Strona 1 z 1

civic eg3 zgasl na trasie i kreci ale nie odpala.

: czw 04 wrz 2014, 17:00:27
autor: piotr__pit
Pomocy. Utknolem u tesciow a jutro do roboty muzze dojechac. Co na szybkiego kupic?
Paliwo jest. Powietrze jest. Stawiam n prad. Pomocy

: czw 04 wrz 2014, 17:06:39
autor: Laskosz
Sprawdź cewkę albo w ogóle zmień aparat

: czw 04 wrz 2014, 18:19:10
autor: Paweł.
Cewka ;)

: czw 04 wrz 2014, 21:59:37
autor: Składowy
iskra jest? jak jest mógł moduł pójść, pasek rozrządu? kręcąc rozrusznikiem wałek rozrządu się obraca?

: czw 04 wrz 2014, 22:21:54
autor: piotr__pit
Mam urlop na jutro wienc na spokojnie, oblukam czy jest iskra, jek jest to kupie modol a jak nie to cewke,

: czw 04 wrz 2014, 22:24:55
autor: Składowy
rozrzad tez czy sie kreci... cewke mam jak cos to pw jak by to ona

: czw 04 wrz 2014, 22:47:45
autor: piotr__pit
W sensie pasek? Ok lukne czy sie obraca jK bede krecil, a aparat od 15b7. Pasuje do 1.3?
Bo kolega chyba podjedzie mnie wzpomoc :-)

: czw 04 wrz 2014, 22:57:03
autor: Laskosz
nie pasuje. Możesz wziąć jakąkolwiek cewkę, nawet od malucha, pociągnąć kable do swojego aparatu i sprawdzić czy daje iskre

: sob 06 wrz 2014, 09:44:14
autor: Składowy
I jak rozwiązany problem?

: sob 06 wrz 2014, 14:43:43
autor: piotr__pit
nie,
przełożyłem cewke i nadal nie ma iskry :(
jakieś pomysły?

bezpiecznik IC cały, pompa jest w eg3 mechaniczna wienc chyba problemu nie ma...

: sob 06 wrz 2014, 15:01:24
autor: Laskosz
ale przełożyłeś cewke i sprawdziłeś że nie ma? Bo jeżeli tak to po co szukać problemu z paliwem jak nie ma iskry. prąd w ogóle dochodzi do aparatu?

: sob 06 wrz 2014, 16:06:29
autor: piotr__pit
Odlacze cewke i pod jej przewody podlacze miernik , zobaczymy czy bedzie podczas krecenia migac 12v

: sob 06 wrz 2014, 16:57:33
autor: Laskosz
ściągnij kopułke podepnij jeden przewód wn ze świecą bezpośrednio do cewki i przyłóż świece do masy. Podczas kręcenia będziesz widział czy jest iskra

: sob 06 wrz 2014, 18:21:21
autor: piotr__pit
auto juz zaholowane do domu.
na razie ustaliłem ze w civicu na tym wystającym cyplu cewki jest 12V, w drugim aucie (prelude) też jest 12V na wyjściu zewnętrznej cewki (przy kluczyku ustawiaonym na zapłon)

no i tu ok

Z tym że jak w preludzie podepnę pod tą zewnętrzną cewkę świece i przyłożę do masy to jak zakręcę to jest iskra. miernik nawet podpiąłem i jakies skaczące wysokie napiecie tam sie pojawia

A w civicu przykładam do tej nowej cewki świece i miernik i nic, ani iskry ani wysokiego napięcia...

: ndz 07 wrz 2014, 15:20:14
autor: piotr__pit
Laskosz pisze:nie pasuje. Możesz wziąć jakąkolwiek cewkę, nawet od malucha, pociągnąć kable do swojego aparatu i sprawdzić czy daje iskre
kupiona nowa cewka i nie dajeiskry i co teraz? :(

: ndz 07 wrz 2014, 15:49:22
autor: Laskosz
no to jeszcze mógł siąść moduł zpłonowy albo czujnik halla. Nie masz od kogo pożyczyć całego aparatu na próbe?

: ndz 07 wrz 2014, 18:09:35
autor: piotr__pit
ktoś z tego forum miał mi załatwić ale kontak sie urwał w weekend:/

założe ogłoszenie w dziale kupie

: pt 12 wrz 2014, 21:59:29
autor: piotr__pit
aparat zakupiony, zamieniony i jest OK, mniemam ze to jedank wina modułu była.
teraz już na bolcu cewki przy krenceniu było 1000-2000V, troche zalany sie męczył ale poszło :)
dzieki wszystkim za pomoc