Silnik Honda Civic 1.6 01-05 D16V1 D16W7 110KM
Silnik Honda Civic 1.6 01-05 D16V1 D16W7 110KM
Witam, nie jestem rozeznany w temacie, dlatego chcialbym sie dowiedziec czy ten wlasnie silnik nadaje się na swapa do Civic V? A najlepiej do 1.3 75km, a jak nie z tym to do jakiego? I jakie są ew. koszty takiego swapu Z góry dzięki za pomoc.
chyba że chcesz startować w jakiś zawodach typu kjs albo 1/4 to wtedy bym wrzucił głowice z vtec d16z6 i zostałbym przy pojemności 1.3
D15Z6+ Rally zobacz i skomentuj :)
viewtopic.php?t=12532
viewtopic.php?t=12532
Kupujac d13b2 (1.3 75 km) musisz sie liczyc z tym ze dodatkowo potrzebujesz :
- zbiornik paliwa z pompa
- Przekaznik glowny
- Filtr paliwa z uchwytem i przewodami
- Alternator ( jedni mowia ze trzeba drudzy ze nie. Ja mam ten od wersji na gazniku zmienilem tylko kostke i dodatkowy przewod odcialem . Dziala tak jak powinien )
- Fajnie by bylo jak bys mial zegary z obrotomierzem
- Przy kazdym swapie na silnik z wtryskiem musisz zmieniac wiazki silnikowa i kabinowa.(Zalezy od silnika bo przy niektorych wystarczy dolozyc pare przewodow i bd dzialalo. Jednak d13 ma "ubogie" wiazki i trzeba zmieniac.)
Wychodzi Ci okolo 300-400 zl dodatkowo zalezy jak Ci sie uda zdobyc poszczegolne czesci.
- zbiornik paliwa z pompa
- Przekaznik glowny
- Filtr paliwa z uchwytem i przewodami
- Alternator ( jedni mowia ze trzeba drudzy ze nie. Ja mam ten od wersji na gazniku zmienilem tylko kostke i dodatkowy przewod odcialem . Dziala tak jak powinien )
- Fajnie by bylo jak bys mial zegary z obrotomierzem
- Przy kazdym swapie na silnik z wtryskiem musisz zmieniac wiazki silnikowa i kabinowa.(Zalezy od silnika bo przy niektorych wystarczy dolozyc pare przewodow i bd dzialalo. Jednak d13 ma "ubogie" wiazki i trzeba zmieniac.)
Wychodzi Ci okolo 300-400 zl dodatkowo zalezy jak Ci sie uda zdobyc poszczegolne czesci.
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 76
- Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
- Lokalizacja: Złotów
a jaka jest rozpiętość kosztów pomiędzy d16z6 a b16a2? bo jak już kolega młody, napisał to d16 koszt ok 3-3,5k. może lepiej dozbierać i już dać b serie? bo chyba już sam silnik mozna znaleźć za 4,5k.
Ogólnie nie polecam kupowania eg3 z myślą tylko o swapie, ja bym szukał od razu docelowego auta. Chyba że już np mamy dawcę albo na prawdę ponadprzeciętna sztuka się znajdzie, co w praktyce jest bardzo rzadkie.
Ogólnie nie polecam kupowania eg3 z myślą tylko o swapie, ja bym szukał od razu docelowego auta. Chyba że już np mamy dawcę albo na prawdę ponadprzeciętna sztuka się znajdzie, co w praktyce jest bardzo rzadkie.