Strona 1 z 1

sprezyny czy spręzyny gwintowane ;)

: wt 12 mar 2013, 12:06:17
autor: bardzieejbokiem
witam , potrzebuje dobrego zawieszenia , i mam pytanie co najlepiej kupić małym kosztem do Vgen ej2

: wt 12 mar 2013, 12:56:56
autor: Danio
Sprężyny nie więcej niż 40mm bo amortyzator wyleje się.

Co to takiego te "sprężyny gwintowane"?

Tanio i dobre zawieszenie? Nie za dużo oczekujesz? Poza tym tanio to pojęcie względne podaj konkretną kwotę i jakieś oczekiwania. Chcesz do cywilnej jazdy? Na tor?

Przynaj, że nie użyłeś opcji szukaj.. :furious:

: wt 12 mar 2013, 13:09:29
autor: gruszecky
danon, gwintowane to coiloversy i zbierają skrajne różnie opinie ;) ale to półśrodek tak czy inaczej, nie bez powodu nówki kosztują 300PLN..

Ja za ok. 2 tygodnie będę sprzedawał mój zestaw amory (przód oem, tylne tokico) + springi Vogtland -35 ( taki zestaw: http://www.vogtland.pl/honda-civic-typ- ... 30b85fd289 ) za 350PLN. To nie jakoś super tanio ale też mnie ten zestaw kosztował niemal 1000PLN a obniżył tak: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0970d6a4d3 , http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8f50089265

: wt 12 mar 2013, 16:51:35
autor: BartekGib
Coilover'y widziałem na żywo i szczerze mówiąc - ja odradzam. Sam pojechałem wtedy po nie, żeby je kupić. Ludzie gadają, że nieskręcone zachowują się trochę twardziej od OEM ale coś mi się wydaje że to chyba bujda. Różnica w samej wysokości OEM sprężyny a rozkręconego coilover'a jest kolosalna. Przynajmniej dla mnie.

Powtarzane już tysiąckrotnie na forum - szukaj Jamex'ów -40/-35 mm, montuj i bądź zadowolony. Po prostu.

: wt 12 mar 2013, 20:40:28
autor: kwiatek87
Polecam. Mam u siebie z amorami Kayaba AGX. Jest sztywno i jednocześnie nie trzesz czym się da o glebę. Z tym że u mnie pewnie usiadło trochę niżej niż te 30mm, bo zawsze siadają trochę bardziej plus B seria z przodu. Ja jestem zadowolony.

: wt 12 mar 2013, 22:55:09
autor: gruszecky
co do jamexów to kupiłbym je tak jak coiloversy- czyli nie ;)

Co do Eibachów- fajna sprężyna, będzie rozsodnie pracować ze zwykłym amorkiem. wiadomo AGX ma regulację twardości 16-stopniową także też co innego, ale na seryjnym amorku jest zupełnie znośnie-tzn. w sam raz na ulicę :)

: wt 12 mar 2013, 23:06:44
autor: Danio
gruszecky pisze:co do jamexów to kupiłbym je tak jak coiloversy- czyli nie ;)
Czemu tak na nie? :D

: wt 12 mar 2013, 23:17:18
autor: gruszecky
Tzn. nie jeździłem na tym tylko kwestia skojarzerń - Jamex to coś takiego jak u nas Autoland - firma robiąca wszystko i za rozsądną cenę. Opinie słyszałem w 90% pozytywne na temat pracy tego zawiasu

: wt 12 mar 2013, 23:21:02
autor: Danio
gruszecky pisze:Tzn. nie jeździłem na tym tylko kwestia skojarzerń - Jamex to coś takiego jak u nas Autoland - firma robiąca wszystko i za rozsądną cenę. Opinie słyszałem w 90% pozytywne na temat pracy tego zawiasu
Zrobiłem na swoim już z 500km mam na razie tylko przód założony i wiesz jeździ się bajecznie ale zaniepokoiłem się Twoją wypowiedzią :D Myślałem, że tył jakiś felerny w tym zestawie :D

: wt 12 mar 2013, 23:40:35
autor: BartekGib
Jamex'y zdecydowanie BEZPIECZNIEJSZE dla życia, portfela i amorków aniżeli coilover. Zwykła obniżana sprężyna z odpowiednio dobranymi zwojami a nie takie sobie regulowane sprężyny o długości 40 % OEM z nasadzanymi tulejami na gumki ....

: czw 11 kwie 2013, 22:13:00
autor: Poldek44
BartekGib, masz rację nie ma co ryzykować że wylecisz na pierwszym lepszym zakręcie...
Też myślę o zmianie zawieszenia bo na aktualnym k#####y można dostać :furious: