Strona 1 z 1

brak iskry 16 v 1,3 silnik gaźnik

: sob 12 sty 2013, 12:36:26
autor: sawaspu
Witam.
Posiadam honde 1,3 94r i ma instalacje gazową
pewnego ndia zabrakło mi benzyny i musiałem odpalac silnik na gazie przy minusowej temperaturze kręciłem do bólu gdzie zalałem silnik akumulator sie wyładował. Po naładowaniu akumulatora nadal nie chciał odpalić już na beznzynie od tego czasu występuje całkowity brak iskry i nie chce odpalać. Wymieniłem cewke na nowa nic nie pomogło nadal brak iskry napiecie ktore dochodzi do aparatu jest niższe o 2 volty od akumukatora.

: sob 12 sty 2013, 12:47:17
autor: JokerNH
1.3 z gazem to morderstwo..zobacz czy styki nie masz coś pomieszane i czy palec jest czysty warto wyczyścić bialy osad..

: sob 12 sty 2013, 12:56:12
autor: sawaspu
pomieszane nie może być bo nic nie psułem a przedtem działał idealnie cewka jest dobra tak myślałem o module zapłonowem czy można go w jakiś sposów sprawdzić ?

: sob 12 sty 2013, 13:48:00
autor: Walnuts.inc
Mam gaz w 1.3 i sobie chwalę,

Skąd wiesz że cewka jest dobra? U mnie przy braku iskry właśnie cewka była walnięta. Sprawdź kto u Ciebie w mieście lata D13B2 i spróbujcie podmienić cały aparat zapłonowy.

: sob 12 sty 2013, 15:51:02
autor: sawaspu
cewka 100 % dobra gdyż podłożyłem nową i dalej nic a ze szrotu podłożylem caly aparat zapłonowy i to samo chociarz nie mialem pewnosci ze ten aparat też był dobry. Jesszcze znajde inny aparat.

: ndz 13 sty 2013, 07:52:19
autor: michal1985
Niewiem jak to 1,3 ale spróbuj podłączyć do kabli które idą do cewki żarówkę, poprostu odkręc je od cewki i zamontuj jakąś żarówkę do nich. Podczas kręcenia rozrusznikiem żarówka powinna migac, jeśli nie to coś nie tak z modułem prawdopodobnie

: pn 14 sty 2013, 22:39:39
autor: sawaspu
z żarówką nie próbowalem ale pobawiłem się miernikiem i do samej cewki dochodzi 12 v a podczas kręcenia tez jest 12 rózwnież na wyjściu wysokiego napiecia z cewki
też podejrzewam że moduł ale koszt jest 200 zl wiec wolałbym się upewnić czy to on przed kupnem.