Lakier...

Czyli jak zadbać o piękny wygląd
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

Lakier...

#1

Post autor: Czarny »

Witam powoli wszystko kompletuje jak jest hajs , silnik muza bd , ale co mogę zrobić z lakierem skoro on jest gdzie nie gdzie różowawy lub pod fiolet ??? polerka da rade ???
Bongoz
Berbeć
Posty: 44
Rejestracja: czw 31 maja 2012, 19:40:52
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

#2

Post autor: Bongoz »

powinna, ale nie koniecznie dostaniesz efekt nowego lakieru
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#3

Post autor: Czarny »

Bongoz pisze:powinna, ale nie koniecznie dostaniesz efekt nowego lakieru
Może polerka pastą tempo k2 lub Z barwnikiem czerwonym ???
pasta725
Nałogowiec
Posty: 867
Rejestracja: śr 15 lut 2012, 11:41:36
Lokalizacja: grójec

#4

Post autor: pasta725 »

Polerka jeśli już to tylko maszynowa.
K2 tempo nie nadaje się do polerowania..dobre jest raczej do rysowania.
Stosuj pasty farecla g3, g6 i g10, potem wosk i będzie trochę bardziej czerwony. ;)
Ile byś nie włożył do tego interesu, to dobre koło podstawą sukcesu :]
Bongoz
Berbeć
Posty: 44
Rejestracja: czw 31 maja 2012, 19:40:52
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

#5

Post autor: Bongoz »

pasta725 pisze:Polerka jeśli już to tylko maszynowa.
prawda, tu sie zgodze.
Polerka reczna np. k2 to masz na dwa, trzy dni ewentualnie jeden dzien po blocie.
Z tego co sie orientuje u mnie w okolicy polerka auta waha sie bardzo, od 300-1000. Skad taka rozbieznosc, nie mam pojecia :)
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#6

Post autor: Czarny »

Bongoz pisze:
pasta725 pisze:Polerka jeśli już to tylko maszynowa.
prawda, tu sie zgodze.
Polerka reczna np. k2 to masz na dwa, trzy dni ewentualnie jeden dzien po blocie.
Z tego co sie orientuje u mnie w okolicy polerka auta waha sie bardzo, od 300-1000. Skad taka rozbieznosc, nie mam pojecia :)
no no ładnie się cenią a nie lepiej samemu pasta polerka elektryczna woda i wio :D
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#7

Post autor: Czarny »

pasta725 pisze:Polerka jeśli już to tylko maszynowa.
K2 tempo nie nadaje się do polerowania..dobre jest raczej do rysowania.
Stosuj pasty farecla g3, g6 i g10, potem wosk i będzie trochę bardziej czerwony. ;)
dzięki za radę :) bo moje kosmetyki są do dupy , mam jakiś preparat na oponki że smarujesz i wyglądają do 3 umyć jak nowe , ale brat mi zerwał naklejkę abym nie wiedział...
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#8

Post autor: Czarny »

a jakie polecacie produkty kosmetyczne :) a i pasta725 powiadasz pierw g3 potem g6 na koniec g10 i wosk ?
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#9

Post autor: Walnuts.inc »

Meguiar's Ultimate Compound

albo

POORBOY'S WORLD SSR 2,5 i POORBOY'S WORLD SSR 1
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#10

Post autor: Czarny »

Walnuts.inc pisze:Meguiar's Ultimate Compound

albo

POORBOY'S WORLD SSR 2,5 i POORBOY'S WORLD SSR 1
jednak będzie tak , wypoleruje byle jaka kolor czerwona pasta po myjni , i na lato zmienia kolor na ciemna wiśni , czy tam zgniła wiśnia
Bongoz
Berbeć
Posty: 44
Rejestracja: czw 31 maja 2012, 19:40:52
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

#11

Post autor: Bongoz »

dlugo planujesz swoim d13 jedzic ?
Bo zmiana koloru wiaze sie z blacharka, wyniana czesci, sporymi kosztami za lakierowanie i materialy, dobrze sie zastanow. Moze wystaczy tylko polerka i kolor wroci do zycia :)
Czasem koszt zmiany koloru jest wiekszy od wartosci auta ;d
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#12

Post autor: Czarny »

Bongoz pisze:dlugo planujesz swoim d13 jedzic ?
Bo zmiana koloru wiaze sie z blacharka, wyniana czesci, sporymi kosztami za lakierowanie i materialy, dobrze sie zastanow. Moze wystaczy tylko polerka i kolor wroci do zycia :)
Czasem koszt zmiany koloru jest wiekszy od wartosci auta ;d
koszt malowania klatka piw + farba :cool2:

no z 3 lata pewnie zejdzie bo 150 tyś migiem nie narobię :cry: .
no swap sporo kasy , no , ale wtedy to furcia bd zjezdzona do końca i na części reszta złomowanie, wiem jakie koszta , patrze sobie na jakieś integry przerdzewiałe aby dziabnąć mosty z hantlami ;] ale teraz stoję nad kropka nad i , czy robić czy pojeździć troszkę i zmienić na
V-teca ?

interesuje mnie ta honda , ale jak jesteś właścicielem nie gniewaj się razi mnie tylko przebieg
http://allegro.pl/sliczna-honda-civic-e ... 43705.html
Bongoz
Berbeć
Posty: 44
Rejestracja: czw 31 maja 2012, 19:40:52
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

#13

Post autor: Bongoz »

to maluj, oplaca sie tylko zalezy jaki bedzie efekt koncowy :D

Rok produkcji: 1992 Przebieg (km): 258900 , w to mozna jak najbardziej wierzyc, az tak duzo to niejest :D, moje EG3 z 94' ma 230~ i dobrze sie spisuje. Tak wiec te silniki z Honda na prawde sa dlugowieczne, patrz tez na to ze tam jest d16z6 wiec na pewno byla dosc mocno katowana, zeby bawic sie vteciem. Bylbym ostrozny kupujac taki silnik :)
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#14

Post autor: Danio »

właściwie jak masz dobry d13 tzn zdrowy nie pijacy oleju i w kompresji okey to pokusił bym się o MINI-ME ;D koszt do 2K zł ale myślę że warto i że wywalczył bys te 110 kucyka z dobrzym osprzetem ;) ale koniec tego OT ;)

co do polerki to są fajne pasty "koloryzujace" pod dany lakier a maszynę do polerowania kupisz za 200zł i jak wiesz co i jak to zarobisz jeszcze na niej ;) szukaj z przekładnią olejową ;) ale uwazaj żeby nie przypalić lakieru ;) swoją drogą proponuję polerke zrobić na wiosnę wtedy usuniesz z lakieru sól i inne przekleństwa polskich dróg ;)
jestem Danio - jakieś pytania?!
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#15

Post autor: Czarny »

danioeg4 pisze:właściwie jak masz dobry d13 tzn zdrowy nie pijacy oleju i w kompresji okey to pokusił bym się o MINI-ME ;D koszt do 2K zł ale myślę że warto i że wywalczył bys te 110 kucyka z dobrzym osprzetem ;) ale koniec tego OT ;)

co do polerki to są fajne pasty "koloryzujace" pod dany lakier a maszynę do polerowania kupisz za 200zł i jak wiesz co i jak to zarobisz jeszcze na niej ;) szukaj z przekładnią olejową ;) ale uwazaj żeby nie przypalić lakieru ;) swoją drogą proponuję polerke zrobić na wiosnę wtedy usuniesz z lakieru sól i inne przekleństwa polskich dróg ;)
Nie żłopie ani grama :) , jestem pewny (: bo tak, ani hanka nie była katowana , a poprzedni właściciel to był Niemiec , i on był 1 właścicielem potem mój brat pojechał po hankę na niemcy , i po max miesiącu rozprół tylni bok od strony kierowcy .... i tak sobie postała po zrobieniu tyle lat , a teraz zeszły mu zawiasy ma kwity ja też za 2 miechy hanka będzie tylko do mojej dyspozycji nawet mogę sprzedać powiedział , bo na razie muszę się dzielić z nim bo dopiero na lutego kupuje on sobie furę z salonu .... trochę czasu będzie :D
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#16

Post autor: Czarny »

Mared pisze:Czarny, co do interesującej Cię hanki...
Byłem dzisiaj z kumplem oglądać bo on też ma d13b2 i się napalił na V-Teca,jednak ten egzemplarz kopci jak komin z jakieś fabryki.. sprzedawca mówił,że po remoncie tak jest,ale chyba remont robi się po to żeby autko nie kopciło... z drugiej strony kto robi remont silnika,a 2 tygodnie później sprzedaje auto.Hanka bardzo porysowana,czego na zdjęciu nie widać,reperaturki będą potrzebne na bank po tej zimie,a nawet i na przodzie.Cena jak dla mnie kosmiczna,bo poniżej 5 tys nie chce zejść.Mam nadzieje,że pomogłem i zaoszczędziłem Ci sporo km ;)
dzięki wielkie
Expertise: Scooter Tuning the optical and mechanical
ODPOWIEDZ