Strona 1 z 1

Remont D15b7 czy swap

: pt 18 maja 2012, 23:14:08
autor: Lenar
Witam pany. Mam dylemat czy zrobic remont silnika b7 czy zrobic swap na d16z6. do wydania mam 2k. Co myślicie ?

: pt 18 maja 2012, 23:24:09
autor: davinci1991
mysle ze jak autko do uzytku codziennego i juz znudziło ci sie 101km to swapuj na z6 ;)

: pt 18 maja 2012, 23:40:02
autor: Lenar
Tylko teraz pytanie czy znajde z6 w dobrym stanie za 2k :)

: pt 18 maja 2012, 23:46:05
autor: Grzesieek
Nie ma szans, żeby wyrobić się z całym swapem w 2k. Po drodze wyjdzie Ci sryliard pierdół które pochłoną masę pieniędzy.

: pt 18 maja 2012, 23:55:43
autor: davinci1991
Fakt za 2 k ciezko , wiec remont na oem-ach ;) + ostrzejszy wałek (z2) i latasz dalej ;D
pare konikow przybedzie ;D

: sob 19 maja 2012, 12:05:37
autor: alikk1
albo minime, 2k powinno wystarczyc a juz bedzie vtec :gunsmilie:

: sob 19 maja 2012, 19:20:02
autor: Olek60
też bym na to stawiał, może trzeba będzie dołożyć trochę ale wyremontować dół i dołożyć czapkę z6 i będzie wszystkiego po trochu :)

: ndz 20 maja 2012, 19:16:33
autor: Lenar
Ale za same graty do minime wyjda ponad 1k ;/

: pn 21 maja 2012, 18:21:12
autor: alikk1
no wiesz, nikt nie mowil ze zycie jest łatwe. Moc silnika nie beierze się z nowego filtra powietrza za 50 dyszek ;P
fakt,wyjdzie to w granicach tysiaca, ale jesli kolega chce miec przyrost mocy w najmniejszych kosztach zasada działania "wszystko ma miec rece i nogi" to minime jest tutaj najlepszym rozwiązanem.
ssacy Z6, wydechowy Z6, wałek Z2, dolot CAI, ostre mapy paliwa, profilaktycznie wymiana filtrów i juz jest malinowo ;]

: pn 21 maja 2012, 20:16:43
autor: CYkada
jakbym miał b7, to nawet bym się nie zastanawiał tylko robił remont + VTEC, bo po pierwsze- nie wyrobisz się we 2k na swap z6, drugie "nowe" z6 tez moze się nadawać do remontu.