Kupno auta. Na co warto zwrócić uwagę.

Dyskusje ogólne.
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Kupno auta. Na co warto zwrócić uwagę.

#1

Post autor: Pecado »

Przymierzasz się do zakupu samochodu, ale obawiasz się podjęcia decyzji ?
Nie jesteś zorientowany na co zwrócić uwagę podczas kupna ?
Ten materiał pomoże Ci w sprawdzeniu samochodu i zweryfikowaniu jego stanu faktycznego.

KLIK KLIK
PAWEL1199911
Berbeć
Posty: 35
Rejestracja: ndz 30 sty 2011, 21:00:30
Lokalizacja: Mrągowo

Civic d6a9 ????pytanie

#2

Post autor: PAWEL1199911 »

witam. mam pytanie znalazłem civica V z silnikiem 1,6 130KM o oznaczeniu d6a9. pierwszy raz spotkałem się z takim silnikiem. to jakiś swap z crx, czy seryjny silnik w Vgen??????????????????????
kwiatek87

#3

Post autor: kwiatek87 »

D16A9 DOHC PGM-FI 130KM Civic 3d Si EG5 92' - 95' - występowały takie auta
Musiol

#4

Post autor: Musiol »

Witam
Jestem nowy
Zamierzam kupić 5gen i tu moje pytanie ile potrzebuję pieniędzy żeby kupić ładną sztukę
5 koła wystarczy, interesuje mnie silnik 1.5 vtec-e małe spalanie i wystarczającą moc
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#5

Post autor: grrruby »

nie bierz vtec-e :D mam d15b2 i jestem zadowolony, spalanie małe a osiągi wystarczające ;) chociaż szczerze powiem że nie miałem ani nie jeździłem vteciem e, a jedynie przekazuję Ci to co naczytałem przed zakupem swojej H ;)

za 5 klocków coś już powinieneś znaleźć, ale najlepiej zobacz kilka samochodów i nie sugeruj się bardzo rocznikiem, tylko sprawdz dobrze stan auta ;)
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#6

Post autor: młody »

i nie sugeruj się też tylko tym jak wygląda, najpierw ma jeździć :)
Toki
Podwójny As
Posty: 295
Rejestracja: pt 11 lut 2011, 13:08:46
Lokalizacja: Lublin

#7

Post autor: Toki »

ale wyglądać też musi :D
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#8

Post autor: Kondraczek »

grrruby pisze:mam d15b2 i jestem zadowolony, spalanie małe a osiągi wystarczające ;)
Też mam d15b2 i osobiście drugi raz hanki z tym silnikiem bym nie kupił. Dlatego, że można kupić d15b7, jest troche żwawszy i przy normalnej jeździe bedzie palił mniej. A do tego gdybyś w razie oszczędności chciał założyć gaz to do b7 wsadzasz sekwencje bez żadnych zbednych kombinacji.
Musiol

#9

Post autor: Musiol »

No właśnie zamierzam założyć jakiś podtlenek LPG
Czyli jaki silnik z serii 1500cm3 polecacie?
Interesuje mnie wersja hatchback nie cupeja
Toki
Podwójny As
Posty: 295
Rejestracja: pt 11 lut 2011, 13:08:46
Lokalizacja: Lublin

#10

Post autor: Toki »

D15B7 lecz w Hb ciezko znaleść :) albo vtec-e na pewno bardziej żwawy niż D15B2
Musiol

#11

Post autor: Musiol »

OK dzięki za rady , na początku września będę kupował
Musiol

#12

Post autor: Musiol »

grrruby pisze:nie bierz vtec-e[...]a jedynie przekazuję Ci to co naczytałem przed zakupem swojej H ;)
Dlaczego odradzasz Vtec-e
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#13

Post autor: grrruby »

bardziej żwawy od b2? Toki, vtec w tym silniku ma za zadanie zrobić auto bardziej ekonomicznym a nie jak np w d16 szybszym. dlatego vtec e jest z zasady bardziej silnikiem ospałym od zwykłego b2 ;) m in dlatego ja go odradzam, najlepszym rozwiązaniem byłoby faktycznie poszukać gotowego b7, albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem ;)

edit: jeśli zamierzasz wsadzać gaz to już w ogóle zrezygnowałbym z Vtec-e ;) one ponoć baardzo nie lubią gazu, a faktycznie z b7 miałbyś najmniej problemów - to najlepszy wybór ;) albo tak jak mówiłem zdrowe b2+minime ;)
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#14

Post autor: CYkada »

grrruby pisze:zrobić mu mini me na b7 małym kosztem
nie ma czegos takiego jak minime malym kosztem.
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#15

Post autor: Kondraczek »

grrruby pisze: albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem ;)
Już jak się tak bardzo zagłębiamy w temat to chciał bym nadmienić,
że przejście z B2 na B7 to nie jest mini me ;)
Ale wracając do tematu to według mnie szukaj Hb z D15B7, może nie być tak łatwo jak z kupnem D15B2 ale zawsze lepiej dłużej poszukać i kupić to co się chce jak potem żałować.
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#16

Post autor: grrruby »

Kondraczek pisze:
grrruby pisze: albo zdrowego b2 i zrobić mu mini me na b7 małym kosztem ;)
Już jak się tak bardzo zagłębiamy w temat to chciał bym nadmienić,
że przejście z B2 na B7 to nie jest mini me ;)
Ale wracając do tematu to według mnie szukaj Hb z D15B7, może nie być tak łatwo jak z kupnem D15B2 ale zawsze lepiej dłużej poszukać i kupić to co się chce jak potem żałować.
:wstyd: sorki, sugerowałem się m.in. tym tekstem: http://hondateam.phorum.pl/viewtopic.php?t=181

moim zdaniem gotowe b7 będzie droższe od b2 w być może lepszym stanie ;) może trafi się od jakiegoś starszego użytkownika nawet ;) a takie przejście na b7 przy robocie własnej to koszt w granicach 700zł z tego co się orientowałem ;) plusem jest jeszcze to, że nie musisz go robić od razu :D
gvader

#17

Post autor: gvader »

Skoro tak sie upieramy przy tym fabrycznym b7 i problematycznoscia dostania go w HB, to czemu nie wziac b7 w qupie? Duzo sie ostatnio tego sprzedaje. Autko bardziej wyruznia sie niz miliony HB na naszych drogach. A koszty zakupu podobne/nie duzo wyzsze niz wersji HB. W HB b7 wystepowalo tylko w kanadyjkach, a ciezko z dostepnoscia tego na rynku.
Musiol

#18

Post autor: Musiol »

z tego co widzę to ciężko dostać ładną qupeje z b7 za 5 klocków
Ale skoro mówicie ze warto brać z tym silnikiem to chyba dozbieram troszkę kasy.
O co chodzi z tym mini me?
Ktoś zna zużycie paliwa tego silnika w tych czasach z takimi cenami paliwa szukam auto oszczędnego a nie do butowania
gvader

#19

Post autor: gvader »

Minime to modyfikacja silnika bez VTEC-a polegajaca na zastapieniu oryginalnej glowicy na taka ktora posiada VTEC. Ja na twoim miejscu szukalbym coupe z d15b7. Pojawiaja sie czasem egzemplarze dosc zadbane za 5-6k pln.
Musiol

#20

Post autor: Musiol »

Ok dzięki w takim razie dozbieram, w sumie zawsze chciałem qupeja
ale kumpel z BMW mi zawsze odradzał ze to lamerskie auto;/
A z tym spalaniem ktoś wie?
Ktoś się orientuje w tanich ubezpieczeniach o/c jakieś kruczki prawne żeby wyszło taniej, jakieś sposoby np straszy współwłaściciel. jak to działa
ODPOWIEDZ