Posiadam seryjne D13b2. Na dniach będe miał okazję kupić kompletną kilmatyzacje z eg4. Moje pytanie czy w gaźnikowcu nie będzie problemów z obrotami przy niskich obrotach. Czy nie za bardzo silnik będzie obciążony przy pracy klimatyzacji. Planuje też MPFi zakładać wiec czy to by ewentualnie poprawiło działanie tego całego systemu. Auto nie ma być demonem prędkości tylko zwykłym ekonomicznym pomykaczem.
Tak na marginesie na co zwracać uwagę przy zakupie klimatyzacji, jest jakiś manual co potrzeba do niej?
Klimatyzacja w D13
Klimatyzacja w D13
Integra '94 & civic '95
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/pfQd/
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/pfQd/
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Gaźnik ma dodatkowy moduł do podtrzymywania niskich obrotów którego w samochodach bez klimy nie uraczysz.
Znaczy się jak będziesz chciał używać klimy w D13 bez tego modułu to tylko w ruchu będzie się dało używać.
MPFI jak zrobisz to klima z kompem same podbiją obroty do właściwych.
Zdjęcia poglądowe modułu który powinien być na gaźniku (umiejscowiony z tyłu po prawej stronie za zaworkiem EACV) :
![Obrazek](http://img214.imageshack.us/img214/3542/068.GIF)
Znaczy się jak będziesz chciał używać klimy w D13 bez tego modułu to tylko w ruchu będzie się dało używać.
MPFI jak zrobisz to klima z kompem same podbiją obroty do właściwych.
Zdjęcia poglądowe modułu który powinien być na gaźniku (umiejscowiony z tyłu po prawej stronie za zaworkiem EACV) :
![Obrazek](http://img41.imageshack.us/img41/9163/008ze.gif)
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
O to właśnie mi chodziło. Czyli tak samo jak w 4genie zostalo to rozwiązane przy silnikach na gaźniku. Dzięki
Integra '94 & civic '95
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/pfQd/
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/pfQd/