wahacze przednie dolne z nowymi tulejami, sworznie załozone nówki 555, łozysko kola prawego, hamulce tył, pompa sprzęgła, wysprzeglik, końcówki drązków, spręzyny obnizające dosyc sporo nie wiem dokladnie ile, ale przy felgach 15 wygląda jakby nie było szpary
![gunsmilie :gunsmilie:](./images/smilies/gunsmilie.gif)
kurde no nie wiem na cżesci to mi szkoda tego sprzedawac bo doinwestowałem ostatnio troche, te wszystkie wymienione częsci są nóweczki i praktycznie nie jezdzone bo zaraz po wymianie myłem samochod z pęknietą szybą i sie rozlazło na całą... i tak stała i stała, a teraz to sprzęgło... zalamac sie mozna
wyczytałem cos takiego:
"to nie jest łożysko oporowe, tylko na wałku głównym skrzyni (koszt około 75 PLN + robocizna). Oporowe wyje przy wciśniętym sprzągle."
ale czy to łozysko miałoby wplyw na wysprzęglanie? czy i to i to jest popsute :X
raz na jakis czas wejdzie bieg, nawet czasem jak oborty są niskie to częsciej wchodzi.