d13b2 na jakies 1.6
d13b2 na jakies 1.6
Witam mam d13b2 i chciał bym wsadzić jakieś 1.6, moje pytanie czy bedę musiał coś przerabiać , coś zmieniać, czy robię po prostu przekładkę silnika? pozdro
przejście z 1.3 na jakiekolwiek 1.6 to masa pracy,podstawa to wymiana wiązki silnikowej i kabinowej,później wymiana baku,doprowadzenie przewodów paliwowych i kilka drobniejszych spraw które trzeba wykonać a nie wspominam już o nich bo takich tematów jest sporo na forach i wystarczy poszukac
NIGDY WIECEJ RZEŹBY!
Mysle ze forum nie jest od tego by co tydzien odpowiadac na to samo pytanie kolejnemu zapalencowi, ktoremu nie chciało sie uzyc wyszukiwarki. Naprawdę to takie trudne?
Jeżeli to by było takie proste to sądzisz że tyle osób jezdziło by 1.3?
Tak jak kolega wspomniał - bak, poprowadzic przewody do baku, nowa wiazka do zrobienia, silnik z kompletnym osprzętem, nowy zawias i wieksze heble na przód + tarcza na tyl. To chyba podstawy, na pewno jeszcze coś w praniu wyjdzie. Wystarczy?
Jeżeli to by było takie proste to sądzisz że tyle osób jezdziło by 1.3?
Tak jak kolega wspomniał - bak, poprowadzic przewody do baku, nowa wiazka do zrobienia, silnik z kompletnym osprzętem, nowy zawias i wieksze heble na przód + tarcza na tyl. To chyba podstawy, na pewno jeszcze coś w praniu wyjdzie. Wystarczy?
Kolego chyba sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie,przekładaka plus jkiś remoncik silnika wychodzi w cenie gotowego auta które ma już silnik 1.6 na pokładzie... ja swapowałem u siebie z 1.3 na 1.6,większośc rzeczy robiłem samemu a i tak wyszło tyle kasy że czassami można znaleźć za taką cene gotowe auto więc opłacalność mała,chyba że chcesz mieć auto zrobione na tip top to taka opcja jest ok bo przy takiego typu przeróbkach wychodzi wiele rzeczy które trzeba jeszcze w aucie zrobić...OstaCH pisze:czyli nie opłaca się, lepiej kupić oryginał 1.6 ?
NIGDY WIECEJ RZEŹBY!
rad-ek pisze:Kolego chyba sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie,przekładaka plus jkiś remoncik silnika wychodzi w cenie gotowego auta które ma już silnik 1.6 na pokładzie... ja swapowałem u siebie z 1.3 na 1.6,większośc rzeczy robiłem samemu a i tak wyszło tyle kasy że czassami można znaleźć za taką cene gotowe auto więc opłacalność mała,chyba że chcesz mieć auto zrobione na tip top to taka opcja jest ok bo przy takiego typu przeróbkach wychodzi wiele rzeczy które trzeba jeszcze w aucie zrobić...OstaCH pisze:czyli nie opłaca się, lepiej kupić oryginał 1.6 ?
Tak chciał bym mieć wszystko na tip top, ale nie stety nie można mieć wszystkiego a wiec zrobię tak: sprzedam moją d13b2 i kupię w dobrym stanie 1.6 jaki model polecacie najbardziej
-
- Berbeć
- Posty: 35
- Rejestracja: śr 31 lip 2013, 00:36:15
- Lokalizacja: Łódź
Nie da rady, bo d13 jest napędzane mechaniczną pompą paliwa, która jest napędzana wałkiem rozrządu. Pozostaje Ci D14A1szatri pisze:A co z opcją wstawienia samego dołu z 1,6 górę i osprzęt zostawiamy z 1,3, w skrócie 1,6 na gaźniku, przerabiał ktoś tak już?
Dbajmy o swoje Hondy, tak szybko rdzewieją...
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie