Kilka Problemów Civic D15b2
Kilka Problemów Civic D15b2
Witam!
Nie chcę zakładać nowych tematów wiec pisze w jednym jakie mam problemy . Więc: Silnik d15b2 Civic 95 Sedan
- Wymieniłem nagrzewnice , cała decha rozebrana itp , ciekła , zmieniona wszystko gra Ale jak nawiew nie chodził tak nie chodzi dalej a ciepłe dochodzi , była zerwana "jakaś" linka która wchodziła do grodzi od strony pasażera ... Przy zmianie trybów ogrzewania na nogi twarz okno itp słychac zmiany ... Nawiew nie chodzi nawet na 4 biegu ... sprawdzalem wentylator i chodzi.
- Auto Przykapca lekko ... Nie zauważyłem by brało zanadto oleju , na 3tys Km moze ubył 1mm z miarki ale nie jestem sam tego pewien... Płynu troszeczke ubywało ... BRAK masełka pod korkiem i nie widac wycieków oleju itp spod głowicy , silnik suchy , czy moze byc to zle ustawiony zapłon?
- Pomiędzy 2-3 tys obrotow auto tak jak by miało problem z "otrzymaniem" dawki paliwa tak sądze bo uczucie jest tak jak by jakiegos "szarpnięcia" czy rownież moze to byc zapłon zle ustawiony? Kable? swiece?
- Strzela przy redukcji biegów jak jakis WRC , a mam wszystkie tłumiki przelotowe.. i wydaje mi sie ze tak byc nie powinno ...
- trzeba przytrzymac z 2,5 sec. by auto zapaliło , znowu przypuszczenie o zapłon ?
Licze na waszą pomoc koledzy. Pozdrawiam
Nie chcę zakładać nowych tematów wiec pisze w jednym jakie mam problemy . Więc: Silnik d15b2 Civic 95 Sedan
- Wymieniłem nagrzewnice , cała decha rozebrana itp , ciekła , zmieniona wszystko gra Ale jak nawiew nie chodził tak nie chodzi dalej a ciepłe dochodzi , była zerwana "jakaś" linka która wchodziła do grodzi od strony pasażera ... Przy zmianie trybów ogrzewania na nogi twarz okno itp słychac zmiany ... Nawiew nie chodzi nawet na 4 biegu ... sprawdzalem wentylator i chodzi.
- Auto Przykapca lekko ... Nie zauważyłem by brało zanadto oleju , na 3tys Km moze ubył 1mm z miarki ale nie jestem sam tego pewien... Płynu troszeczke ubywało ... BRAK masełka pod korkiem i nie widac wycieków oleju itp spod głowicy , silnik suchy , czy moze byc to zle ustawiony zapłon?
- Pomiędzy 2-3 tys obrotow auto tak jak by miało problem z "otrzymaniem" dawki paliwa tak sądze bo uczucie jest tak jak by jakiegos "szarpnięcia" czy rownież moze to byc zapłon zle ustawiony? Kable? swiece?
- Strzela przy redukcji biegów jak jakis WRC , a mam wszystkie tłumiki przelotowe.. i wydaje mi sie ze tak byc nie powinno ...
- trzeba przytrzymac z 2,5 sec. by auto zapaliło , znowu przypuszczenie o zapłon ?
Licze na waszą pomoc koledzy. Pozdrawiam
Mialem przetarte kable i zware robiło , sprawdziłem wszystko , termostat , czujnik cieczy chłodzącej a tu taki błahy problem .negroazor pisze:Szerman. Doszedles o co tam chodzi i czemu ten wentylator nie dziala ?
Kolejne jeśli chodzi o dmuchawę to zmieniłem panel i działa , opornica byla sprawna...
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)