Problem z silnikiem D15B2 "Porada"
-
- Żółtodziób
- Posty: 9
- Rejestracja: wt 24 cze 2014, 10:03:12
- Lokalizacja: Italia
- Wiek: 28
- Kontakt:
Problem z silnikiem D15B2 "Porada"
Witam wszystkich! Jestem mlody i nie znam sie bardzo, dlatego pisze tutaj o porade... Mam Civic EG z silnikiem D15B2 z 230.000km i mi bieze olej na wiekszych obrotach... (od 3,5tys rpm). Nie chce kupowac nowego silnika bo to jest kot w worku... moze byc ze jest nawet w gorszym stanie... myslalem o regeneracji.. niewiem..
Dzieki wszystkim za pomoc!
Dzieki wszystkim za pomoc!
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
zmienić uszczelniacze i pierścienie. Remont wyjdzie zapewne więcej niż dałeś za całe auto
Ostatnio zmieniony pt 15 sty 2016, 12:45:52 przez Laskosz, łącznie zmieniany 1 raz.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Może wystarczy zmienić to co napisałem, ale to już musi podjąć decyzje mechanik który oceni w jakim stanie jest ten silnik.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Żółtodziób
- Posty: 9
- Rejestracja: wt 24 cze 2014, 10:03:12
- Lokalizacja: Italia
- Wiek: 28
- Kontakt:
Problem w tyn ze mieszkam we wloszech... i mechanicy tutaj wiedza tyle co ja... czyli nic... bylem u jednego co robi auta do rally... i mi powiedzial ze silnik jest do wymiany.... zebym se znalazl jakis na szrocie w dobrym stanie.... poczytalem troche na necie i mi sie wydaje ze regeneracja mniej kosztuje i wiadomo ze bedzie jezdzil... a ze szrotu to kot w worku... dlatego szukam porad w forum polskim...Laskosz pisze:Może wystarczy zmienić to co napisałem, ale to już musi podjąć decyzje mechanik który oceni w jakim stanie jest ten silnik.
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
liczymy średnie koszty , M= część konieczna do małego remontu, D= do dużego, MD=do obu
Uszczelka pod głowicę: 150 PLN MD
Uszczelniacze zaworowe: 200 PLN MD
Pierścienie tłokowe: : 150 PLN MD
Panewki główne : 130 PLN D
Panewki Korbowodowe: 100 PLN D
Tłoki pierwszy nadwymiar: 180 PLN D
Planowanie głowicy: 200 PLN MD
Szlif i honowanie bloku: 500 PLN D
Robota : 800 PLN M
min. 1300 PLN D
Warto przy tej okazji wymienić rozrząd (300 PLN) , pompę wody (130 PLN), uszczelkę pod kapę zaworową i gniazd świec (50 PLN)
Uszczelka pod głowicę: 150 PLN MD
Uszczelniacze zaworowe: 200 PLN MD
Pierścienie tłokowe: : 150 PLN MD
Panewki główne : 130 PLN D
Panewki Korbowodowe: 100 PLN D
Tłoki pierwszy nadwymiar: 180 PLN D
Planowanie głowicy: 200 PLN MD
Szlif i honowanie bloku: 500 PLN D
Robota : 800 PLN M
min. 1300 PLN D
Warto przy tej okazji wymienić rozrząd (300 PLN) , pompę wody (130 PLN), uszczelkę pod kapę zaworową i gniazd świec (50 PLN)
-
- Żółtodziób
- Posty: 9
- Rejestracja: wt 24 cze 2014, 10:03:12
- Lokalizacja: Italia
- Wiek: 28
- Kontakt:
Dzieki za ceny! Duzy remont to najlepsze rozwiazanie?gruszecky pisze:liczymy średnie koszty , M= część konieczna do małego remontu, D= do dużego, MD=do obu
Uszczelka pod głowicę: 150 PLN MD
Uszczelniacze zaworowe: 200 PLN MD
Pierścienie tłokowe: : 150 PLN MD
Panewki główne : 130 PLN D
Panewki Korbowodowe: 100 PLN D
Tłoki pierwszy nadwymiar: 180 PLN D
Planowanie głowicy: 200 PLN MD
Szlif i honowanie bloku: 500 PLN D
Robota : 800 PLN M
min. 1300 PLN D
Warto przy tej okazji wymienić rozrząd (300 PLN) , pompę wody (130 PLN), uszczelkę pod kapę zaworową i gniazd świec (50 PLN)
Ostatnio zmieniony pt 15 sty 2016, 15:28:33 przez Matthew96, łącznie zmieniany 1 raz.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Najlepsze rozwiązanie to remontować już chociaż d16z6, a nie d15b2
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Rozrzad i pompa wody to Cie ponioslo
Pasek gates,pompa gmb, napinacz nsk - 200 pl
Generalnie remontu d15b2 bym nie robil. Jak juz to bym polowa na d16z6 i jego zrobil od podstaw w razie potrzeby
Pasek gates,pompa gmb, napinacz nsk - 200 pl
Generalnie remontu d15b2 bym nie robil. Jak juz to bym polowa na d16z6 i jego zrobil od podstaw w razie potrzeby
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
-
- Żółtodziób
- Posty: 9
- Rejestracja: wt 24 cze 2014, 10:03:12
- Lokalizacja: Italia
- Wiek: 28
- Kontakt:
A gdzie znalesc D16Z6? Ile tak gdzies moze kosztowac? No i remont tez bedzie trzeba zrobic jak jest urzywany bo robie sporo km tez... i jestem za granica czyli musi byc na 100% dobry....Drix pisze:Rozrzad i pompa wody to Cie ponioslo
Pasek gates,pompa gmb, napinacz nsk - 200 pl
Generalnie remontu d15b2 bym nie robil. Jak juz to bym polowa na d16z6 i jego zrobil od podstaw w razie potrzeby