Strona 1 z 1
obniżenie -60 na szerokich felgach
: pn 04 mar 2013, 20:06:40
autor: andrewosw91
Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć tematu z tym zagadnieniem.
Chodzi o to że mam felgi 16" na równo lub minimalnie wystające poza obrys samochodu. Mam okazje kupić zawieszenie -60 przód i -40 tył.
I tu moje pytanie... przy obniżeniu -60 nie skasuje błotników na dziurach? Mam opony przednie 195/50 nowiutkie... nie chce ich zmieniać.
z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
: pn 04 mar 2013, 20:30:35
autor: Grzesieek
Musisz podać konkretne ET a nie, że "jest na równo lub trochę wystaje"... a właściwie musisz poszukać, bo gdzieś na forum była rozpiska co wchodzi przy jakim obniżeniu.
: śr 06 mar 2013, 10:13:04
autor: andrewosw91
16" 7j h2 ET35 zdaje mi się że mogą być z tego problemy
: śr 06 mar 2013, 10:17:17
autor: Laskosz
profil 50 na 16 '' ? Przy tym et może być ciężko
: śr 06 mar 2013, 10:45:56
autor: andrewosw91
Rozmiar opony 16 195 profil 50. Fel nie chce zmieniać bo mi się podobają i nie są chińskie...
Mam do wzięcia amory sportowe + sprężyny przód -60 tył - 40 za 200zł... Szkoda mi z nich zrezygnować, tym bardziej że moje zawieszenie zaczyna trochę pływać...
Co mogli byście mi poradzić?
: śr 06 mar 2013, 11:57:45
autor: Laskosz
Na takim kole będziesz miał z 2.5 cm więcej średnicy niż powinno być. Co można Ci doradzić... skoro nie chcesz zmieniać felg i chcesz brać ten zawias, to załóż, zobacz czy obciera i najwyżej zrób negatyw. Innej możliwości nie ma.
: ndz 28 lip 2013, 11:00:32
autor: andrewosw91
Wsadziłem nowe sprężyny MTS TECHNIK na seryjne amory, przód -4cm tył -3,5cm i wymieniłem większość tulei, przy gwałtownym skręcie tył obciera (wydaje mi się że sprężyna jest zbyt miękka bo amory mają ponad 80% sprawności). Koła 16" 7j h2 ET35 przód 195/45 tył 205/50. Wydaje mi się że przód mógłby zejść nawet do -6cm bezproblemowo.
Obniżenie na et 35 dało niebywałą przyczepność samochodu, można rozbić głowę przy gwałtownym skręcie.
Pozdrawiam.
: ndz 28 lip 2013, 11:17:52
autor: Grzesieek
Wg mnie masz po prostu za duże koło z tyłu.