Za szybko odcina .

CzlowiekSiema
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: pt 23 lis 2012, 22:11:07
Lokalizacja: Zamość

Za szybko odcina .

#1

Post autor: CzlowiekSiema »

mam silnik 1.3 na osprzęcie 1.5 z tego co dowiedziałem się z forum . Problem polega na tym że na benzynie silnik łapie "odcine" przy 3500 obr , z tym że na gazie mogę spokojnie przykręcić do 6000 obr bo później jak sie dowiedziałem parownik nie wyrabia i przerzuca na benzynę .
Moje pytanie jest : dlaczego tak szybko odcina na benzynie i jak sobie z tym poradzić ?
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#2

Post autor: Danio »

Też tak mam ale narazie nie mam jak grzebać bo zimno ;< ale myślę, że winy trzeb by szukać na tym wtryskiwaczu co jest wyżej...

To nie parownik Ci odcina gaz przy 6K rpm tylko osprzęt zapewne masz gaz II generacji tj. zamiast pokrętła na registerze masz elektroniczny (to jest coś w rodzaju krokowca) bada dawkę gazu jaką podaje ale komputer (ten od gazu zapewne stag lub jakiś bingos2) masz ustawiony tak, że powyżej 6K rpm nie poda ;>
jestem Danio - jakieś pytania?!
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#3

Post autor: gruszecky »

tryb serwisowy w hondach działa tak że daje odcinke przy 3,5k...masz jakiś fuck up i komp świruje i przełącza w tryb serwisowy
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
CzlowiekSiema
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: pt 23 lis 2012, 22:11:07
Lokalizacja: Zamość

#4

Post autor: CzlowiekSiema »

Czyli pod kompa podłączyć i błędy sprawdzić ?
CzlowiekSiema
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: pt 23 lis 2012, 22:11:07
Lokalizacja: Zamość

#5

Post autor: CzlowiekSiema »

Czyli pod kompa podłączyć i błędy sprawdzić ?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »

Naszych sęków nie podpina się pod kompa tylko robi się samodiagnostyke. http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=14706 ... iagnostyka
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ruda2
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 21 kwie 2011, 10:59:56
Lokalizacja: Gdańsk

#7

Post autor: ruda2 »

U kumpla w Swifcie 1.3 byl ten sam problem i okazalo sie ze to czujnik położenia przepustnicy, może u Ciebie to samo, spróbuj odłączyć wtyczke tps'a i zobacz czy bedize lepiej (autko bedzie wtedy jeździło na trybie serwisowym)
CzlowiekSiema
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: pt 23 lis 2012, 22:11:07
Lokalizacja: Zamość

#8

Post autor: CzlowiekSiema »

Zrobiłem samodiagnostyke ,i wykazało mi błąd nr 16 a to jest błąd dotyczący silnika 1.5b2 . Czyli na to wychodzi że muszę zmienić mapę zapłonu ?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#9

Post autor: Laskosz »

błąd 16 to błąd wtryskiwacza . To ma sens. Odcina w momencie kiedy powinien do akcji wkroczyć drugi wtrysk. Masz ten problem odkąd kupiłeś samochód ? Trzeba w każdym razie zając się wtryskiem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
CzlowiekSiema
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: pt 23 lis 2012, 22:11:07
Lokalizacja: Zamość

#10

Post autor: CzlowiekSiema »

dziś zauważyłem ze zanim przełączy się na gaz to bezproblemowo kręci 7000 rpm na benzynie , jeśli tylko przełączy się na gaz i ponowie przełączę na benzynę to 3500 rpm .
ODPOWIEDZ