Strona 1 z 1
słabo ciągnie
: czw 14 lut 2013, 21:01:43
autor: KaskaderToJa
witam
nie dawno kupiłem honde z silnikiem d13b2, wydaje mi się że ma mało mocy, wymieniłem rozrząd i dalej nic, nawet na pierwszym biegu nie bardzo ma mocy;/
: czw 14 lut 2013, 21:05:31
autor: Laskosz
KaskaderToJa pisze:wymieniłem rozrząd i dalej nic
to już Ci nic nie pomoże
A tak serio to może jedzie jak powinna a Tobie się wydaje że słabo. Dużo może być przyczyn że auto jest słabe. Bierze olej? pali na wszystkie tłoki ? wydech nie zatkany ? filtry nie zasyfione ? uszczelka nie wydmuchana ? gaśnie ? przerywa ? Pomóż trochę bo w życiu się niczego nie dowiesz
: pt 15 lut 2013, 00:13:42
autor: jetson
Sam wymieniales rozrzad ? Moze byl wczesniej przestawiony i ktos tak samo zalozyl nowy pasek i dalej jest zle.
Ps Sprobuj znalesc kogos z Twojej okolicy ktory ma 1,3 i porownaj osiagi z innym autem.
Piszesz ze niedawno kupiles auto - moze poprostu te 1,3 tak maja ze jezdzi to slabiej niz 1,6
: pt 15 lut 2013, 08:33:48
autor: kamilx17
Może jak nie dawno kupiłeś to auto wcześniej długo stało i hamulce trzymają, sprawdź czy swobodnie sie stacza z lekkiej górki.
: pt 15 lut 2013, 10:01:26
autor: gruszecky
masz gaz?
: sob 16 lut 2013, 00:50:37
autor: KaskaderToJa
rozrząd wymieniałem sam, był przestawiony o jeden ząbek ale poprawiłem i myślałem ze będzie lepiej i nic, oleju nie bierze, pali na wszystkie tłoki a kompresja ok. 10 Mpa, hmmm, wydech i tu może być problem, od samego kolektora wydechowego do samego końca jest rura która w niektórych miejscach jest zwężona a na końcu coś takiego:
http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik ... 05853.html
czy przez to ze jest tylko jeden tłumik na końcu i rura jest kilka razy zwężona to może mieć mniej mocy?? Bo raczej nie jedzie jak jechać powinien skoro często nim cokolwiek wyprzedzić a v-max to jakieś 120km/h
: sob 16 lut 2013, 09:03:03
autor: Laskosz
a jak filtry ? nie są jakoś mega zawalone ?
: ndz 17 lut 2013, 11:50:47
autor: KaskaderToJa
Filtry spoko
: ndz 17 lut 2013, 14:24:44
autor: Przemekstd
Moze masz zle ustawiony zapłon.
: ndz 17 lut 2013, 23:08:57
autor: KaskaderToJa
no właśnie nie wiem bo ustawiłem tak żeby na wolnych obrotach chodził równo i nie przerywał ale jest to trochę opóźniony, jak to ustawić żeby było jakoś książkowo??
: ndz 17 lut 2013, 23:19:11
autor: RychuBMX
sprawdz czy masz dobrze wyregulowane zawory... moze nie ma odpowiedniego napelnienia badz oproznienia komory spalania...i auto jest zduszone...takze dobry pomysl podsunal klega wyzej... kamilx17 moze ktorys z hamulcow sie zapiekl,trzyma i auto jest tym zmulone... warto spradzic...
: ndz 17 lut 2013, 23:22:10
autor: KaskaderToJa
auto jak puści na luz to jedzie i jedzie
ale zawory sprawdze
: ndz 17 lut 2013, 23:29:21
autor: RychuBMX
co do zaplonu jak chcesz ksiazkowo to moge poda wartosci....
dla d13b2 to 20° ? 2° przed GMP
a luz zaworowy powinien wynosic dla dolotowych 20 a wydechowych 25,ustawiasz sobie wciskasz szczelinowmierz i widzisz czy jest za luzno bo wchodzi spoko i nawet wieksze sie miesci... badz jest za ciasno i nie chce wejsc a mniejsze wchodzi... jak tak to co trza to ustawiasz a co nie to nie
jak ustawisz to pozniej przekrec silnikiem ze dwa razy i sprawdz czy jest ok...
ps. z reszta masz np tu linka dokladnie opisujacego caly zabieg... chyba ze umiesz i wiesz jak, to najwyzej Ci sie nie przyda
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=reg_zaw