D15B2 Check w trasie
D15B2 Check w trasie
Witam mam problem z kontrolką check w civicu 1.5 90 km D15B2 na dual poincie. Dokładnie to zapala się przy wyższej prędkości w trasie, jak się jedzie stałą prędkością. Po zapaleniu moje odczucie jest takie jak by auto bardziej ,,buczało,, i było bardziej mułowate. Zrobiłem samo diagnostyke i o to co mi wyszło: Nie ogarniam tego zbytnio, może ktoś z Was mi to odczyta? Z góry dzięki.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
A jak już się zapali chceck. To przy ponownym uruchomieniu dalej świeci?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Jak zgaszę i odpalę to już go nie ma. Pojawia się ponownie w trasie zazwyczaj jak jadę stałą prędkością.
[ Dodano: Śro 28 Paź, 2015 20:29 ]
Sprawa wygląda tak że odłączyłem akumulator i błąd 16 już zniknął ale nadal zapalał się check i pokazywało błąd 1 czyli sonde. Kupiłem używaną sprawną sonde (niby) ale to nie nic nie zmieniło, błąd dalej jest. Zresztą ta co siedziała wyglądała na nową ( honde kupiłem niedawno) czyli że ktoś już ją wymieniał. Co może oznaczać jeszcze ten błąd?
[ Dodano: Śro 28 Paź, 2015 20:29 ]
Sprawa wygląda tak że odłączyłem akumulator i błąd 16 już zniknął ale nadal zapalał się check i pokazywało błąd 1 czyli sonde. Kupiłem używaną sprawną sonde (niby) ale to nie nic nie zmieniło, błąd dalej jest. Zresztą ta co siedziała wyglądała na nową ( honde kupiłem niedawno) czyli że ktoś już ją wymieniał. Co może oznaczać jeszcze ten błąd?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Na 90% coś jest z sondą. Sprawdź tak jak zielony pisze, czy tam gdzieś w kostkach, kablach nie jest coś popierdzielone. Ew podjedź do elektonika ze sprzętem, niech Ci obada napięcie na tej sondzie
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878