wydech

Serce samochodu niedomaga ?
Lucas2014
Żółtodziób
Posty: 13
Rejestracja: ndz 09 mar 2014, 21:39:01
Lokalizacja: Siedlce

wydech

#1

Post autor: Lucas2014 »

Witam

2 tyg. temu nabylem civica z silnikiem d16z6.Wydech jest juz przerdzewialy i przymierzam sie do wymiany . Chcialbym wiedziec ile moze wyniesc zmiana wydechu na sportowy.Dodam ze jestem uczniem i chce to zrobic niskim nakladem finansowym.Co polecacie?
RychuBMX
Nałogowiec
Posty: 643
Rejestracja: pt 18 lis 2011, 22:06:55
Lokalizacja: Łódź

#2

Post autor: RychuBMX »

no wszystko zalezy co chcesz zmienic. Czy caly wydech-kolektor,wyciac kata,srodkowy i koncowy nowy wraz z rurami?
No wlasnie czy srodkowy tlumik i koncowy,bo mozesz dac tylko koncowy...
Jakie tlumki... czy koncowy wm sport czy np twin loop...
teoretycznie to w 600zetach mozna sie zmiescic na wydeszku na zwyklych rurach i jakis niedrogich tlumikach... typu wm za ok 200zeta...(wiadomo mozna kupic za 100 i za 500),tak samo kolektor jak dojdzie np 4-2-1 chinol to dodatkowo ok 320 z przesylka(oczywiscie mowa o nowym) a mozna kupic inny ori d16z6 (jezeli tez masz zardzewialy i wymieniasz go) to uzywka ok 100-150zeta...
poszukaj na allegro,tablicy badz na forach moze ma ktos uklad juz zrobiony na sell,bo zmienia-zlomuje auto... to mozna tanio wtedy wyrwac...
no jest masa opcji...
Okresl sie chociaz co bys mniej wiecej chcial...
Lucas2014
Żółtodziób
Posty: 13
Rejestracja: ndz 09 mar 2014, 21:39:01
Lokalizacja: Siedlce

wydech

#3

Post autor: Lucas2014 »

Wiec tak gdy dodaje gazu strqsznie jest glosny i niewiem czy wymiana tylko koncowki zalatwi sprawe.to moje 1 auto wiec chciałem sie dowiedzieć jak najwiecej
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#4

Post autor: Grzybohun »