Swap na b7

Problemy z prądem.
szatri
Forumowy As
Posty: 158
Rejestracja: czw 01 mar 2012, 22:36:46
Lokalizacja: Zamość

Swap na b7

#1

Post autor: szatri »

Witam, mam problem a raczej dylemat
Mam wiązkę b2 kabinową prawie pełna (poza lusterkami ale mi to jest zbędne), ciągnie się ona na prawy błotnik do wtyczki klimy prawego światła i regulacji światła, problem jest w tym że wiązka z b7 jest to totalny golas i nie ma regulacji świateł, a wtyczki są inne w b2 a b7 na tym odcinku do połączenia z silnikową( jedna z dwóch jest inna) i nie wiem czy rwać tą b2 i dorobić regulację do tej z b7 czy wtyczki uciąć wstawić wtyczkę z b7 do b2?

Przerabiał ktoś te kabelki ostatnio?
Piotrek-LDZ
Berbeć
Posty: 35
Rejestracja: śr 31 lip 2013, 00:36:15
Lokalizacja: Łódź

#2

Post autor: Piotrek-LDZ »

no jak robisz swap na b7 to oprócz kabinowej potrzebujesz także silnikową, dlatego nie zgadzają Ci się te kostki. A co do elektryki wnętrza to możesz ją przełożyć do nowej wiązki :)
Dbajmy o swoje Hondy, tak szybko rdzewieją...
szatri
Forumowy As
Posty: 158
Rejestracja: czw 01 mar 2012, 22:36:46
Lokalizacja: Zamość

#3

Post autor: szatri »

Wnętrza z b2 nie będę ruszał, najlepiej to bylo by chyba dorobić kable do b2:
-2 do wtrysku
-2 do aparatu zapłonu
-2 do lambdy (jeden sygnałowy, grzanie i 2 masy w niej są jak mniemam)
plus na przyszłość
-2 do vteca

chyba nie zapomniałem o niczym?
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#4

Post autor: Hakier »

no niestety nie, musisz założyć wiązkę silnikową z b7. wszystko da się podrutować, nawet przerobić wiązkę z b2 do b7 no ale bez przesady... wiązka nie kosztuje 500zł tylko 50...

zaczynasz od kupienia silnikowej a potem przerabiasz kabinową. nie ma z tym filozofii i da się to zrobić bez najmniejszego problemu.
poczytaj temat, w nim masz w zasadzie wszystko:

http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... -potrzebne
szatri
Forumowy As
Posty: 158
Rejestracja: czw 01 mar 2012, 22:36:46
Lokalizacja: Zamość

#5

Post autor: szatri »

Mam dylemat, rozbebeszyłem kable z b7 według 2 wariantu (z pierwszego posta) z pominięciem wiązki na prawy reflektor, wyjąłem wtyczki z b2 łączące kabinowa z silnikową z prawej strony, uciąłem kable z komputera (b2) tylko z tych wtyczek, wywaliłem je, wstawiłem wtyczki z b7 analogicznie je ucinając by zlepić z powrotem przy kompie, kable z wtyczek b2 idące do kabinowej i prawego światła jeszcze są. Przy lepieniu kabli doszłem do pinu a12 z kompa b7, według schematu powinien być wpięty zamiast pinu b4 w kompie b2 ale tam nie mam żadnego kabla i mam zagadkę, jedynie na długość i kolor by pasowały do map sensora (tak przypuszczam)
+--------+------------+--------------+----------------------------------+--------------
| pin_id | wire_color | pin_function | pin_name | 4G (pr3 pin)
+--------+------------+--------------+----------------------------------+--------------
| A1 | BRN | INJ1 | INJ1 | -> A1
| A2 | YEL | INJ4 | INJ4 | -> A7
| A3 | RED | INJ2 | INJ2 | -> A3
| A4 | GRN/YEL | VTS | VTEC solenoid | -> ADD -> vtec selenoid
| A5 | BLU | INJ3 | INJ3 | -> A5
| A6 | ORN/BLK | PO2SHTC | O2 sensor (heating element) | -> ADD [o2 heater control ->blk (under wht wire)]
| A7 | GRN/BLU | FLR1 | fuel pump (main relay) | -> A12
| A9 | BLK/BLU | IACV | IAC valve | -> A11
| A12 | GRN | FANC | engine coolant temp switch | -> B4
| A13 | GRN/ORN | MIL | MIL (check engine light) | -> B6
| A15 | BLK/RED | ACC | (a/c compressor clutch) | -> B3
| A16 | WHT/GRN | ALT C | alternator | -> B5
| A20 | RED | PCS | EVAP purge control solenoid | -> A6
| A21 | YEL/GRN | ICM | ICM | -> B15
| A23 | BLK | PG1 | ground *(main relay ground) | -> A2
| A24 | BLK | PG2 | ground *(main relay ground) | -> A4
| A25 | YEL/BLK | IGP2 | to main relay and to gound for o | -> A13 [splice for o2 -> blk (under grn)]
| A26 | BRN/BLK | LG1 | gound | -> A18
| B1 | YEL/BLK | IGP2 | to pin A25 | -> A15
| B2 | BRN/BLK | LG2 | ground to shields for CYP & TDC | -> A16
| B5 | BLU/RED | ACS | a/c switch | -> B8
| B9 | BLU/WHT | | starter signal | -> B13
| B10 | ORN | VSS | vehicle speed sensor | -> B16
| B11 | ORN | CYP P | CYP -P | -> B10
| B12 | WHT | CYP M | CYP -M | -> B12
| B13 | ORN/BLU | TDC P | TDC -P | -> C3
| B14 | WHT/BLU | TDC M | TDC -M | -> C4
| B15 | BLU/GRN | CKP P | CKP -P | -> C1
| B16 | BLU/YEL | CKP M | CKP -M | -> C2
| D1 | WHT/BLU | VBU | Back Up Power | -> B1
| D2 | GRN/WHT | BKSW | brake switch | -> C10
| D3 | | KS | Knock Sensor | -> ADD -> Knock sensor
| D4 | BRN/WHT | SCS | service check connector | -> mil [toggle switch with ground]
| D6 | BLU/BLK | VTM | VTEC pressure switch | -> ADD -> vtec pressure switch
| D9 | WHT/RED | ALT F | alternator | -> B14
| D10 | GRN/RED | ELD | electric load detector | -> B19
| D11 | RED/BLK | TPS | TPS Signal | -> C7
| D13 | RED/WHT | ECT | ECT sensor | -> C6
| D14 | WHT/RED | PHO2S | O2 sensor | -> C16 [splice for o2 -> wht]
| D15 | RED/YEL | IAT | IAT sensor | -> C5
| D17 | WHT/YEL | MAP | Map Signal | -> C11
| D19 | YEL/WHT | VCC1 | MAP 5V | -> C15
| D20 | YEL/BLU | VCC2 | TPS 5V | -> C13
| D21 | GRN/WHT | SG1 | MAP GND | -> C14
| D22 | GRN/BLU | SG2 | TPS GND | -> C12 [splice for o2 -> grn]
+--------+------------+--------------+----------------------------------+
?
OBD-0 --> OBD-1
A01 - INJ #1 --> A01 - INJ #1
A02 - PG1 --> A23 - PG1
A03 - INJ #2 --> A03 - INJ #2
A04 - PG2 --> A24 - PG2
A05 - INJ #3 --> A05 - INJ #3
A06 - PCS --> A20 - PCS
A07 - INJ #4 --> A02 - INJ #4
A08 - LOCKSOL --> XXXXXXXXXXX
A09 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
A10 - EGR CSV--> A11
A11 - IACV --> A09 - IACV
A12 - FLR1 --> A07 - FLR1
A13 - IGP1 --> A25 - IGP1
A14 - FLR2 --> A08 - FLR2
A15 - IGP2 --> B01 - IGP2
A16 - GRD --> A26 - LG1
A17 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
A18 - GRD --> B02 - LG2
B01 - VBP --> D01 - VBU
B02 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
B03 - ACC --> A15 - ACC
B04 - FANC --> A12 - FANC
B05 - ALT --> A16 - ALT
B06 - MIL --> A13 - MIL
B07 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
B08 - ACS --> B05 - ACS
B09 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
B10 - CYP P --> B11 - CYP P
B11 - FUSEBOX--> xxxxxxxxxxxx
B12 - CYP M --> B12 - CYP M
B13 - FUSEBOX--> B09 - STARTER
B14 - ALT --> D09 - ALT
B15 - Igniti --> A21 - ICM
B16 - VSS --> B10 - VSS
B17 - Igniti --> A22 - ICM
B18 - NOTUSED--> XXXXXXXXXXXX
B19 - ELD --> D10 - ELD
B20 - SCS --> D04 - SCS
C01 - CKP P --> B15 - CKP P
C02 - CKP M --> B16 - CKP M
C03 - TDC P --> B13 - TDC P
C04 - TDC M --> B14 - TDC M
C05 - IAT --> D15 - IAT
C06 - ECT --> D13 - ECT
C07 - TPS --> D11 - TPS
C08 - EGR VLS--> D12
C09 - PA --> NOTUSEDXXXXX
C10 - BKSW --> D02 - BKSW
C11 - MILGRND--> D17 - MAP
C12 - SG2 --> D22 - SG2
C13 - VCC1 --> D19 - VCC1
C14 - SG1 --> D21 - SG1
C15 - VCC2 --> D20 - VCC2
C16 - O2S --> D14 - PHO2S
szatri
Forumowy As
Posty: 158
Rejestracja: czw 01 mar 2012, 22:36:46
Lokalizacja: Zamość

#6

Post autor: szatri »

Dzisiaj skończyłem podłączać kabelki i jest problem, nie słychać pompki, a kontrolka silnika ledwo świeci, nie wiem gdzie jest błąd!

W masie przy termostacie jak by ktoś chciał wiedzieć.
ODPOWIEDZ