coupe PRO-TEC
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
coupe PRO-TEC
Jako, że wersja pro-tec staje sie coraz popularniejsza u nas, z racji importu z DE, postanowiłem troszku przybliżyć te zacną wersje. Na wstepie prośba o jakiekolwiek oficjalne info ( broszury, dane producenta) o tej wersji, jako, że przekopałem już pół internetu i nic nie ma...może ktoś z was coś ma? prosze zamieszczać!
Wracając do tematu wersja pro-tec charakteryzowała sie :
1) okleina karbonowa deski rozdzielczej
2) progi karbonowe (nakładki)
3) gałka zmiany biegów karbon - MOMO
4) klimatyzacja
5) pełna elektryka
6) dwie poduszki powietrza
7) alufelgi 15 cali(nie jestem pewien na 100% ale są to ARTEC - z logiem dekielka w szachownice - taki sam kolor i wzór jak okleina wewnątrz auta)
świetne fabryczne zawieszenie honda sport (niebieskie springi H&R -30mm i amortyzatory Kayab Sport)
9) drążek zmiany biegów ma ciut dłuższy dół (poniżej jabłka) i wpływa to na szybszą zmiane biegów - stwierdziłem po porównaniu seryjnych drążków z b2, z6 i d13 .
wersja ta wystepowała z silnikami d15b7 i d16z9, jednakże najpopularniejsza wersja to z silnikiem b7, a z z9 to już szczyt marzen
- Moje zdanie jest takie, że Honda odstawiła wioche z tą okleiną, reszta bardzo fajna.
- wiocha nie wiocha, ale na pewno wygląda sto razy lepiej niż seryjna szara/czarna decha, bez okleiny....
- mógłbyś daa jakieś dokładne zdjecia tej okleiny
-tak to wyglądało :
- dokładnie to jest to plus nakładki na progi z logiem pro-tec.
Co do ekstrasów, to niektóre protec miały seryjne głośniki z tyłu, a także oryginalne maskownice na tylną półke, dodatkowo na przednich kielichach są zaznaczone miejsca pod otwory na śruby pod rozpórkę od vti.
- fotki naklejek
-nakładka carbonowa
Wracając do tematu wersja pro-tec charakteryzowała sie :
1) okleina karbonowa deski rozdzielczej
2) progi karbonowe (nakładki)
3) gałka zmiany biegów karbon - MOMO
4) klimatyzacja
5) pełna elektryka
6) dwie poduszki powietrza
7) alufelgi 15 cali(nie jestem pewien na 100% ale są to ARTEC - z logiem dekielka w szachownice - taki sam kolor i wzór jak okleina wewnątrz auta)
świetne fabryczne zawieszenie honda sport (niebieskie springi H&R -30mm i amortyzatory Kayab Sport)
9) drążek zmiany biegów ma ciut dłuższy dół (poniżej jabłka) i wpływa to na szybszą zmiane biegów - stwierdziłem po porównaniu seryjnych drążków z b2, z6 i d13 .
wersja ta wystepowała z silnikami d15b7 i d16z9, jednakże najpopularniejsza wersja to z silnikiem b7, a z z9 to już szczyt marzen
- Moje zdanie jest takie, że Honda odstawiła wioche z tą okleiną, reszta bardzo fajna.
- wiocha nie wiocha, ale na pewno wygląda sto razy lepiej niż seryjna szara/czarna decha, bez okleiny....
- mógłbyś daa jakieś dokładne zdjecia tej okleiny
-tak to wyglądało :
- dokładnie to jest to plus nakładki na progi z logiem pro-tec.
Co do ekstrasów, to niektóre protec miały seryjne głośniki z tyłu, a także oryginalne maskownice na tylną półke, dodatkowo na przednich kielichach są zaznaczone miejsca pod otwory na śruby pod rozpórkę od vti.
- fotki naklejek
-nakładka carbonowa
Ostatnio zmieniony czw 15 paź 2009, 12:42:02 przez Civic5g.pl, łącznie zmieniany 2 razy.
ja mam ciekawą wersje pro-tec...a mianowicie 1.6 V-Tec 16V d16z9 i teraz najlepsze...skrzynia automatyczna:) Okleiny karbonowej na desce brak, ale widac jeszcze klej wiec podejrzewam, ze byla tylko poprzedniemu wlascicielowi nie pasila. Oczywiscie tak jak kolega na wstepie napisał, Full opcja (pełna elektryka, klima, 2 poduchy)
[ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ]
...i jeszcze podlokietnik ze schowkiem:)
[ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ]
...i jeszcze podlokietnik ze schowkiem:)
Wszystkie te informacje masz na 1str. tego tematu!
Wersja Pro-Tec występowała z silnikami d15b7 i d16z9 vtec sohc.Nie ma czegos takiego jak "stockowa" wersja Pro-tec'a. Pro-tec to wlasnie wersja wyposażenia-najbogatsza.
P.S ogólnie pro-tec jest dosyć rzadko spotykany...a z silnikiem 1.6 (d16z9) jeszcze rzadziej...
Wersja Pro-Tec występowała z silnikami d15b7 i d16z9 vtec sohc.Nie ma czegos takiego jak "stockowa" wersja Pro-tec'a. Pro-tec to wlasnie wersja wyposażenia-najbogatsza.
P.S ogólnie pro-tec jest dosyć rzadko spotykany...a z silnikiem 1.6 (d16z9) jeszcze rzadziej...
Też mnie to dziwi, że ten jest goły, ale na progu ma napis protec... Dziwny przypadek... A co do kiery, często widuję takie w autach sprowadzanych z Niemiec, domyślam się więc, że to pewnie jakiś tuningowy gadżet do tego auta popularny u naszych zachodnich sąsiadów, bo nie wydaje mi się, żeby to była seryjna kiera.
Pozdro.
Pozdro.
widze ale takie rzeczy można dołożyć...wiec albo ktos sobie ze zwyklego chcial zrobic por-tec'a i dolozyc te elementy albo były gołe pro-teci...a to by było bardzo dziwne bo pro-tec to najbogatsza wersja wyposażenia z troche niższym zawiasem.The Player pisze:To na pewno jest pro-tec. Gałka, listewki, okleina...
Hej.
Ja też dopiero zobaczyłem temacik. Tak się składa że posiadam pełnego PRO-TECa z VTEC pełną elektryką maskownicami, orginalnymi dziurami itp. Wystawiona jest na allegro
http://allegro.pl/item829927128_honda_c ... klima.html
Link podaje w celu zobaczenia zdjęć. Co niektórzy już z tego tematu znają autko bliżej
Ja też dopiero zobaczyłem temacik. Tak się składa że posiadam pełnego PRO-TECa z VTEC pełną elektryką maskownicami, orginalnymi dziurami itp. Wystawiona jest na allegro
http://allegro.pl/item829927128_honda_c ... klima.html
Link podaje w celu zobaczenia zdjęć. Co niektórzy już z tego tematu znają autko bliżej
jak nie miała jak miała widać albo ktoś ci wykręcił albo miałeś wersje dla ubogich no chyba ze były 2 wersje pro-tecaŁęgoś pisze:nie miałą bo u mnie nie ma ani maskownic ani głosników ani 3-ciego swiatła sam takie pierdołki dokładałem a całą reszteoklein itd mamThe Player pisze:Wersja pro tec na pewno miała z tyłu maskownice, ale nie wiem czy oryginalnie z głośnikami.
Uboga wersja, bardziej wyposazonej wersji a to ciekawe :P ale bybyło chyba troche bez sensu a to ze mogl ktos wykrecic to fakt tego nie sprawdze ale kiedy mątowałem nową polke z maskownicami wlasnie i ze swiatlem stopu 3-cim to nie było nawet kabelka do podłaczenia tego światła wiec mialem czystą polke na poczatku:dvenomgw pisze:jak nie miała jak miała widać albo ktoś ci wykręcił albo miałeś wersje dla ubogich no chyba ze były 2 wersje pro-tecaŁęgoś pisze:nie miałą bo u mnie nie ma ani maskownic ani głosników ani 3-ciego swiatła sam takie pierdołki dokładałem a całą reszteoklein itd mamThe Player pisze:Wersja pro tec na pewno miała z tyłu maskownice, ale nie wiem czy oryginalnie z głośnikami.
a ja miałęm wszystko łacznie z oryginalną instalacją do głosników i 3 stopu więc jednak była biedniejsza wersja i coś mi sie wydaje ze była ona dla ej2 bo ja mam ej1Łęgoś pisze:Uboga wersja, bardziej wyposazonej wersji a to ciekawe :P ale bybyło chyba troche bez sensu a to ze mogl ktos wykrecic to fakt tego nie sprawdze ale kiedy mątowałem nową polke z maskownicami wlasnie i ze swiatlem stopu 3-cim to nie było nawet kabelka do podłaczenia tego światła wiec mialem czystą polke na poczatku:dvenomgw pisze:jak nie miała jak miała widać albo ktoś ci wykręcił albo miałeś wersje dla ubogich no chyba ze były 2 wersje pro-tecaŁęgoś pisze: nie miałą bo u mnie nie ma ani maskownic ani głosników ani 3-ciego swiatła sam takie pierdołki dokładałem a całą reszteoklein itd mam