swap z d15b7 na d16y8
swap z d15b7 na d16y8
Witam jestem tu nowy także z góry przepraszam jeśli to nie ten dział.
koledzy potrzebuje szybko informacji co potrzebne jest na swap z d15b7 na d16y8?
co może zostać ze starej jednostki a co potrzeba do nowej co trzeba przerobić? wiem że jest inne obd, bo u mnie jest obd1 a tam bodajże obd2 (del sol d16y8). jak wygląda temat kolektora ssącego? i całej reszy?
koledzy potrzebuje szybko informacji co potrzebne jest na swap z d15b7 na d16y8?
co może zostać ze starej jednostki a co potrzeba do nowej co trzeba przerobić? wiem że jest inne obd, bo u mnie jest obd1 a tam bodajże obd2 (del sol d16y8). jak wygląda temat kolektora ssącego? i całej reszy?
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
nie chce mi się, daj komuś do zrobienia sam tego nie zrobisz.
Trzeba w tego Twojego kompa P06 wlutować podstawkę pod kość EPROM i parę rezystorków, wgrać mapę od d16z6 i zostawić wszystko. Wiązka silnikowa w większości będzie pasować, tam są drobne niuanse z aparatem zapłonowym itp. Generalnie ja mam silnik seryjnie wychodzący na obd2 i chłopakowi od wiązek robota z wiązką zajęła 2-3 godziny.
Trzeba w tego Twojego kompa P06 wlutować podstawkę pod kość EPROM i parę rezystorków, wgrać mapę od d16z6 i zostawić wszystko. Wiązka silnikowa w większości będzie pasować, tam są drobne niuanse z aparatem zapłonowym itp. Generalnie ja mam silnik seryjnie wychodzący na obd2 i chłopakowi od wiązek robota z wiązką zajęła 2-3 godziny.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
swap z d15b7 na d16y8
Szykujcie złotą łopatę dla mnie...
Kompa P06 dałem do przeróbki pod obsługę vitkacego i do wgrania mapy. Aparat zapłonowy zostawiam swój (B7), ssący Z6.
Zawór vtec ma tylko jeden kabliszcz. Nie ma czujnika ciśnienia oleum.
Czyli:
1) mapa ma być od z6?
2) dołożyć kabel i wpiąć pod żółtą kropę?
Kompa P06 dałem do przeróbki pod obsługę vitkacego i do wgrania mapy. Aparat zapłonowy zostawiam swój (B7), ssący Z6.
Zawór vtec ma tylko jeden kabliszcz. Nie ma czujnika ciśnienia oleum.
Czyli:
1) mapa ma być od z6?
2) dołożyć kabel i wpiąć pod żółtą kropę?
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
swap z d15b7 na d16y8
tak wgraj mape od z6, na drugie pytanie nie pamiętam odpowiedzi
- nitro2112
- Potrójny As
- Posty: 300
- Rejestracja: pn 18 maja 2020, 11:23:29
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Wiek: 29
- Kontakt:
swap z d15b7 na d16y8
Aparat zapłonowy zostawiasz z B7, jeśli głowica Y8 jest bliźniacza z W4, to aparat może śmiało zostać z B7
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
swap z d15b7 na d16y8
Nie wiem czy głowica jest bliźniacza , ale od b7 trzeba troszkę 2 fasolki rozwiercić i jest luks
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192
swap z d15b7 na d16y8
Prawdopodobnie jest. Korpus aparatu dałem z D15B2 (taki sam jak B7) i bez problemu udało się ustawić zapłon, bo żadnego rozwiercania.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
swap z d15b7 na d16y8
No ja na lampę jak ustawiałem to jednak ciut brakowało na fasolkach
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192