Kupno auta. Na co warto zwrócić uwagę.
Kupno auta. Na co warto zwrócić uwagę.
Przymierzasz się do zakupu samochodu, ale obawiasz się podjęcia decyzji ?
Nie jesteś zorientowany na co zwrócić uwagę podczas kupna ?
Ten materiał pomoże Ci w sprawdzeniu samochodu i zweryfikowaniu jego stanu faktycznego.
KLIK KLIK
Nie jesteś zorientowany na co zwrócić uwagę podczas kupna ?
Ten materiał pomoże Ci w sprawdzeniu samochodu i zweryfikowaniu jego stanu faktycznego.
KLIK KLIK
-
- Berbeć
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz 30 sty 2011, 21:00:30
- Lokalizacja: Mrągowo
Civic d6a9 ????pytanie
witam. mam pytanie znalazłem civica V z silnikiem 1,6 130KM o oznaczeniu d6a9. pierwszy raz spotkałem się z takim silnikiem. to jakiś swap z crx, czy seryjny silnik w Vgen??????????????????????
nie bierz vtec-e mam d15b2 i jestem zadowolony, spalanie małe a osiągi wystarczające chociaż szczerze powiem że nie miałem ani nie jeździłem vteciem e, a jedynie przekazuję Ci to co naczytałem przed zakupem swojej H
za 5 klocków coś już powinieneś znaleźć, ale najlepiej zobacz kilka samochodów i nie sugeruj się bardzo rocznikiem, tylko sprawdz dobrze stan auta
za 5 klocków coś już powinieneś znaleźć, ale najlepiej zobacz kilka samochodów i nie sugeruj się bardzo rocznikiem, tylko sprawdz dobrze stan auta
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
Też mam d15b2 i osobiście drugi raz hanki z tym silnikiem bym nie kupił. Dlatego, że można kupić d15b7, jest troche żwawszy i przy normalnej jeździe bedzie palił mniej. A do tego gdybyś w razie oszczędności chciał założyć gaz to do b7 wsadzasz sekwencje bez żadnych zbednych kombinacji.grrruby pisze:mam d15b2 i jestem zadowolony, spalanie małe a osiągi wystarczające
bardziej żwawy od b2? Toki, vtec w tym silniku ma za zadanie zrobić auto bardziej ekonomicznym a nie jak np w d16 szybszym. dlatego vtec e jest z zasady bardziej silnikiem ospałym od zwykłego b2 m in dlatego ja go odradzam, najlepszym rozwiązaniem byłoby faktycznie poszukać gotowego b7, albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem
edit: jeśli zamierzasz wsadzać gaz to już w ogóle zrezygnowałbym z Vtec-e one ponoć baardzo nie lubią gazu, a faktycznie z b7 miałbyś najmniej problemów - to najlepszy wybór albo tak jak mówiłem zdrowe b2+minime
edit: jeśli zamierzasz wsadzać gaz to już w ogóle zrezygnowałbym z Vtec-e one ponoć baardzo nie lubią gazu, a faktycznie z b7 miałbyś najmniej problemów - to najlepszy wybór albo tak jak mówiłem zdrowe b2+minime
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
Już jak się tak bardzo zagłębiamy w temat to chciał bym nadmienić,grrruby pisze: albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem
że przejście z B2 na B7 to nie jest mini me
Ale wracając do tematu to według mnie szukaj Hb z D15B7, może nie być tak łatwo jak z kupnem D15B2 ale zawsze lepiej dłużej poszukać i kupić to co się chce jak potem żałować.
sorki, sugerowałem się m.in. tym tekstem: http://hondateam.phorum.pl/viewtopic.php?t=181Kondraczek pisze:Już jak się tak bardzo zagłębiamy w temat to chciał bym nadmienić,grrruby pisze: albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem
że przejście z B2 na B7 to nie jest mini me
Ale wracając do tematu to według mnie szukaj Hb z D15B7, może nie być tak łatwo jak z kupnem D15B2 ale zawsze lepiej dłużej poszukać i kupić to co się chce jak potem żałować.
moim zdaniem gotowe b7 będzie droższe od b2 w być może lepszym stanie może trafi się od jakiegoś starszego użytkownika nawet a takie przejście na b7 przy robocie własnej to koszt w granicach 700zł z tego co się orientowałem plusem jest jeszcze to, że nie musisz go robić od razu
Skoro tak sie upieramy przy tym fabrycznym b7 i problematycznoscia dostania go w HB, to czemu nie wziac b7 w qupie? Duzo sie ostatnio tego sprzedaje. Autko bardziej wyruznia sie niz miliony HB na naszych drogach. A koszty zakupu podobne/nie duzo wyzsze niz wersji HB. W HB b7 wystepowalo tylko w kanadyjkach, a ciezko z dostepnoscia tego na rynku.