Strona 1 z 1

spalanie

: ndz 09 lis 2014, 20:55:03
autor: mariano421
Witam ile wam pali hania na Lpg bo mi pali 7.5l robi 70km nowy reduktor lavato zaslepiony wezyk cieple zimne powietrze.

: ndz 09 lis 2014, 20:58:23
autor: Logan
To dobrze Ci pali.

: ndz 09 lis 2014, 21:18:37
autor: mariano421
A nie powina zrobic wiecej niz 70km za 20zl to 7.5l LPG?

: ndz 09 lis 2014, 21:47:12
autor: Drix
Zatankuj do pelna, wypal caly gaz. Potem znow do pelna zalej i wtedy dopiero sie dowiesz ile pali..potem ppczytaj o srednim spalaniu benzyny i dodaj do tego 1-2l lpg..czy tam ok. 15%..

: pn 10 lis 2014, 18:38:36
autor: mariano421
odpalam na lpg moze ssanie wpiepsza gaz

: śr 12 lis 2014, 22:40:09
autor: Antos
7.5l LPG to norma. Nie oczekuj że skoro 1.3 to mało spali. Jest to gaźnik a nie wtryski i jakieś tam straty są.
Zaślepiony wężyk ciepłe/zimne? Czyli nie ciągnie Ci ciepłego powietrza z kol. wydechowego na ssaniu? Przez to dłużej się dogrzewa, a jak wiemy, zimny silnik - ssanie - większe spalanie.

Zatankuj do pełna, zrób 100 Km i znowu zatankuj, zobacz ile gazu weszło i podziel się informacją.

: czw 13 lis 2014, 08:13:27
autor: mariusz91
Zwiększyłem dawkę na wężu o 1.5 obr i od razu lepiej zrobił 85km. Ale mam i tak problem bo ustawiony jest pod lpg a na benzynie brak wolnych obrotów ponieważ gazownik z tyłu za patelnią tak skręcił śrubę od biegu jałowego bo na parowniku jak go ustawi to nie można go zapalić brak tego punktu na reduktorze do odpalania. na gazie równo chodzi a na benzynie przy odpaleniu od razu gaśnie muszę trzymać pedał gazu pootrzymywać obroty.

: czw 13 lis 2014, 12:49:20
autor: Antos
To zmień gazownika.
Wpierw ustawia się bieg jałowy na benzynie. Nagrzewasz go, i śrubą za gaźnikiem regulujesz mu wolne obroty. Później dajesz na gaz i regulujesz ciśnienie parownika, przez co regulujesz jego obroty. I tyle