D16z6 Przyspieszenie
D16z6 Przyspieszenie
Chciałbym się zapytać o przyspieszenie silnika d16z6 , na tych filmikach widac taki przeskok z 1 do 2 z 60km skacze do 80km wskazowka :
A u mnie własnie nie ma takiego przeskoku po zmianie przy odcince na 2 wskazowka jest na 60 i dopiero powoli idzie , wyjasnii to ktos ?
A u mnie własnie nie ma takiego przeskoku po zmianie przy odcince na 2 wskazowka jest na 60 i dopiero powoli idzie , wyjasnii to ktos ?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
przerażasz mnie czasami swoimi pytaniami. Ten skok to pisk opon czy jak kto woli utrata trakcji. Masz za dobre opony, źle jeździsz albo słaby silnik
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Na innych filmach vtec tak samo przy zmianie na 2 skacze prędkość , tak jak napisał laskosz480 albo mam za slaby silnik albo nie umiej jeździć
Ato normalne ,że na wysokich obrotach z 1 cięzko wrzucić 2 , pozostałe biego wchodzą normalnie , mam drugą skrzynie i tak samo na wysokich obrotach cięzko wchodzi drugi bieg ?
Ato normalne ,że na wysokich obrotach z 1 cięzko wrzucić 2 , pozostałe biego wchodzą normalnie , mam drugą skrzynie i tak samo na wysokich obrotach cięzko wchodzi drugi bieg ?
Auto bylo u mechanika i poza wymianą skrzyni mówił ,ze wszystko ok . Powiem co i jak niech obejrzy sprzęgło albo wysprzęglik . Zdziwiło mnie ,ze jak powiedzialem o mtf hondy to on na to,ze ma inny olej i za 2litry jakiegos specyfiku policzył 80zł ?
Jak masz na stocku d13b2 to watpie ,ze da rade d16z6 , u mnie silnik jest zdrowy bezzarzutów ,według producenta idzie w 8,7 , u mnie jest około 8s , tylko dziwił mnie taki skok przy zmianie biegu,ale to już wytłumaczyliście .
Jak masz na stocku d13b2 to watpie ,ze da rade d16z6 , u mnie silnik jest zdrowy bezzarzutów ,według producenta idzie w 8,7 , u mnie jest około 8s , tylko dziwił mnie taki skok przy zmianie biegu,ale to już wytłumaczyliście .
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Powiem wam szczerze auto jak kupiłem miało skrzynie d15b2 (trup) tak ocenili mechanicy w dwóch innych warsztatach , zakupiłem okazyjnie skrzynie d16z6 przebieg 90 tys. mil , i tak samo jak w starej skrzyni dwojka na wysokich obrotach cięzko wchodzi oraz czworka szarpie oraz na wrzuceniu slychac zgrzyt , dam do mechanika powiem o sprzęgle , mtf troche drogi oraz oczekiwanie na niego , nie zgrzeszę jak skrzynie zaleje 10w40 silnik chodzi na mobilu 10w40 .
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Problem tkwi w tym iż spotkałem się z dwoma mechanikami którzy porównywali Civica do Rovera bo część rzeczy jest zamienna. W Roverze masz stosowany olej do skrzyni bodajże o lepkości 75w80 więc lepiej czasem pogrzebać u nas na forum odpowiedzi na temat części zanim pójdziesz do mechanika.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie