Strona 1 z 1
D15z1 zmiana ssacego i podniesienie mocy
: ndz 17 sie 2014, 00:42:00
autor: Kub@
Witam, mam teraz civica D15z1 i chce podbiesc mu troche moc
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
Wiem ze jest kilka tematow na roznych forach ale dane sa sprzeczne a chce wiedziec co ijak
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Jutro zabieram sie za zmiane skrzyni od D15b7 i teraz moje pytanie jak przbiega zmiana ssacego z z1 na b7 ? trzeba cos przetabiac czy jest p&p ? wydechowy tez zmieniam na ten od b7, i czy jak zmienie klawiature na z6 to bd normalny vtec ? Jezeli cos pominelem bede wdzieczny za wskazowki i mowie odrazu ze nie chce zrobic z tego rakiety tylko lekko podniesc moc bo do upalania to mam ej h22. Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
: pn 18 sie 2014, 07:58:41
autor: Etman
Zmiana ssaka razem z listwą paliwową i wtryskami? Co do klawiiatury z z6 to słyszałem różne opinie a jedną z nich było to że z d15z6 (vtec-e z 6gena) po przelozeniu klawiatury z d16z6 przechodzi sie na vteca, natomiast przy d15z1 juz nie jest tak kolorowo. Swego czasu również planowałem takie modyfikacje i gdzies wlasnie obilo mi sie o uszy, że przy d15z1 mija się to z celem ponieważ powstaje wiele problemów przez przełożenie klawiatury, czapki d16z6. Zmiana skrzyni na pewno sporo da bo w z1 jest jak wiesz długa. SSak, dolot, skrzynia, może lżejszy zamach i już powinno być odczuwalne
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
: pn 18 sie 2014, 13:23:24
autor: Kub@
Wlasnie wymienilem skrzynie i roznica jest dosc spora
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Chce jeszcze wlozyc ssacy z b7 i czy przy zmianie nie ma jakich kolwiek problemow z podcisnieniami i jak jest z tymi wtryskami
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: pn 18 sie 2014, 15:20:30
autor: gruszecky
wtryski muszą zostać Twoje. Będzie trochę sucho ale nie tak jak wtedy gdybyś zmienił na te 240ccm z d15b7 czy d16z6- wtedy komp sobie nie poradzi i tyle.
Innymi słowy potrzebujesz - kolektor ssący d15b7, przepustnicę d15b7/d16z6/d15z6 , listę wtryskową.
Z podciśnieniami jest troche cyrków, ale do ogarnięcia (robiłem to u siebie w 2007 roku więc nie pamiętam już dokładnie) no i musisz zaślepić EGR.
: pn 18 sie 2014, 15:42:43
autor: Etman
u mnie przy wtryskach 240cc przelwało dośc mocno w d15z1
: wt 19 sie 2014, 04:04:54
autor: Kub@
A jak z tymi podcisnieniami i egr
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Macie moze jakies wskazowki
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: wt 19 sie 2014, 10:06:32
autor: Etman
ja egr zaślepiłem, ni był mi do niczego potrzebny
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
: śr 20 sie 2014, 03:48:26
autor: Kub@
Dzieki za podpowiedzi
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Jutro sie za to zabiore i ciekawy jestem wynikow
: pn 15 wrz 2014, 00:20:21
autor: Kub@
Zdemontowalem ssacy i teraz mam problem jak te podcisbienia podłaczyc i jak ten egr zaslepic
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
: wt 16 wrz 2014, 01:42:43
autor: Electrolit
Zamontuj nowy ssący i na logikę, jak przy tamtym było
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Przy EGR to chyba ten zawór załóż i tyle, a przy zaworze daj wężyki i wkręć w nie odpowiednie śrubki.
Jeszcze lepiej jakbyś miał skrzynię D13B2 '95
![gunsmilie :gunsmilie:](./images/smilies/gunsmilie.gif)
: wt 16 wrz 2014, 10:19:53
autor: gruszecky
ClubX, stary... przyznaj że nie wiesz jak wygląda róznica konstrukcji między tymi kolektorami
: wt 16 wrz 2014, 13:53:36
autor: Kub@
Ktos ma jakies podpowiedzi
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)