1) Zaraz po zakupie auta szyber fajnie smigal ale teraz niestety otwiera sie do polowy(rozsuwa) i dalej niechce. Wystarczy go przesmarowac czymś czy trzeba coś wymienić? Jaka ś rada jak to łatwo szybko i przyjemnie wymienic?
2)Czy w coupe wystepowalo automatyczne zamykanie szyb? Bo u mnie od kierowcy automatycznie sie otwiera ale jak juz trzeba zamknac szybke to niestety zautomatyzowania brakuje, trzeba sie meczyc i trzymac przycisk.
3)Tez wam tak leniwie chodza szybki w civic'ach?? Strasznie wolno idzie otwieranie w porownaniu do innych aut z ktorymi sie spotkalem
Szyby und szyber elektryczny pare pytan...
Szyby und szyber elektryczny pare pytan...
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
co do samego smarowania to polecam preparaty wurth,sa mega wydajne - wada kosztuja co nieco.mysle ze opcja domykania szyb jest powiazana z centralnym w pilocie badz pod stacyjke podpiete- watpie by wystepowaly w serii(jezeli jest inaczej to poprawcie mnie panowie).moje szybki tez ciezko chodzily - o ile od kierowcy bylo w miare plynnie to od pasazera porazka - przesmarowalem prowadnice wuth'em i jest malina.co do szybera....obejrzyj dokladnie prowadnice,czesto jak jezdzi sie z otwartm dachem moze jakis badziew wpasc i blokowac.poszukaj najpierw najprostszych przyczyn,czesto jest ze jakas pierdola siedzi tylko.
Ostatnio zmieniony pn 09 mar 2009, 22:56:48 przez umek, łącznie zmieniany 1 raz.
radziok pisze:odnosnie leniwych szyb poza przesmarowaniem samych prowadnic wewnatrz drzwi wstrzyknij jeszcze wd40 tub cos podobnego w pionowe uszceklo-prowadnice w slupku i przy lusterku. roznica w dzialaniu jest dosc spora
no niezły pomysl,fakt te uszczelko-prowadnice stawiaja czasami opor a czasami nawet potrafia sie zagiac w jakis sposob ,blokujac ruch szyby lub go zpowolniajac.
w tym temacie sa 2 rady.
1 w prowadnice metalowe troszke oleju (czystego) lubi RZADKIEGO smaru. gesty moze stawiac opór zamiast pomagac. a zimą stanie sie jeszcze gestszy i bedzie lipa
2 wszystkie uszcelki ktore maja kontakt z szybą, a szczegolnie te pionowe wypsikac smarem silikonowym. ma poślizg, nie klei sie, nie starzeje sie, jest wodoodporny, raz po zimie i raz przed zimą wystrczy wypsikac i jest dobrze.
wd40 ma teoretycznie własciwosci penetrujace i smarujace, a z wlasnego doswiadczenia wiem ze jedynie w miare penetruje i mozna wypsikac nim zębatki w rowerze po jezdzie po piasku, a pozniej i tak trzeba przesmarowac czyms dobrze smarujacym.
1 w prowadnice metalowe troszke oleju (czystego) lubi RZADKIEGO smaru. gesty moze stawiac opór zamiast pomagac. a zimą stanie sie jeszcze gestszy i bedzie lipa
2 wszystkie uszcelki ktore maja kontakt z szybą, a szczegolnie te pionowe wypsikac smarem silikonowym. ma poślizg, nie klei sie, nie starzeje sie, jest wodoodporny, raz po zimie i raz przed zimą wystrczy wypsikac i jest dobrze.
wd40 ma teoretycznie własciwosci penetrujace i smarujace, a z wlasnego doswiadczenia wiem ze jedynie w miare penetruje i mozna wypsikac nim zębatki w rowerze po jezdzie po piasku, a pozniej i tak trzeba przesmarowac czyms dobrze smarujacym.
Ostatnio zmieniony czw 12 mar 2009, 10:09:32 przez BRNK, łącznie zmieniany 1 raz.