Strona 1 z 1

D15B7 Manual muli między 1000-3000 ob

: śr 14 sty 2015, 18:41:53
autor: AdiX
Witam

Na wstępie dodam iż korzystałem z wszelkiego rodzaju wyszukiwarek , poradników itp i nie znalazłem tej konkretnej przyczyny a mianowicie , posiadam civic coupe D15b7 i autu brakuje mocy do 3000 obrotów potem idzie znakomicie , ciekawostką jest że jak wysprzęgle jakoś załapuje lepiej od dołu lecz ciągle muli miałem nie 1 civic-a lecz nie mam pojęcia co tu może dolegać

Wiem że auto nie jest takie jak powinno w fabryce wyjść gdyż posiada głowica od d13b2 z zaślepionym otworem na pompę paliwa (dzieło poprzedniego właściciela)

Od kupna poczyniłem:

zmieniony wałek na Z2 + kółko od Y7 (gdyż wałek w d13 jest słaby)ustawiony rozrząd prawidłowo na znaki i wymieniony aparat wraz ustawieniem lampę stroboskopową , krokowiec czyszczony , przepustnica również , sonda lambda nowa i sprawna , nie puszcza powietrza żaden wężyk , brak błędów , termostat nowy z płynem i odpowietrzony ,

Obstawiam:

Możliwe iż blok może być również z d13 (zamazany nr i oznaczenie flexem :kenshin: ) i komp zalewa go jak d15 , choć teorytycznie nie powinno być mulenie lecz na odwrót

Świece (choć wyglądają spoko , i w innym aucie chodzą normalnie)

Podmiane kompa

Proszę:

O wszelkie sugestie w szczególności osób które dokładały sobie MPFI do d13 , d14 i może mieli podobne objawy a także innych mających ori d15b7

[ Dodano: Śro 14 Sty, 2015 6:41 pm ]
Nikt nic nie wie???

: sob 24 sty 2015, 15:35:26
autor: Antos
Ciężko z kart wróżyć. Jakiego masz kompa? Jeżeli dół jest od d13, a wałek od z2 i mpfi to seryjny komp może nie ogarniać i źle dawkuje. Ja mam d13b7 i do tych 3 tyś też jakoś cudownie nie jedzie.