D15 non vtec.
Planuj minime. - głowicę z6/pokrewne
kolektor z wyjściem 2", choćby chinczyk, dalej 2", 2 przeloty, jak chcesz w miarę cicho to środkowy powiększony około 60cm, końcowy najlepiej coś z oem looków z dużą puszką.
Mtech albo Proex moim zdaniem. Proex taniej.
Z kolei dolot warto policzyć, z kwasu wyspawać. Parówa nie robi wiele poza dźwiękiem.
Szybko i na temat;]
Jak czytasz, to szukaj.
Fachowe przewietrzenie silnika
No to ja już nie wiem co chcesz osiągnąć, chcesz modzić moc a zaraz piszesz że w sumie auto jest żwawe? jak darzysz sympatia gaźnik to można sobie z niego zawszę zrobić element dekoracji pokoju
bo do tego silnika to pasuje jak mi sutanna
Z wielu testów w necie czy czasopismach to jedyną zauważalną różnicę robi CAI, ale do gaźnika to jest to pomylone.
Posłuchaj kolegów i szykuj d15z6 i będziesz miał radochę![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Z wielu testów w necie czy czasopismach to jedyną zauważalną różnicę robi CAI, ale do gaźnika to jest to pomylone.
Posłuchaj kolegów i szykuj d15z6 i będziesz miał radochę
![:) :)](./images/smilies/usmiech.gif)
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
widziałem wykresy gdzie w d16z6 po tych modach osiągano do 15 KMOlek60 pisze:Mówisz że dużo kasy wydałeś już? no to wydaj jeszcze 300zł na dolot i 900 na wydech i miej z tego +2KM
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Co do puchy D15B2 do gaźnika to poczytaj sobie ten post: http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... B2-inaczej
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.