Strona 1 z 1

D15B2>>B7 Pomocy

: pn 04 mar 2013, 23:26:20
autor: Uafar
Wczoraj zrobiłem przeróbkę z B2 na B7, dzis kończyłem prace podpinaniem wszystkich wężyków i elektryki w kabinie. Zestaw kopiłem kompletny cała wiązka kabinowa + kolektor ssący komp P06 termostat i wszystkie potrzebne rurki czyli komplecik. B2 pracowało mi równiutko czasem miało problemy z odpalaniem jak to B2. ale do rzeczy

Pierwsze odpalenie B7 udane zpalil obroty miedzy 1,2k - 1,5k ale potem zaczęły poważnie falować tak od 1,2 do 1,5k, nie wiem co sie stało nie potrafię sobie z tym poradzić ktoś może mi pomoc ? Do tego obrotomierz nagle przestał działać ale to myślę kwestia bezpiecznika. Czy to falowanie obrotów moze być wywołane na przykład zanieczyszczonym silniczkiem krokowym?

: pn 04 mar 2013, 23:33:24
autor: hayboss
jeżeli obrotek tez niedziała to szukałbym raczej w okolicy apratu zapłonowego,obroty są właśnie z niego podawane na zegary a uszkodzony aprat moze powodować falowanie . sprawdz aparta mierząć opory na poszczegulnych pinach we wtyczce

: wt 05 mar 2013, 00:05:04
autor: Uafar
Właśnie obrotomierz na początku działał potem przy 2 czy 3 odpaleniu auta przestał działać. Sprawdzę aparat może faktycznie to jego wina jest.
Czy aparat z B2 jest inny niz ten z B7 bo gabarytowo B7 jest większy, mogę wrazie czego podłączyć B2 żeby wykluczyć problem z aparatem ?

: wt 05 mar 2013, 08:20:18
autor: kamilx17
Moduł w aparacie odpowiada za obroty z b2 powinien pasować sam moduł bo aparat nie. Ale ja obstawiam, że gdzieś nie łączy na wtyczkach. Kup sobie taki preparat do czyszczenia stykow albo szukaj gdzieś coś nie łączy

: wt 05 mar 2013, 13:45:01
autor: marcindudek3
a moze masz gdzies jakas nieszczelnosc i dlatego faluje na obrotach.

: ndz 10 mar 2013, 01:29:31
autor: Uafar
Problem rozwiązany. okazało sie ze zaworek wolnych obrotów ten pod przepustnica byl zapchany jakimiś brudami, przeczyściłem i jest cycuś:)