Procedura startowa
Procedura startowa
Witam, ostatnio rozglądam się za silnikami do mojej Hani i chciałem się dowiedzieć czegoś o procedurze startowej, mógłby mi ktoś rozjaśnić ten temat? Co ona tak naprawdę daje? Szukałem informacji na google ale znalazłem tylko rozmowy pomiędzy ludźmi którzy już są zaznajomieni w temacie, a ja szukam danych od podstaw.
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
a zatem: procedurę startową ustawić da się w komputerach OBD1 (seryjnie wyposażone w tę wiązkę były silniki D15B7, D15Z1, D16Z6, B16A2, B18 i pochodne - jeśli chcesz nowszy silnik typu d16y8,d16w4 bądź jakkolwiek-da się to zrobić także ale trzeba przerobić wiązkę i zakupić przy okazji swapa komputer OBD1 (p1k/p1j/p06/p28/p30)
Procedura startowa pozwala na ustalenie wartości obrotów maksymalnych do których zakręcisz na postoju/poniżej ustalonej wartości obr/min -ustawia się to w kości EPROM której podstawkę musisz dodatkowo mieć do komputera z OBD1 wlutowaną).
W skrócie:
Procedura startowa pozwala na ustalenie wartości obrotów maksymalnych do których zakręcisz na postoju/poniżej ustalonej wartości obr/min -ustawia się to w kości EPROM której podstawkę musisz dodatkowo mieć do komputera z OBD1 wlutowaną).
W skrócie:
Moim zdaniem: Procedura jest bardzo słabym pomysłem bo sprawdza się tylko w z góry narzuconych, określonych warunkach podczas 1st ustalania jej revlimitu warunkach na drodze i setupu opon i chyba ma sens jeżeli masz niedowład nogi
Jedyny plus to jest taki, że se możesz pobrzdąkać
chociaż mój ziomek lepiej robi procedurę w rex wcale jej nie mając
Jedyny plus to jest taki, że se możesz pobrzdąkać
chociaż mój ziomek lepiej robi procedurę w rex wcale jej nie mając
na obd0 da się, z tym problemem że trzeba mieć odpowiedniego kompa bodajże z silników d16z5 jak kolega pisał, bądź z d16a8/a9
druga sprawa, seba123 ja mam honde z 95 roku i miałem obd0
tak w zasadzie obd0 miały tak jak ktoś wyżej pisał większość eg4, nie licząc oczywiście d15z1 i chyba eg3, z tym że nigdy nie miałem do czynienia z eg3 tak ze nie wiem dokładnie co tam siedzi, ale na pewno nie jest to obd1. ty i tak będziesz musiał zmienić wiązki tak że dasz sobie od razu na obd1 i po problemie
druga sprawa, seba123 ja mam honde z 95 roku i miałem obd0
tak w zasadzie obd0 miały tak jak ktoś wyżej pisał większość eg4, nie licząc oczywiście d15z1 i chyba eg3, z tym że nigdy nie miałem do czynienia z eg3 tak ze nie wiem dokładnie co tam siedzi, ale na pewno nie jest to obd1. ty i tak będziesz musiał zmienić wiązki tak że dasz sobie od razu na obd1 i po problemie
A dla tych co posiadają coś takiego u siebie, myślicie że to jest opłacalne coś takiego robić? Przecież raz zestrojona procedura dajmy na to, na 3500k obr/min w przypadku startu na szutrze czy na mokrym i tak chuj da, pozatym można jest jakaś różnica w przypadku startu na suchym asfalcie pomiędzy regulacją gazu stopą (do 3500k) a procedurą startową?
dokłądnie nadaje sie na z góry określone warunki , miałem i sie pozbyłem ...
chyba ze masz kabel lub moduł dodataludingu to możesz sobie to na bierząco i z miejsca przestawiać kto co lubi ...
chyba ze masz kabel lub moduł dodataludingu to możesz sobie to na bierząco i z miejsca przestawiać kto co lubi ...
MOJE D16Z5
viewtopic.php?t=16631
viewtopic.php?t=16631