Swap z D13B2 na D15B7 - braki

Problemy z prądem.
Awatar użytkownika
Electrolit
Podwójny As
Posty: 261
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
Lokalizacja: łódzkie

Swap z D13B2 na D15B7 - braki

#1

Post autor: Electrolit »

Po swapie z gaźnika na pełny wtrysk nie działa mi kilka rzeczy.
Głównie irytuje mnie:
-brak światła stop'u, kostka podłączona przy pedale hamulca.
Jeśli pada mnie deszcze, irytują mnie wycieraczki, mam wrażenie że chodzą w dół, przestawiłem do góry, ale nie są inteligentne, wyłączają się wtedy kiedy puszczę drążek.
Nie działa ich pierwszy (wolny) bieg, natomiast drugi i trzeci są ok, tylko jeśli je wyłącze, wycieraczki zostają w tym miejscu, w którym były jak je wyłączałem.

Nie działa również klakson.. jest od niego chyba 4-pinowa kostka, ale nie wiem gdzie to wpiąć..

Najmniejszym problemem jest brak światła po otwarciu drzwi.
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1705
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#2

Post autor: Logan »

Z wycieraczkami też miałem problem musisz wpiąć kostkę w brązową puszkę która jest za bezpiecznikami, ciezki dostęp tam jest. Możliwe, że naprawi się też stop i klaskon.
Awatar użytkownika
Electrolit
Podwójny As
Posty: 261
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
Lokalizacja: łódzkie

#3

Post autor: Electrolit »

Odkręciłem skrzynkę i w tej puszce (sterownik wycieraczek) była podłączona kostka.
Porównam ją z tą z wiązki 1.3.

[ Dodano: Pon 09 Mar, 2015 03:05 ]
Do końca żywotu auta nie pozbyłem się tych problemów, a teraz chciałbym przerzucić graty MPFI do nowego projektu EG4 i nie chciałbym mieć z powrotem tych problemów.
Awatar użytkownika
gumi_1993
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: pn 10 paź 2011, 21:25:02
Lokalizacja: Poznań

#4

Post autor: gumi_1993 »

Wiązkę kabinową masz z auta z którego masz mpfi czy zostawiłeś serię?
ODPOWIEDZ