Pytanie o wtyczke pod maską d13b2
Pytanie o wtyczke pod maską d13b2
Mam mały problem i próbuje go od jakiegoś czasu rozwiązać. Auto raz jeździ dobrze a raz non stop nim szarpie jak dodaje gazu. Kable i świece są nowe więc odpadają, regulator wolnych obrotów wyczyszczony i teraz szukam przyczyny w kabelkach i znalazłem wypiętą wtyczkę i nie wiem czy ma być gdzieś włożona Nie pamiętam jak było przy kupnie auta. Silnik to d13b2 i zrobiłem zdjęcie która to wtyczka: Kabel przechodzi nad kopułką z kabelkami ale do niej nie wchodzi. Może to wtyczka do wyposażenia z auta którego nie mam. Jak ktoś ma jakiś pomysł to pomóżcie
Bo jak nie to to już nie wiem wężyki też sprawdzałem czy nie są dziurawe, ale wygląda że wszystkie są ok..
Bo jak nie to to już nie wiem wężyki też sprawdzałem czy nie są dziurawe, ale wygląda że wszystkie są ok..
Co prawda mam inny silnik, ale ten sam problem szarpania, raz auto jezdzi w porządku, a raz strasznie szarpie przy zmianie. Moim zdaniem jest to padający aparat zapłonowy, a konkretnie kopułka. Jeżeli masz ją od nowości i nie była wymieniana, to nie zaszkodzi spróbować, jeżeli jeszcze nie padła to pewnie za jakiś czas to zrobi, tym bardziej, że nie są to duże pieniądze, bo nowa kosztuje ~50zł.
No u mnie problem rozwiązany Przynajmniej od tygodnia nie mam żadnych objawów. Nastąpiło to po wyczyszczeniu styków z kopułki i znalazłem taki luźny element i dałem go tak jak ma być dokładniej w filtrze powietrza w d13b2 w tej puszce jest sitko i obok taki złoty ?czujnik? nie wiem do czego to służy ale było luźne No i problem znikł. I spalanie spadło. Tzn nie jestem pewien o ile ale to zapewne zasługa wymiany kabli i świec jakiś tydzień temu