Fachowe przewietrzenie silnika

donleon
Berbeć
Posty: 32
Rejestracja: czw 22 mar 2012, 14:09:45
Lokalizacja: Poznan*

#1

Post autor: donleon »

D15 non vtec.
Planuj minime. - głowicę z6/pokrewne

kolektor z wyjściem 2", choćby chinczyk, dalej 2", 2 przeloty, jak chcesz w miarę cicho to środkowy powiększony około 60cm, końcowy najlepiej coś z oem looków z dużą puszką.

Mtech albo Proex moim zdaniem. Proex taniej.

Z kolei dolot warto policzyć, z kwasu wyspawać. Parówa nie robi wiele poza dźwiękiem.

Szybko i na temat;]
Jak czytasz, to szukaj.
SokolWNW
Berbeć
Posty: 46
Rejestracja: wt 14 wrz 2010, 16:38:23
Lokalizacja: Koszalin

#2

Post autor: SokolWNW »

ciekawy jestem jak założysz parówę do d15b3, tam nieosiągalnym jest zrobić prosty dolot (żeby wyglądał dobrze), najlepiej zrobić minime, bo z gaźnikiem w tych czasach dużo nie zdziałasz.
Olek60

#3

Post autor: Olek60 »

No to ja już nie wiem co chcesz osiągnąć, chcesz modzić moc a zaraz piszesz że w sumie auto jest żwawe? jak darzysz sympatia gaźnik to można sobie z niego zawszę zrobić element dekoracji pokoju :) bo do tego silnika to pasuje jak mi sutanna ;)
Z wielu testów w necie czy czasopismach to jedyną zauważalną różnicę robi CAI, ale do gaźnika to jest to pomylone.
Posłuchaj kolegów i szykuj d15z6 i będziesz miał radochę :)
Olek60

#4

Post autor: Olek60 »

no to zrób B7, skoro mówisz że chcesz robić porządnie to zaczyna się od silnika, szczególnie że można w nim tak dużo i łatwo poprawić poprzez wywalenie tego gaźnika.
Mówisz że dużo kasy wydałeś już? no to wydaj jeszcze 300zł na dolot i 900 na wydech i miej z tego +2KM :)
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#5

Post autor: Laskosz »

Olek60 pisze:Mówisz że dużo kasy wydałeś już? no to wydaj jeszcze 300zł na dolot i 900 na wydech i miej z tego +2KM :)
widziałem wykresy gdzie w d16z6 po tych modach osiągano do 15 KM
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#6

Post autor: Walnuts.inc »

Co do puchy D15B2 do gaźnika to poczytaj sobie ten post: http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... B2-inaczej
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Olek60

#7

Post autor: Olek60 »

wow, zajebisty przepis na -4 konie w b3 :) i duża szansa na szalejące obroty.
laskosz480 pisze:widziałem wykresy gdzie w d16z6 po tych modach osiągano do 15 KM
no d16 osiągało :D
ODPOWIEDZ