Wydech

diablo2232

Wydech

#1

Post autor: diablo2232 »

Witam
Jestem od paru dni posiadaczem Hondy Civic V 1,5 90 km , chciałbym kupić i założyć końcówkę tłumika przelotową dla fajnego sportowego brzmienia . I tu moje pierwsze pytanie do was , czy jeśli cały wydech jest seryjny to czy sama końcówka da takie brzmienie ?
Drugie pytanie to czy lepiej kupić tłumik z Slienserem ? Chociaż nie robię żadnych tras to boje się żeby wydech nie był tak głośny żeby w samochodach alarmy się włączały .

Tutaj jest Tłumik który znalazłem (co o nim sądzicie ?) - http://allegro.pl/tlumik-mugen-przeloto ... 97401.html

A interesuje mnie wydech takiego typu

Proszę o wyrozumiałość bo jestem amatorem w tych sprawach :fish:
Hondzia

#2

Post autor: Hondzia »

Lepiej kupic tłumik cały,dzieki tej koncowce cos wydobedziesz ale nie za dużo
Minimalna różnica
Ślimak
Pełnoprawny User
Posty: 86
Rejestracja: sob 01 paź 2011, 14:15:04
Lokalizacja: Sanok

#3

Post autor: Ślimak »

Sama końcówka nic nie da,chcesz lepszy dżwięk ? musisz kupić cały końcowy wydech.
Hondzia

#4

Post autor: Hondzia »

Też tak mówie,cos tam mu da,
Lepszy wyglad haha
diablo2232

#5

Post autor: diablo2232 »

Ok Dzięki wielkie :) Czyli muszę wymienić cały układ wydechowy od kolektora wydechowego ? I jeszcze jaki koszt był by tego ? bo wiem że można np. wybebeszyć katalizator albo dospawać rurę - czy to opłaca sie robić (bawic w takie cos) czy lepiej odrazu kupić cały wydech ?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#6

Post autor: gruszecky »

nie, mozesz kupić sam tłumik końcowy.

mozesz tez wywalić kata i wspawać rurkę.

najlepiej wymienić cały układ wydechowy ale finansowo zeby to miało ręce i nogi ok 1k PLN wzwyż
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4503
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#7