Po swapie z gaźnika na pełny wtrysk nie działa mi kilka rzeczy.
Głównie irytuje mnie:
-brak światła stop'u, kostka podłączona przy pedale hamulca.
Jeśli pada mnie deszcze, irytują mnie wycieraczki, mam wrażenie że chodzą w dół, przestawiłem do góry, ale nie są inteligentne, wyłączają się wtedy kiedy puszczę drążek.
Nie działa ich pierwszy (wolny) bieg, natomiast drugi i trzeci są ok, tylko jeśli je wyłącze, wycieraczki zostają w tym miejscu, w którym były jak je wyłączałem.
Nie działa również klakson.. jest od niego chyba 4-pinowa kostka, ale nie wiem gdzie to wpiąć..
Najmniejszym problemem jest brak światła po otwarciu drzwi.
Swap z D13B2 na D15B7 - braki
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
Odkręciłem skrzynkę i w tej puszce (sterownik wycieraczek) była podłączona kostka.
Porównam ją z tą z wiązki 1.3.
[ Dodano: Pon 09 Mar, 2015 03:05 ]
Do końca żywotu auta nie pozbyłem się tych problemów, a teraz chciałbym przerzucić graty MPFI do nowego projektu EG4 i nie chciałbym mieć z powrotem tych problemów.
Porównam ją z tą z wiązki 1.3.
[ Dodano: Pon 09 Mar, 2015 03:05 ]
Do końca żywotu auta nie pozbyłem się tych problemów, a teraz chciałbym przerzucić graty MPFI do nowego projektu EG4 i nie chciałbym mieć z powrotem tych problemów.