Problem z przekaznikiem pompy paliwa
Problem z przekaznikiem pompy paliwa
Mam problem z przekaznikiem pompy paliwa.Po przekręceniu zapłonu pierdzi zmieniłem więc akumulator bo podobno słaby powoduje taki efekt ale dalej nie dało to rezultatu.Znalazłem rovera 2,0 na złomie z identycznym przekaznikiem założyłem ale pojawia się ten sam problem.Sprawdziłem przejście na przekazniku i wszystko wygląda na sprawne.A więc z kumplem zabrałem sie za pomiar napięcia która dochodzi do wtyczki.Tu moje zdziwienie na większości pinów na zapłonie jest 11,5 a na jednym 12v.Niestety na pinie 6 i 8 mówie tu o oznaczeniach z przekaznika jest napięcie 0.6v.Za co odpowiadają te piny ? i czemu napięcie jest tak niske .Dodam że auto nie odpala dopiero jak podleje mu pod wtrysk to chodzi ale krzywo.Pompa spięta na krótko działa aż miło.Ma ktoś schemat instalacji jak to dokładnie tam jest ?.I z kąd bierze się napięcie na pinie 6 i 8 przechodzi przez komputer czy jak ?.Z góry dziekuje za odpowiedz