Luz na przekładni kierowniczej - Civic B16A2

Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

Luz na przekładni kierowniczej - Civic B16A2

#1

Post autor: Sebek Rally »

Witam. Mam następujący problem. Ostatnio byłem w serwisie i podczas ustawiania geometrii stwierdzono luz na przekładni kierowniczej, a dokładnie pomiędzy wałkiem atakującym a maglownicą. Powiedziano mi że można jakoś ten luz zredukować tylko potrzebny jest schemat jak to robić (ponoć jakieś podkładki można podkładać ? ) Czy ktoś przerabiał ten temat i może coś pomóc wiedzą ? Gdzie to znajdę w manualu czy cokolwiek...
zetrotolist
Żółtodziób
Posty: 1
Rejestracja: śr 22 paź 2014, 10:11:56
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Post autor: zetrotolist »

kazdy powie CI ze przekładnia do wymiany maglownica. Jak nie masz luzów na koncówkach drążków. Sprawdz same połączenie drążka z przekładnią kierowniczą. masz tam luz na 100 % wyjechały ci sie gruchy. Strzelam lewa strona bo z tego co widze najwiecej osób ma problem z tymi z lewej strony.
Zrób w ten sposób : należy unieść auto tak aby przednia oś była w powietrzu
ustawić kierownice na wprost
następnie ruszać kołem kierownicy w prawo i w lewo o ok 30 stopni od pozycji na wprost i jednocześnie dokręcać śrubę regulacyjną popychacza zębatki
aż do momentu zlikwidowania stuków .
w ramach testu robimy jazdę próbną która to ma zweryfikować czy koło kierownicy w trakcie jazdy po skręcie wraca w pozycje na wprost
wszystko extra ale teraz pytanie gdzie jest ta śruba regulacyjna ?
i tu pytanie do praktykujących mechaników
cywex
Żółtodziób
Posty: 8
Rejestracja: wt 28 paź 2014, 21:32:47
Lokalizacja: moglo by tak byc..

#3

Post autor: cywex »

nie powinno sie dotykac tej sruby, magiel zuzyty = magiel do wymiany i zadne regeneracje tu nie pomoga
synchra carbon, mosiadz, czesci do skrzyn, nowe, uzywane, OEM, aftermarket, remonty, hybrydy @ pw
mlodyruda
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: czw 25 paź 2012, 16:40:52
Lokalizacja: Radzymin

#4

Post autor: mlodyruda »

śruba jest jedna na maglu od dołu na wysokości przekładni :) nakretka kontrujaca i śruba :) tylko cięzki tam dostep do niej
Japońce aż do śmierci :)
ODPOWIEDZ