Luz na przekładni kierowniczej - Civic B16A2
-
- Żółtodziób
- Posty: 10
- Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
- Lokalizacja: Olsztyn
Luz na przekładni kierowniczej - Civic B16A2
Witam. Mam następujący problem. Ostatnio byłem w serwisie i podczas ustawiania geometrii stwierdzono luz na przekładni kierowniczej, a dokładnie pomiędzy wałkiem atakującym a maglownicą. Powiedziano mi że można jakoś ten luz zredukować tylko potrzebny jest schemat jak to robić (ponoć jakieś podkładki można podkładać ? ) Czy ktoś przerabiał ten temat i może coś pomóc wiedzą ? Gdzie to znajdę w manualu czy cokolwiek...
-
- Żółtodziób
- Posty: 1
- Rejestracja: śr 22 paź 2014, 10:11:56
- Lokalizacja: Gdańsk
kazdy powie CI ze przekładnia do wymiany maglownica. Jak nie masz luzów na koncówkach drążków. Sprawdz same połączenie drążka z przekładnią kierowniczą. masz tam luz na 100 % wyjechały ci sie gruchy. Strzelam lewa strona bo z tego co widze najwiecej osób ma problem z tymi z lewej strony.
Zrób w ten sposób : należy unieść auto tak aby przednia oś była w powietrzu
ustawić kierownice na wprost
następnie ruszać kołem kierownicy w prawo i w lewo o ok 30 stopni od pozycji na wprost i jednocześnie dokręcać śrubę regulacyjną popychacza zębatki
aż do momentu zlikwidowania stuków .
w ramach testu robimy jazdę próbną która to ma zweryfikować czy koło kierownicy w trakcie jazdy po skręcie wraca w pozycje na wprost
wszystko extra ale teraz pytanie gdzie jest ta śruba regulacyjna ?
i tu pytanie do praktykujących mechaników
Zrób w ten sposób : należy unieść auto tak aby przednia oś była w powietrzu
ustawić kierownice na wprost
następnie ruszać kołem kierownicy w prawo i w lewo o ok 30 stopni od pozycji na wprost i jednocześnie dokręcać śrubę regulacyjną popychacza zębatki
aż do momentu zlikwidowania stuków .
w ramach testu robimy jazdę próbną która to ma zweryfikować czy koło kierownicy w trakcie jazdy po skręcie wraca w pozycje na wprost
wszystko extra ale teraz pytanie gdzie jest ta śruba regulacyjna ?
i tu pytanie do praktykujących mechaników