swap hebli

FlyKamil
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pt 18 sty 2013, 16:08:34
Lokalizacja: Polkowice

swap hebli

#1

Post autor: FlyKamil »

Co jest potrzebne do swapu hebli w eg3 na 262 ? Chodzi mi o jakies drobne pierdoły żeby sie nie okazało ze brakuje :D
Czy na zdjęciu jest komplet potrzebnych rzeczy ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a72 ... 98c6a.html
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#2

Post autor: Grzybohun »

przewody hamulcowe do tego i dobrze większą pompę założyć
FlyKamil
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pt 18 sty 2013, 16:08:34
Lokalizacja: Polkowice

#3

Post autor: FlyKamil »

a co nir tak jest ze starymi przewodami ?
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1661
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#4

Post autor: Logan »

Są stare, a jak już robić to porządnie ;)
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#5

Post autor: GrzechuSuli »

Daj już spokój z tymi przewodami, będzie chciał to wymieni, ale po co skoro stare jeszcze służą? Możesz ewentualnie serwo z pompą 1" od Preli VTi lub Integry dla lepszego hamowania, ale to niekoniecznie. Ogólnie wystarczy to co na obrazku.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#6

Post autor: Hakier »

no nie do końca, przewody gumowe w wersji 242 są krótsze niż te w 262, dlatego wypadało by je zmienić. do tego koniecznie pompa przynajmniej 15/16 bo ci będzie pedał wpadał. no i w zasadzie tyle, jedynie rozebrać, zregenerować bądź wyczyścić i poskładać :gunsmilie:
Assur92
Podwójny As
Posty: 276
Rejestracja: ndz 20 lis 2011, 22:17:18
Lokalizacja: Łódź

#7

Post autor: Assur92 »

Ja coś takiego robiłem to się też wypowiem :)
Przewody rzeczywiście są lekko krótsze (porównanie do przewodów w oplocie stalowym), ale powinny sięgnąć. Co do pompy to moim zdaniem jest to konieczność. Na starej pompie po prostu trzeba było porządnie wcisnąć pedał by zaczęło hamować, a na 15/16 ładnie dość wysoko łapie. Jeszcze będę wrzucał tył tarcze 239 to jeszcze mi się zmieni.
ODPOWIEDZ