d15z5
-
- Berbeć
- Posty: 46
- Rejestracja: pn 17 mar 2014, 07:49:16
- Lokalizacja: Skierniewice
- Wiek: 31
d15z5
Witam, mam pytanie, ponieważ trafia mi się do kupna głowica, która jeździła w mazdzie 323 1,5 (tej z otwieranymi światłami) a podobno były to silniki które były też i w H. Na silniku znaleźli oznaczenie z5. w google znalazłem, że silnik d15z5 był montowany w civicach 6g, a że jako seria D, to może podeszło by to do mojego d13? Z góry dzięki za pomoc
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Nawet jeśli mazda miała silniki hondy (o czym nigdy nie słyszałem) i to jest głowica z5, czyli dohc non vtec z 4g/crx (ta mazda to lata właśnie 4g a nie 6g) to bez jakiejś dużej rzeźby nie podejdzie do bloku d13
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Berbeć
- Posty: 46
- Rejestracja: pn 17 mar 2014, 07:49:16
- Lokalizacja: Skierniewice
- Wiek: 31
Re: d15z5
Black_Devil pisze: głowica, która jeździła w mazdzie 323 1,5 (tej z otwieranymi światłami) a podobno były to silniki które były też i w H
Jak głowica jeździła gdzieś w bagażniku to spoko, jak była przykręcona do bloku i siedziała pod maską to już mniej spoko.
Poza tym to całe D15Z5 to chyba ta nowsza Dseria ze świecami po złej stronie
-
- Berbeć
- Posty: 46
- Rejestracja: pn 17 mar 2014, 07:49:16
- Lokalizacja: Skierniewice
- Wiek: 31
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
No to jak 2 wałki to już nie ma żadnej nadziei remont głowicy nie jest drogi, nie ma co kombinować
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Berbeć
- Posty: 46
- Rejestracja: pn 17 mar 2014, 07:49:16
- Lokalizacja: Skierniewice
- Wiek: 31
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
tez takie ustrojstwo widzialem i rzezba spora,nie bd pisal co i jak trza przerabiac bo sie az tak nie zaglebialem-wypytaywalem...Walnuts.inc pisze:Głowica DOHC podchodzi pod SOHC, z niezłą rzeźbą ale podchodzi.
co do silnika w 6genie to nie d15z5 tylko z6... i tym bardziej ze w 6genie to juz na 2 walkach byly vti... czyli Beee series.. a na podwojnym walu o oznaczeniu z koncem z5 to tak jak Laskosz prawi masz d16z5 i łone byly w 4 gen i crx'ach mo i w civicu 5gen...
no ewidentnie widac ze kolega wynalazl takie oznacenie odnosnie hondy nie mazdy... wiec byla literowka jakas badz inny blad sie wkradl... tak jak Gruszecky pisze i w sumie ja nie bylo takich motorowni w hondach... no chyba ze ktos zrobil super unikat i zapakowal glowice dohc pod blok z sohc...i toakie cos znalazl Black DevilBlack_Devil pisze:w google znalazłem, że silnik d15z5 był montowany w civicach 6g, a że jako seria D
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
jasne, a wpisz "b13b2 honda" w googlach. Ach wy w ząbek czesani, wychodzi brak czytania encyklopedii i wiara we wszystko co pojawi się w googlach. Powiedzmy, że jest w miarę wiarygodne źródło wiedzy w necie - wikipedia się nazywa. Nie znajdziesz d15z5. Jeśli uważasz inaczej, znajdź dowód a prześlę ci na konto te 50 pln
Dla mnie wiarygodniejszym źródłem jest chociażby "Sam Naprawiam", gdzie jest wzmianka o tym silniku. Tutaj w Wikipedii masz wymieniony ten silnik: http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda... albo tutaj: http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... informacji nie sądzę żeby ktoś wziął sobie te dane z kosmosu Twierdzisz, że nie ma takiego silnika "bo nie", udowodnij że tak jest