Strona 1 z 1

D13z6 problem

: śr 05 lut 2014, 17:06:10
autor: Syszka
Witam,mam problem z uruchomieniem auta,zaczeło się od przekaźnika pompy paliwa,nie chodziła pompa,teraz wszystko chodzi.Jest + na wtryski ale nie ma masy z kompa.Prosze o porady.Paliwo dochodzi do listwy..Sprawdziłem mase na kompie piny A23,A24,A26,B2 i masa jest idealna,tylko brak masy na wtryski,czy czujniki w aparacie mają wpływ na to.?

: śr 05 lut 2014, 19:37:32
autor: Martino26
Robiles swap i przestalo auto gadac czy stalo sie od tak po nocce :)? Na wtryski nie masz masy na stale jesli ci o to chodzi tylko jest podawany impuls
w tzw mikrosekundach wiec podczas impulsu powinien sie otwierac. Mozesz to sprawdzic za pomoca zarowki 3w kręcąc silnikiem powinna zarowka mrugac i tak mozesz sprawdzic kazda wtyczke czy impuls dochodzi. Masy sorawdzałeś pod obciażeniem tzw. dodaleś próbówke czy tylko mierzyles za pomoca "miernikowej piszcałki" ? Jesli za pomoca piszczałki sprawdzales to przejscie bedzie prawie zawsze hehe :). Wyczysc dobrze mase sterownika ktora znajduje sie na termostacie i sprawdz czy czasem kable w oczkach nie zrobily sie zielone :) narazie tyle

: śr 05 lut 2014, 20:43:17
autor: Syszka
Nie to nie swap,auto już dawno ogarniete.Po prostu wymiana przekaźnika,dodam, że popałilo kila bezpieczników,tak miernikiem.Masy sprawdziłem,chce sprawdzić komputer u kolegi.

: czw 06 lut 2014, 12:14:33
autor: Syszka
Więc tak sprawdziłem + z aparatu po zaplonie jest 12V z prawie z każdego miejsca tzn termostat,rozrusznik, buda jest 12,masa z wtyczki jest 0.02-0.04,myśle czy komp nie padł,nie wywala błędów,odczepiłem mapsensor i nadal nie wywala błedu. Jaka powinna być masa na wtyczce od aparatu,miernikiem ją wyłape?

: czw 06 lut 2014, 12:49:45
autor: Martino26
Słychać pompę zaraz po przekreceniu zapłonu ? Przekaznik sprawny nie ma zimnych lutow?

: czw 06 lut 2014, 12:51:46
autor: Syszka
Tak pompa chodzi,paliwo dochodzi do listwy,przekaźnik sprawny,pompa wył się po 2 sec,przekaźnik był przelutowany,sprawdzałem wtyczkę diodą i tam masy nie ma.

: czw 06 lut 2014, 13:21:51
autor: gruszecky
no to czemu nie pociągniesz alternatywnej masy? wlutuj się i pociągnij sobie masę gdziekolwiek

: czw 06 lut 2014, 13:24:25
autor: Syszka
No niby można tak zrobić,ale skoro ona była wcześniej to taki pół środek bo nie załatwia problemu.

: czw 06 lut 2014, 13:30:24
autor: gruszecky
tzn wiesz, mając zapasowy kabelek i miernik powinieneś doskonale zobaczyć w którym miejscu masa jest a w którym jej nie ma, kablem po druciku przewodem. Jeśli wiesz na którym kabelku nie ma masy. Jeśli we wtyczce masa jest a w kablu nie ma to kabel jest gdzieś trafiony i tyle.

: czw 06 lut 2014, 14:34:44
autor: Syszka
Ok szukam po kablu,dodam, że po wył zapłonu z kluczyka zapłon jeszcze jest wł lelko sie kontrolki palą

: czw 06 lut 2014, 14:50:57
autor: Davidho
Syszka pisze:Ok szukam po kablu,dodam, że po wył zapłonu z kluczyka zapłon jeszcze jest wł lelko sie kontrolki palą
To właśnie wygląda tak jakby gdzieś masy nie było ... zrób tak jak Ci koledzy pisali , na bank gdzieś coś jest z kablem .

: czw 06 lut 2014, 14:56:08
autor: Syszka
Ide po kablu zobaczymy,od swapa juz tak kilka razy miałem.

: czw 06 lut 2014, 17:05:00
autor: Syszka
Panowie do aparatu dochodzi napiecie ale brak iskry więc trzeba aparat podmienić.

: czw 06 lut 2014, 17:06:04
autor: Syszka
Panowie do aparatu dochodzi napiecie ale brak iskry więc trzeba aparat podmienić.Więc skoro aparat uszkodzony to nie wysyła impulsu do kompa,a komp na wtryski.