Strona 1 z 1
LPG D13
: śr 24 wrz 2014, 19:33:44
autor: _HaN_
Siemka, to znowu ja
i kolejny problem tym razem z gazem. Nagrzewam sobie samochód ładnie, potem przełączam na gaz, wszystko jest gitara, po 2km nie ma wolnych obrotów, po dodaniu gazu silnik przerywa i "pluje" jak wejdzie na wyższe obroty to jedzie normalnie, wrzucam następny beig znowu jest plucie i jedzie i tak wkoło. Jakieś propozycje ?
: pt 26 wrz 2014, 09:56:41
autor: Antos
Na benzynie wszystko jest OK? Problem pojawił się nagle, czy jak?
Gdzie zakładałeś gaz. Bo często właśnie potrafią coś pochrzanić przy gaźniku i są jaja z wolnymi obrotami na gazie.
Przy reduktorze masz pokrętło od wolnych na LPG. Odkręcaj śrubę aż zaczną rosnąć obroty, wtedy skręć o pełen obrót. Powinno pomóc.
: pt 26 wrz 2014, 10:26:19
autor: _HaN_
Na benzynie wszystko jest malina. Gaz wcześniej działał bez zarzutu, nie wiem gdzie był zakładany bo kupiłem juz z gazem, ale jak mówie normalnie jeździła na gazie. Od jakiegos tygodnia jej sie to zaczęło dziać, regulowałem wolne obroty, ciśnienie gazu itd i jak sie przełączy na gaz to tak jak mówie przez pierwsze 2km po pzełączeniu wszystko jest elegancko - trzyma wolne, normalnie sie wkręca a po 2km pada - nie ma wolnych i pluje zamiast jechac
: pt 26 wrz 2014, 11:58:31
autor: Walnuts.inc
Skoro wszystko wcześniej działało dobrze to podejrzewałbym rzeczy które nie były sprawdzane od kupna czyli pewnie świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec, reduktor gazu.
Kręcenie i regulowanie jak wcześniej było dobrze jak dla mnie to złe rozwiązanie, szukałbym elementu który zaczyna wariować.
: pt 26 wrz 2014, 15:15:44
autor: ArTuRoSL
stawiam na reduktor miałem podobnie w golfie
logiczne że jezeli jedzie normalnie na PB to świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec nie maja nic do tego
: pt 26 wrz 2014, 15:59:55
autor: _HaN_
Palec, kopułka, kable, świece wszystko nowe.
: ndz 05 paź 2014, 22:04:45
autor: kunik91
przy pokrywie filtra powietrza jest zawór który przy zimnym silniku otwiera sie i ciągnie ciepłe powietrze z kolektora wydechodego a jak sie zagrzejez silnik to zamyka go i powietrze leci ze zderzaka, zmienia sie wtedy skład mieszanki i chodzi do dupy:) odłącz przewód zamykający i sprawdz:)
ps. kable i świece mają znaczenie bo na lpg iskra jest słabsza;)