Strona 1 z 1
ubytki oleju
: śr 14 sty 2009, 20:32:21
autor: raven104
witam serdecznie wszystkich mam takie pytanko moja hania jest lapczywa na olej i nie wiem co wymienic prosilbym o pomoc i jakie koszta naprawy ??i czy to sie wogole oplaca z gory dzieki.
: śr 14 sty 2009, 22:57:46
autor: kassperr
Co rozumiesz przez pojęcie łapczywa? Ile Ci tego oleju bierze? Zuzycie nie powinno przekraczać 1dm3/1000km. Większe zużycie może być oznaką uszkodzenia uszczelniaczy trzonków zaworów, pierścieni tłokowych lub uszczelnień w układzie smarowania.
: czw 15 sty 2009, 20:17:51
autor: raven104
no odkad wymienilem olej zeszlo mi na minimum a zrobilem ledwie 2000km jakie koszta moga byc i jak to najlepiej sprawdzic co i jak jest uszkodzone
: pt 16 sty 2009, 09:05:15
autor: kassperr
Między górnym a dolnym paskiem na bagnecie jest 1 dm3. jak wymieniałeś olej to ja bym najpierw sprawdził czy filtr oleju jest dokręcony.
: pt 16 sty 2009, 10:25:58
autor: sebek_wwl
właśnie czy nie zostawia plamek pod sobą oraz czy dymek z wydechu nie ma koloru błękitnego przy przegazówce oraz jak odpalasz to nie robi zasłony dymnej (na zimnym)? nie masz oznak wycieków itp ?
: sob 17 sty 2009, 01:09:32
autor: raven104
no typowych oznak wyciekow nie mam ale co do tego dymu to idzie taki blekitny jakby para czy cos
: sob 17 sty 2009, 01:11:33
autor: raven104
a filtr raczej jest dokrecony ale tak na wszelki wypadek sprawdze a jaki koszta naprawy jak cos moga byc
: sob 17 sty 2009, 09:55:30
autor: sebek_wwl
raven104 pisze:no typowych oznak wyciekow nie mam ale co do tego dymu to idzie taki blekitny jakby para czy cos
ale cały czas czy po odpaleniu powiedzmy 5minut podejrzewał bym uszczelniacze zaworowe lub pierścienie a nie bucha ci z pod korka para (w pokrywie zaworów)
: sob 17 sty 2009, 11:30:34
autor: raven104
no po odpaleniu tak z 5-10min z pod korka nie bucha para natomiast koncowka wydechu zbiera sie tam takie czarne jakby bloto a jaki koszt moze byc tych uszczelniaczy
: pn 02 lut 2009, 22:28:59
autor: slash
raven104, gdzie mieszkasz??? w krakowie mały remont ( planowanie głowicy, honowanie cylindrów, wymiana pierścieni, wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelek(kolektory+głowica) i jakieś tam jeszcze pierdoły u ziomka który pracował kiedyś w ASO- około 1000 pln.
To samo w wielikarze- 2500 pln