Wszystko o Mini-Me - temat zbiorczy

Serce samochodu niedomaga ?
BartekGib
Nałogowiec
Posty: 780
Rejestracja: pt 14 gru 2012, 00:11:12
Lokalizacja: WWA Bemowo

#81

Post autor: BartekGib »

A przy modzie D15B7 -> D16Z6 ile można wyciągnać konkretnie ? I jak to się konkretnie przekłada na osiągi, bo cyferki to nie wszystko niestety .....
A&B pisze:If you don't play you'll never win.
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 844
Rejestracja: ndz 28 paź 2012, 23:55:29
Lokalizacja: Sandomierz
Wiek: 40

#82

Post autor: Danio »

BartekGib pisze:A przy modzie D15B7 -> D16Z6 ile można wyciągnać konkretnie ? I jak to się konkretnie przekłada na osiągi, bo cyferki to nie wszystko niestety .....
Tu nie znajdziesz odpowiedzi. Co silnik to inny stan itd. wiele czynników decyduje o tym. Trzeba by dłubać i mierzyć sprinty do 100km/h ;> A przybliżone dane to już musiałbyś u userów patrzeć i pytać ;>
jestem Danio - jakieś pytania?!
tsunami
Obeznany
Posty: 145
Rejestracja: czw 03 maja 2012, 10:21:40
Lokalizacja: Krakow

#83

Post autor: tsunami »

danioeg4 pisze:jak by tam dobrze podłubać to przy dolocie, wydechu zyskał by dodatkowe 10-15 ;P

Plus dobrze pomodzony komp i nie tylko i powiem Ci ze jechalem takim co tylko mial b2-b7 i z hamowni jak wyjechal to 127 konikow bylo juz pod maska.
Oj dawalo to rade...
Nie wiem ile teraz tam jest bo gosc robil jakies kolejne mody, a kontakt byl chwilowy i szybko sie urwal (szkoda) , cholera wie czy gosc wogole jeszcze ma ta Honde ale dawalo to rade...
rafal124jdm

#84

Post autor: rafal124jdm »

Pany jak wygląda sprawa z dociągnięciem śrub głowicy po wyjęciu środkowej części uszczelki pod głowicą ,dokręcać głowice takimi momętami jak w manualu?
rafal124jdm

#85

Post autor: rafal124jdm »

Mam takie pytanko zrobiłem mini me i chcę sprawdzić czy vtec się załancza,odpiołem wtyczkę od selenoidy i po przekręceniu kluczyka i odpaleniu na tym przewodzie jest cały czas napięcie,czy tak powinno być czy napięcie powinno się pojawić gdy vtec się załancza?
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#86

Post autor: ceelx »

ostatnio przerabialem z kumplem sprawe vtec-lighta i doszlismy do wniosku ze sygnal (+) na tym kablu jest caly czas i rozlaczana jest tylko masa. tak to jest przy zegarach, a nie wiem jak jest przy zaworze.

druga sprawa, czy robiles test z zarowka ?? odpala sie przy wszystkich innych parametrach ( predkosc, obroty ) ??

i trzecia sprawa, czy zwezka olejowa (dysza) z bloku miedzy 2gim i 3cim cylindrem zostala usunieta ??
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
rafal124jdm

#87

Post autor: rafal124jdm »

Dysza została usunięta,testu z żarówką nie robiłem ,wczoraj sprawdziłem napięcie na przewodzie do selenoidy i wynosi ono 2.5v przy włączonym zapłonie.
BeaD
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: śr 15 maja 2013, 18:50:02
Lokalizacja: Głogów

#88

Post autor: BeaD »

Jeżeli mam już zrobione minime (d15z6) to żeby przejść na normalne d16z6 wystarczy zmienić blok czy coś jeszcze ?
Assur92
Podwójny As
Posty: 276
Rejestracja: ndz 20 lis 2011, 22:17:18
Lokalizacja: Łódź

#89

Post autor: Assur92 »

Też mi chodzi to po głowie i zdaje mi się że tak. Bo w sumie po poprzednim silniku już nic nie zostało jak dół też wymienisz.
czyzyk
Pełnoprawny User
Posty: 85
Rejestracja: pn 09 maja 2011, 20:11:06
Lokalizacja: Janów Lubelski

#90

Post autor: czyzyk »

doł zmieniasz i masz d16z6, logiczne :) obojetne czy dol bedzie d16z6, d16w4 czy tam jeszcze ine - bo i tak gore masz z6, pozdro!
-====--

Swapy silników, minime itp..

-===--
bizon_90
Żółtodziób
Posty: 1
Rejestracja: ndz 07 kwie 2013, 14:55:25
Lokalizacja: polska

#91

Post autor: bizon_90 »

czy głowica z d16z9 podejdzie do d15b7 bo wszędzie widzę mini-me robione na z6 ?
Awatar użytkownika
dam01ian
Podwójny As
Posty: 212
Rejestracja: pt 27 sie 2010, 12:42:17
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#92

Post autor: dam01ian »

podejdzie
Poldek44
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: czw 21 cze 2012, 01:27:29
Lokalizacja: SGL

#93

Post autor: Poldek44 »

Jeżdżę już na mini-me ok 2 lat, i mam taki dziwny objaw podczas postoju na biegu jałowym słychać stukanie?! Pracuje jak diesel.... Czy ktoś z Was ma podobne objawy ?
Divenbeayker
Żółtodziób
Posty: 7
Rejestracja: pn 23 wrz 2013, 18:36:25
Lokalizacja: wrocław

#94

Post autor: Divenbeayker »

Poldek44 pisze:Jeżdżę już na mini-me ok 2 lat, i mam taki dziwny objaw podczas postoju na biegu jałowym słychać stukanie?! Pracuje jak diesel.... Czy ktoś z Was ma podobne objawy ?
albo zawory do regolacji albo panewka , lecz stawialbym na to pierwsze , podjedz do byle jakiego mechanika niech Tobie ustawia luzy zaworowe.
?Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy?
2frend's
Żółtodziób
Posty: 1
Rejestracja: pt 25 paź 2013, 18:31:57
Lokalizacja: Pasłęk

#95

Post autor: 2frend's »

Można prosic o odswierzenie zdjec w instrukcji bo linki wygasly
Detoks93
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 27 sty 2012, 20:45:05
Lokalizacja: Czestochowa

#96

Post autor: Detoks93 »

Panowie a jest jakaś większa filozofia robiąc mini-me na d15b7/d15b2 wrzucając górę y8. jakieś inne części czy coś? :)i ewentualnie ile sie planuje ta głowice przykładowo pod uszczelkę y8 albo z6
Michu94
Żółtodziób
Posty: 7
Rejestracja: sob 31 sty 2015, 00:19:10
Lokalizacja: Opole

Może się Przydać

#97

Post autor: Michu94 »

napewno się przyda osobą ktorym nie chce sie wymieniać wiązki kabinowej wystarczy umiec czytac ze schematów polecam :) http://www.civicklub.pl/forum/showthrea ... -potrzebne
Awatar użytkownika
zielonysko
Forumowy As
Posty: 155
Rejestracja: śr 16 sty 2013, 15:51:58
Lokalizacja: Sko

#98

Post autor: zielonysko »

Witam. Panowie mam pytanie. Robie mini me mam cały osprzet i głowice z9. Jaki blok bedzie wydajniejszy d15 czy d13. Z jednym i drugim taka sama rzezba? Który lepiej znosi takie mody?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1692
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#99

Post autor: gruszecky »

sa takie same, konstrukcyjnie, różnią się wykorbieniem wału (juz nie będę wdawał się w szczegóły odnośnie długości korby czy wysokości tłoka, bo sa to wartości pomijalne). Lepiej na 1,5l bo więcej momentu dostajesz na wejściu
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Awatar użytkownika
zielonysko
Forumowy As
Posty: 155
Rejestracja: śr 16 sty 2013, 15:51:58
Lokalizacja: Sko

#100

Post autor: zielonysko »

Lepiej 1.5 a za 1.3 cos przemawia czy nie? Jak jest z mocą? z ktorego mozna wiecej wykrzesac ?
ODPOWIEDZ