Strona 1 z 1

d13b2 umarł :(

: pn 17 lis 2014, 17:41:27
autor: jogi1025
Witam! niestety moje małe cudo d13b2 upadlo silnik staną i ratunkiem i jedynym wyjsciem dla mnie jest wlozenie drugiego takiego lub swap na wiekszy motor... dzis niedaleko siebie znalazlem motor 1.4 ktory zasilany jest jednym punktem i mam takie pytanie czy istnieje mozliwosc iz slupek silnika 1.4 zgra sie z moja skrzynia biegów i druga rzecz to czy istnieje mozliwosc iz pracowal by z moim osprzetem z 1,3 i czy dalo by rade silnik 1,4 zasilac gaznikiem jak w 1,3. bawil sie ktos w cos takiego lub slyszał cos o takim modzie? :D Z góry dziekuje o jakie kolwiek info :)

: pn 17 lis 2014, 17:46:56
autor: Grzesieek
Zapewne to dseria, więc skrzynia podejdzie, tylko pytanie co to za wynalazek? Nie kojarzę, żadnego D14 na jednopunkcie. Nie kojarzę żadnego silnika Hondy z takim wtryskiem.

: pn 17 lis 2014, 17:53:08
autor: jogi1025
ogladałem go na szrocie i stal z nie kompletnym dolotem i wydawalo mi sie ze byl on na jedno punkcie :D ale ok jezeli nie mial jedno punktu to jaki .
napewno 1,4 ktory widzialem to byl d14 a dalej juz zapomnialem... ale czy wogole ten 1,4 da rade podpiac go pod gaznik czy wogole moje kolektory spasuja do 14?

: pn 17 lis 2014, 19:53:21
autor: Antos
Szukaj słupka d13 bo to naprawdę groszowe sprawy. Ewentualnie jakiegoś d15b7 i od razu wtryski będziesz miał, ale to już droga zabawa.

: pn 17 lis 2014, 23:01:42
autor: bartholomew982
ok ale jak w 1,4 wsadzisz mechaniczną pompkę paliwa ?
szukaj słupka 1,3 najlepsza dla ciebie opcja
chyba że d14a1 lub d15b3 ale nie widzę nigdzie czy komuś udało się zestroić gaźnik z d13 z tymi silnikami

: wt 18 lis 2014, 13:31:57
autor: tupski
Nie wirm jak tu ale jak chcialem cos podibnego rzezbic tylko na pofstawie d15b2 to moj blok mial jesli dobrze pamiwtam 207mm a ten drugi 213 przezco kont wałka w stosunku bo walu zmienial sie o 3 stopnie. Wiec nie wiem jak jest w Twoim przypadku ale cos takiego moze wystepowac a to sa niepotrzebne koszty. Wez orginal blok na orginal gratach bedzie ci latwiej i taniej. Bloki d13 kosztuja grosze

: śr 19 lis 2014, 14:32:38
autor: Antos
Masz kilka opcji.
1. Kupujesz sam blok od d13 i podmieniasz, wszystko pięknie, tanio i seryjnie.
2. Kupujesz jakikolwiek silnik z Dserii, byle SOHC, montujesz go i zostawiasz swój osprzęt + montujesz pompkę elektryczną - Duże koszta, jeździ prawie jak 1.3. Nie warto
3. Poszukaj jakiegoś d15b7 z wiązką i to swapuj. Koszta większe, ale opłacalny zabieg i można się dalej rozwijać.

Ps. Powiedz mi, jakim cudem zabiłeś tą nieśmiertelną jednostkę? :D

: śr 19 lis 2014, 15:39:41
autor: Paweł.
Antos pisze:
Ps. Powiedz mi, jakim cudem zabiłeś tą nieśmiertelną jednostkę? :D
Też mnie to zastanawia :D

: czw 20 lis 2014, 17:04:34
autor: jogi1025
tak jak radzicie tak zrobie, raczejwloze d13 bo swap nie za specjalnie mi sie w niej oplaca... kupilem ja 4 miesiace temu za 1000 zł strasznie zaniedbana, naprawy jej u popredniego wlasciciela wszystko na sztuke i odpierdol, blacha jak o taka cala troszke nadgnity próg od kierowcy i mala dziurka w lewym nadkolu :D podloga latana i przód powypadkowy zrobiony na odpierdol, ale pomimo jej wad zawsze chcialem miec ten model civika i kupiłem :D a co do silnika tez bylo cos kombinowane bo przy kupnie miala przebieg 170 tys a na pokrywie rorzadu bylo namazane 220 tys :d i tez jak kazdy wie to japonczyk paka sie rozleci a silnik wytrzyma, niestety tydzien temu zaczelo w nim cos (panewka) stukac miedzy 3 a 4 tys obrotów na stukaniu przejechalem pare kilometrow wracaja z pracy przed domem jakis kilometr zaczoł piszecz silnik ale jaklos dojechałem . po zgaszeniu na drugi dzien rozrusznik nie byl juz w stanie ruszyc silnika niestety :(

: sob 22 lis 2014, 09:18:37
autor: Electrolit
Tam już pewnie było tyle kombinowane z silnikiem i ten licznik tak samo.
Zdrowy słupek D13B2 ma kolega w Łodzi do sprzedania za 150 zł.