Problem z hamulcami

KozaR177
Żółtodziób
Posty: 12
Rejestracja: śr 11 gru 2013, 12:58:39
Lokalizacja: Bydgoszcz-okolice

Problem z hamulcami

#1

Post autor: KozaR177 »

Witam

Mam problem z hamulcami w swojej Hani a przed oddaniem jej w ręce fachowców chce dowiedzieć się co to może być.

Podczas jazdy gdy chce zahamować naciskam pedał hamulca a ten że tak powiem "wpada w podłogę" i nie hamuje wcale albo bardzo słabo a reaguje tak jak powinien dopiero wtedy gdy zacznę hamować pulsacyjnie. Gdy hamuje pulsacyjnie pedał hamulca normalnie odbija. Płyn hamulcowy jest, nie wiem kiedy ostatnio był wymieniany. Gdy silnik nie pracuje, nie da się wcisnąć hamulca do podłogi.

Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie, lecz jestem zielony w temacie mechaniki samochodowej więc wybaczcie moją niekompetencje :)
Wojtek92
Podwójny As
Posty: 268
Rejestracja: wt 02 kwie 2013, 00:30:12
Lokalizacja: Rzeszów

#2

Post autor: Wojtek92 »

Zapowietrzony układ hamulcowy
KozaR177
Żółtodziób
Posty: 12
Rejestracja: śr 11 gru 2013, 12:58:39
Lokalizacja: Bydgoszcz-okolice

#3

Post autor: KozaR177 »

Jakie mogą być koszty naprawy? Ktoś się orientuje? Jeśli to na pewno zapowietrzony układ hamulcowy.
Wojtek92
Podwójny As
Posty: 268
Rejestracja: wt 02 kwie 2013, 00:30:12
Lokalizacja: Rzeszów

#4

Post autor: Wojtek92 »

to zależy co dokładnie sie stało. Jeśli tylko zapowietrzone to widełki cen od 50zł do 120zł... zależy gdzie, u kogo i jak... :)
Awatar użytkownika
Davidho
Forumowy As
Posty: 150
Rejestracja: pt 16 sie 2013, 17:30:37
Lokalizacja: Gdynia

#5

Post autor: Davidho »

Dokładnie jak koledzy piszą ...zapowietrzony układ . W manualu masz dokładnie krok po kroku jak się za to zabrać jeśli nie bardzo wiesz jak ... warto zrobić to samemu , zawsze kilka groszy zaoszczędzone ; )
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »