EG4 D16Y8 vs reszta

O torach, oponach i innych bajerach przydatnych przy upalaniu.
CrazyArek
Potrójny As
Posty: 320
Rejestracja: pt 21 lis 2014, 02:01:44
Lokalizacja: Warszawa

EG4 D16Y8 vs reszta

#1

Post autor: CrazyArek »

Postanowiłem też założyć wątek, a co mi tam ;) Będę tutaj pisać tylko o konkretnym łapaniu się z innymi na naszych pięknych Warszawskich drogach :dots:
Dodam, że silniczek świeżo po swapie do jajka, D16Y8, póki co tylko z dolotem CAI i stożkiem poprowadzonym w zderzak ;) Kuce będą za jakiś czas dopiero mierzone. Bardzo zdrowa seria, procedura startu na 4500rpm i odcinka przy 7200rpm. Nie puszcza dymka ;)

-Na Nocnej jeździe było łapanie się z 200 konnym Coltem ;) 2:0 dla Colta, jednakże starty wygrywało jajko i dochodził mnie dopiero na 3cim biegu, gdzieś przy 80-90km/h. Bardzo pozytywnie byłem tym faktem zaskoczony przyznam szczerze, szczególnie jeżdżąc na łysych zimówkach 13'.

-Kolejne łapanie tej samej nocy było z CLIO RS - kierowca przyznał, że ma 210hp. Szczęka leżała na ziemi, jak powiedziałem że mój to 1,6 około 130hp ;) 1:0 dla niego, choć do 3 biegu zderzak w zderzak, później odfrunął ;)

-Del Sol z tym samym silnikiem co mój, 2:0 dla mnie o jakieś 1-2 długości do 140km/h.

-Seat Leon 170hp, bez wyników, bo nie miarodajne, ale do 3 biegu równo chodziło, potem trzeba było hamować. 3x się łapaliśmy na śliskiej nawierzchni.

-Honda na 4 łapach, 170 koni na śliskiej nawierzchni nie dawała rady, dopiero przy 120 mnie doganiał (co ciekawe, nie dawałem sobie szans, a tu taka niespodzianka.. jednakże trzeba się będzie zmierzyć kiedyś na suchym) ;)

Więcej grzechów nie pamiętam. Łapanie się ze słabszymi wgl nie się mija z celem, więc mimo że wyniki nie są koniec końców na moją korzyść, to uważam, że H narobiła bałaganu w szeregach ;)

Pozdro

[ Dodano: Wto 27 Paź, 2015 20:53 ]
Byłem w sobotę w Warszawie na torze żerań FSO. Ćwiartki i taka tam zabawa. Trochę się połapałem ;)

Nowy silnik, więcej mocy podobno, to i coś sobie dopiszę do pamiętnika póki pamiętam :D

- vs Mercedes S klasa 3.2 diesel manual - 3:0 dla... jajka! Nie powiem, miny bezcenne ludzi stojących na starcie, kiedy Honda wyrywała do przodu ;) A było trochę ludzi ;)

- vs Subaru kombi 2.0 turbo (260hp - czterołap).. Start jeszcze coś zagadałem do jedynki, bo dobrze trakcje złapałem, potem asta lavista, zostałem z tyłu :D

- vs Type-s czy co to tam było 1,4 silnik ze zrobionym wydechem :) 2-0 dla jajeczka bez mrugnięcia okiem

- vs Galant 170 hp kumpla, 3:0 dla jajka ;)

- vs Passat czy coś takiego, 2.0 150 hp według kierowcy, nawet przez chwilę nie miał szans.

To tyle w sumie chyba :) Reszta ani trochę nie warta uwagi ;)
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: syndicate »

a passat to niby warty uwagi? :D
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#3

Post autor: Laskosz »

syndicate pisze:a passat to niby warty uwagi? :D
nie bluźnij :furious: :furious: :furious:
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
CrazyArek
Potrójny As
Posty: 320
Rejestracja: pt 21 lis 2014, 02:01:44
Lokalizacja: Warszawa

#4

Post autor: CrazyArek »

Do zamknięcia jajko już raczej nie prześcignie nikogo, rozebrane na sprzedaż :) Będzie za to nowy wątek, zobaczymy jak sobie będzie radzić D16Z6+T w takiej samej budzie :D
Zablokowany