sprężyny civic problem
sprężyny civic problem
Witam!
moglibyście rzucić okiem na fotki bo nie wiem jak wygląda civic na seryjnym zawieszeniu a wydaje mi sie, że u mnie jest coś namieszane.
O ile tył wydaje sie być ok, to przód stoi moim zdaniem za wysoko.
Sprężyny wyglądają na seryjne tzn czarne itd, amorki też.
Nie chce wkładać gwintu.
No może jakieś -20 lub -30 springi ale to żeby nie za drogo było to używki mnie interesują.
Lub totalna seria. (o ile w serii przód z tyłem jest równo)
Mierzyłem na równym podłożu od ziemi do błotnika przez "środek" koła.
Wyniki:
LP ~62,5cm
PP ~63,5cm
LT ~60,5cm
PT ~61,5cm
Czyli przód jest wyżej 2 cm.
I cała lewa strona niżej o 1cm.
A oto fotki:
Co z tym fantem zrobić?
W v gen w jajku do wszystkich silników były takie same sprężyny na przód?
moglibyście rzucić okiem na fotki bo nie wiem jak wygląda civic na seryjnym zawieszeniu a wydaje mi sie, że u mnie jest coś namieszane.
O ile tył wydaje sie być ok, to przód stoi moim zdaniem za wysoko.
Sprężyny wyglądają na seryjne tzn czarne itd, amorki też.
Nie chce wkładać gwintu.
No może jakieś -20 lub -30 springi ale to żeby nie za drogo było to używki mnie interesują.
Lub totalna seria. (o ile w serii przód z tyłem jest równo)
Mierzyłem na równym podłożu od ziemi do błotnika przez "środek" koła.
Wyniki:
LP ~62,5cm
PP ~63,5cm
LT ~60,5cm
PT ~61,5cm
Czyli przód jest wyżej 2 cm.
I cała lewa strona niżej o 1cm.
A oto fotki:
Co z tym fantem zrobić?
W v gen w jajku do wszystkich silników były takie same sprężyny na przód?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
kup jakiekolwiek sprężyny -40 na przód i załóż na seryjny amor. Będzie ok
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
A przy wyborze sprężyn na przód nie ma znaczenia pod jaki motor są dedykowane?
przód pasuje z ega i cupejki. a jak z sedanem? mowa o samych sprężynach z v gena.
coś czytałem, że podobno pasują też z vi gena. prawda to?
[ Dodano: Śro 18 Lis, 2015 06:14 ]
a co z zawieszeniem z iv gena? amorek ze sprężyną podobno pasuje i jest troche krótszy. ktoś coś wie na ten temat?
przód pasuje z ega i cupejki. a jak z sedanem? mowa o samych sprężynach z v gena.
coś czytałem, że podobno pasują też z vi gena. prawda to?
[ Dodano: Śro 18 Lis, 2015 06:14 ]
a co z zawieszeniem z iv gena? amorek ze sprężyną podobno pasuje i jest troche krótszy. ktoś coś wie na ten temat?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
z 4 g pasuje, ale niższe jest chyba ze względu na krótsze widełki. Kiedyś to sprawdzałem ale nie pamiętam.
Nie ma sensu kombinować, kup sprężyny, pasują od każdej budy 5 i 6 gen. Nie ma znaczenie pod jakim silnikiem jeździły
Nie ma sensu kombinować, kup sprężyny, pasują od każdej budy 5 i 6 gen. Nie ma znaczenie pod jakim silnikiem jeździły
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Tak patrzę i miałem dokładnie ten sam efekt co u Ciebie
Kupiłem zestaw od PRO-TECa i jest git
Także springi szukaj!
Kupiłem zestaw od PRO-TECa i jest git
Także springi szukaj!
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Szukam szukam
W międzyczasie porównałem sobie sprężyny z v gena i rovera 400 i seryjne sprężyny na przód są takie same tzn wysokość, grubość i parametr.
Tak więc szukam też obniżających z rovera 400. No chyba, że ktoś sprawdzał, zakładał i coś nie tak jest z tymi od rovera to dajcie znać
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2015 15:49 ]
Troche mi sie schodzi z zakupem sprężyn ale były inne priorytety...
I tu chciałem sie dopytać.
Dwie opcje:
Sprężyny progresywne czyli te z tymi gęstymi zwojami
lub
Spręzyny z serii protec czyli wygląd sprężyny standardowy ale niższe.
Chodzi mi jedynie o efekt wizualny i w miare komfort, nie potrzebuje auta na tor itd... Chce założyć na obecne seryjne amorki bo są sprawne.
Co będzie dla mnie lepsze?
W międzyczasie porównałem sobie sprężyny z v gena i rovera 400 i seryjne sprężyny na przód są takie same tzn wysokość, grubość i parametr.
Tak więc szukam też obniżających z rovera 400. No chyba, że ktoś sprawdzał, zakładał i coś nie tak jest z tymi od rovera to dajcie znać
[ Dodano: Wto 22 Gru, 2015 15:49 ]
Troche mi sie schodzi z zakupem sprężyn ale były inne priorytety...
I tu chciałem sie dopytać.
Dwie opcje:
Sprężyny progresywne czyli te z tymi gęstymi zwojami
lub
Spręzyny z serii protec czyli wygląd sprężyny standardowy ale niższe.
Chodzi mi jedynie o efekt wizualny i w miare komfort, nie potrzebuje auta na tor itd... Chce założyć na obecne seryjne amorki bo są sprawne.
Co będzie dla mnie lepsze?
Jeśli chcesz założyć sprężyny obniżające na seryjne amortyzatory to kup sobie sprężyny z wersji protec lub Eibach pro kitBoluś pisze:Spręzyny z serii protec czyli wygląd sprężyny standardowy ale niższe.
Chodzi mi jedynie o efekt wizualny i w miare komfort, nie potrzebuje auta na tor itd... Chce założyć na obecne seryjne amorki bo są sprawne.
Co będzie dla mnie lepsze?
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Eeee na protekach trzeva lewarek podstawiac
Kolego priv.
Kolego priv.
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
hehe kto taki?Taki jeden z zielonej kupy miał chyba proteki i wyglądało jakby mógł wchodzić pod auto bez lewarka.
-50 na seryjne amory na pewno dobrze im nie zrobi.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Ponoc do seryjnych amorkow mozna zakladac kit do -40mm.
Natoniast protec to cywilna wersja zawiasu, tyle ze ok. 30mm nizsza niz seria
Natoniast protec to cywilna wersja zawiasu, tyle ze ok. 30mm nizsza niz seria
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
Grzesieek siadło aż -50mm na Eibachu? Ja mam tylko -30, no może -35mm I też mam jeszcze fabryczne amortyzatoryGrzesieek pisze: na Eibachu Pro Kit (w teorii -30 a w praktyce dokładnie -50mm)
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583