D15B2>>B7 Pomocy
: pn 04 mar 2013, 23:26:20
Wczoraj zrobiłem przeróbkę z B2 na B7, dzis kończyłem prace podpinaniem wszystkich wężyków i elektryki w kabinie. Zestaw kopiłem kompletny cała wiązka kabinowa + kolektor ssący komp P06 termostat i wszystkie potrzebne rurki czyli komplecik. B2 pracowało mi równiutko czasem miało problemy z odpalaniem jak to B2. ale do rzeczy
Pierwsze odpalenie B7 udane zpalil obroty miedzy 1,2k - 1,5k ale potem zaczęły poważnie falować tak od 1,2 do 1,5k, nie wiem co sie stało nie potrafię sobie z tym poradzić ktoś może mi pomoc ? Do tego obrotomierz nagle przestał działać ale to myślę kwestia bezpiecznika. Czy to falowanie obrotów moze być wywołane na przykład zanieczyszczonym silniczkiem krokowym?
Pierwsze odpalenie B7 udane zpalil obroty miedzy 1,2k - 1,5k ale potem zaczęły poważnie falować tak od 1,2 do 1,5k, nie wiem co sie stało nie potrafię sobie z tym poradzić ktoś może mi pomoc ? Do tego obrotomierz nagle przestał działać ale to myślę kwestia bezpiecznika. Czy to falowanie obrotów moze być wywołane na przykład zanieczyszczonym silniczkiem krokowym?