Problemy z Hanią. d13b2

Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

Problemy z Hanią. d13b2

#1

Post autor: Piekal »

Witam. Dzis kupiłem hanie d13b2 i mam nastepujące problemy : :(
1.nie działa kontrolka od smarowania tzn wgl sie nie swieci,nigdy.
2.nie działa zegarek
3.nie działa sygnał/klakson.

Prosze o pomoc chłopaki,jesli cos zle zrobilem to sorki z góry.
Bado

#2

Post autor: Bado »

sprawdź bezpieczniki i żarówkę od kontrolki i czy zegarek jest podpięty.
iri
Żółtodziób
Posty: 11
Rejestracja: wt 16 mar 2010, 16:48:21
Lokalizacja: OKR

#3

Post autor: iri »

ad1 podstawa to żarówka, potem dalej można mysleć
ad2 sprawdź czy napięcie dostaje, albo bylo cos grzebane i zapomial ktoś podłączyc?
ad3 pod maską sprawdź czy tez napiecie dostaje gdy jest włączony sygnał
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#4

Post autor: Piekal »

A jeszcze mam taki problem bo pali mi sie kontrolka SRS. Moge cos z tym zrobic?
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#5

Post autor: Piekal »

I obroty na biegu jalowym na benzynie sa za male wiec ta srubke z tylu gaznika musze wkrecic czy wykrecic aby obroty wzrosly?
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#6

Post autor: Piekal »

Dzis zabralem sie za te smarowanie. Zarowka jest dobra,zdjalem kabel z czujnika i dotknalem do masy ale to nic nie dalo,nadal smarowanie nie dziala. Co moze byc?
Jasko93
Pełnoprawny User
Posty: 86
Rejestracja: śr 10 kwie 2013, 19:51:59
Lokalizacja: Łódź

#7

Post autor: Jasko93 »

Najprawdopodobniej przerwa w przewodzie masowym, dobrze by bylo gdybys zdemontowal zegary i doprowadzil odzielna mase do zółto-czerwonego przewodu. Jesli kontrolka sie zapali musisz szukac przerwy w przewodzie masowym idacym od czujnika do zegarow.

http://www.civic5g.pdg.pl/warsztat.php

Schemat Do Pobrania ^^.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#8

Post autor: Piekal »

A moge poprowadzic inny kabel z czujnika do zegarow? Czy jak ? Bym odlaczyl ten kabel od czujnika i dal nowy i podpial pod zegary. Co ty na to?
Jasko93
Pełnoprawny User
Posty: 86
Rejestracja: śr 10 kwie 2013, 19:51:59
Lokalizacja: Łódź

#9

Post autor: Jasko93 »

Mozna tak zrobic tylko sprawdz jak ci napisalem czy to napewno jest brak masy ^^.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#10

Post autor: Piekal »

Prąd dochodzi ale jest problem z tymi źródlami z tyłu licznika bo jest przerwane źródełko od kontrolki od smarowania i juz nie działa. Włożylem stary licznik bez obrotka to smarowanie elegancko dziala. Chcialem przełożyc cala ta płytke z tylu licznika ale nie pasuje z licznika bez obrotka do tego mojego z obrotkiem.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#11

Post autor: Piekal »

Płytka jest rozwalona ale czujnik chyba tez bo raz sprawdzalem to dzialal a dzis wzialem zarowke i plus do akumulatora a minus do czujnika i nie swiecila. wiec chyba to wina tez czujnika.
ODPOWIEDZ