsk
- Wiek: 31
- Kontakt:
Ogólnie przy stłuczce czy coś potem możesz mieć problemy z tego co słyszałem. Poza tym one się łamią i potem co, kupisz, połamiesz i nowy zamówić czy coś.
Jest Coupeta jest okejka. :p
viewtopic.php?t=25146
viewtopic.php?t=25146