Strona 1 z 1
Gwint MTS
: czw 24 kwie 2014, 19:09:56
autor: Mela
: czw 24 kwie 2014, 22:19:35
autor: GrzechuSuli
Przewody to ja najzwyczajniej na trytytki przymocowałem. Jajak zamontowalem to też po wyjęciu podnosnika było wysoko, ale przejechalem się kawaleczek i wszystko siadło.
: pt 25 kwie 2014, 02:27:12
autor: Mela
GrzechuSuli, siadło miałeś racje ,tylko jest problem z przednim lewy amorkiem stuka na dołkach( ten co jest na zdjęciu i wystaje bardziej niż prawy pod maską),a obydwa przednie trzeszczą gdzieś koło odbojów . Może to być kwestia zużytych gum tych co idą z Amorków seryjnych ?
: pt 25 kwie 2014, 03:55:05
autor: Wojtek92
Jak trzeszczy, przy skrecaniu? Przy zjazdach z kraweznika, podczas pokonywania dziur, zmiany biegow?
: pt 25 kwie 2014, 12:24:45
autor: Mela
Trzeszczy jakby guma ocierała o sprężynę ,rozbieram to jeszcze raz prawdopodobnie poduszki są już wysłużone .
: pt 25 kwie 2014, 13:26:34
autor: Wojtek92
Może wystarczy nasmarować i bedzie wporządku ?
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
: pt 25 kwie 2014, 17:54:28
autor: GrzechuSuli
Ja bym wymienił poduszki
: pt 25 kwie 2014, 18:26:48
autor: Grzesieek
Albo amortyzator jest uszkodzony. Mam to samo z TaTechnixem. Piszczy, skrzeczy, stuka itp. Goły amortyzator postawiony na stole wydaje te same dźwięki.
: pt 25 kwie 2014, 19:19:36
autor: GrzechuSuli
Zamien amor lewy z prawym i sprawdź czy piski się przeniosą. Poduszki zostaw na tych samych stronach co są.
: pt 25 kwie 2014, 23:14:42
autor: Mela
Poduszki były wysłużone dlatego stukało ,twardy zawias i tulejka nie wytrzymała ,30 km zrobiłem jak na razie cisza i spokój .
Dzięki za pomoc.