przebieg a problemy z silnikiem

buli86
Berbeć
Posty: 40
Rejestracja: wt 21 sie 2012, 00:24:44
Lokalizacja: z gór

przebieg a problemy z silnikiem

#1

Post autor: buli86 »

mam pytanko. ile mają nalatane Wasze Hondy i czy w związku z przebiegiem macie jakies problemy z silnikiem jak np duże spalanie oleju, wycieki oleju...
BKS STAL!!
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Moja przy 240 k km chlała olej, wcześniej miałem żelazko ponad 300 k km zero poboru oleju. Wszystko zależy jak kto dbał/jeździł.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4503
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#3

Post autor: Grzesieek »

Ciekaw jestem jak ustalić faktyczny przebieg... 99% aut ma albo prawie 200k albo lekko ponad... co jak wiadomo jest mocno naciągane jak na 20letnie auto...
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

No fakt to co Grzesiek napisał to prawda. Napisałem na swoim przykładzie gdzie przebiegów jestem raczej pewny.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
JokerNH
Natchniony
Posty: 1176
Rejestracja: sob 14 kwie 2012, 13:37:52
Lokalizacja: KrakoFF / Nowa Huta

#5

Post autor: JokerNH »

Ja mam d13b2 i przebieg 221 tyś , silnik sam w sobie nie pobiera oleju tylko mi coś pokapuje z dekla zaworów..musze to ogarnąć..racja co do 20 latniego auta przebiegu raczej nie sprawdzimy w 100%..:(
"Nie trąb gdy zwalniam, jadę na glebie, zaraz wahaczem, o coś przyjebie"
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4503
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#6

Post autor: Grzesieek »

Ja dziwnym trafem kupiłem swoje auto z przebiegiem lekko ponad 200k km... przypadek? :laugh: Chociaż patrząc na stan foteli (właściwie to już tylko jednego fotela) i kierownicy bardziej się skłaniam żeby przebieg pomnożyć... x2 przynajmniej.
Olek60

#7

Post autor: Olek60 »

ja ostatnio miałem przejścia z prędkościomierzem i zauważyłem że jeśli jest kręcony to na rolce czy czpieniu na którym obracają się cyferki jest zerwana plomba(czyli kawałeczek plastiku który uniemożliwia wyjęcie cyferek). Może nie mam racji, ale u mnie było nienaruszone i ok 192tys gdy kupiłem, większość innych prędkościomierzy które montowałem miały naruszony ten plastik i przebiegi przynajmniej 230tys.
kusnier
Pełnoprawny User
Posty: 81
Rejestracja: sob 14 sty 2012, 20:52:25
Lokalizacja: Wągrowiec WLKP

#8

Post autor: kusnier »

Moje d13b2 ma 270 000 i zero ubytku oleju
na gaz chodzą kuchenki i wózki widłowe
dawid257

#9

Post autor: dawid257 »

a u mnie bylo na liczniku ponad 300tysiecy jak mialem poprzedni silnik i duzo oleju nie bral jakos a zmienilem na takie co mial miec niby kolo 200tys a ten mi pije olej w duzych ilosciach ale planuje zmienic na d15b7 i manualna skrzynie
JokerNH
Natchniony
Posty: 1176
Rejestracja: sob 14 kwie 2012, 13:37:52
Lokalizacja: KrakoFF / Nowa Huta

#10

Post autor: JokerNH »

dawid257, dobra sprawa d15b7 , nawet się nie zastanawiaj jak jest okazja to bierz ! :D
"Nie trąb gdy zwalniam, jadę na glebie, zaraz wahaczem, o coś przyjebie"
EmpTy212
Forumowy As
Posty: 171
Rejestracja: pn 16 kwie 2012, 17:06:35
Lokalizacja: Łódź

#11

Post autor: EmpTy212 »

D13 przebieg wiarygodny 241 tyś km, zero poboru oleju, silnik w świetnej kondycji, jedyna wada to pocąca się uszczelka miski olejowej, ale nawet to chyba ustało po zmianie oleju na motula, gdyż na bagnecie od 4 miesięcy ten sam stan oleju. A jeśli chodzi mocowania tego bębenka z cyframi w liczniku to nad szczeliną w której siedzi ośka jest plastik który pęka po wyjęciu go, u mnie był cały, dopiero ja musiałem go rozerwać, żeby podmienić go z innymi zegarami aby zachować przebieg :P

Tak przy okazji, ma ktoś patent jak równo poustawiać cyferki na tym bębenku ? Bo próbowałem swój przebieg ustawić i każda cyfra jest nisko albo wysoko :laugh:
ODPOWIEDZ